ik zeg dit niet vaak, maar het moet eruit...quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proud of it!
Roze uit het EM spectrum!
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Nonsen, jij vindt het misschien niet zitten. Ik vond hem geweldig zitten en liggen. Goed, zitten gaat het best met voetenbankje, dat wel. Liggen is zalig, ondanks zijn kleine lengte kon ik er prima op slapen. En seksen was meesterlijk met de 3 hoogteverschillen en redelijk rechte hoeken. Eens tellen.. eh...toch met 9 verschillende vrouwen seks op het oude beessie gehad. En toen via Markplaats weggeven aan een 19 jarige studente, dus zal ondertussen wel 10 zijn geworden
ik vind het ding ook niet zitten, je moet minimaal wat kussens in je rug proppen om n beetje prettig te zittenquote:Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.
En daarvoor is de zitting eigenlijk te kort, waardoor je alsnog voor geen meter zit.quote:Op maandag 11 april 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het ding ook niet zitten, je moet minimaal wat kussens in je rug proppen om n beetje prettig te zitten
nja daar heb ik geen last van, ben niet zo langquote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daarvoor is de zitting eigenlijk te kort, waardoor je alsnog voor geen meter zit.
Je hebt gelijk, ik heb ook nooit op een andere bank gezetenquote:Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, als je een goede bank gewend bent, dan zit/ligt/neukt dat ding voor geen meter. Als je niks anders gewend bent, dan zit/ligt/neukt het vast prima.
Zeik niet zoquote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proud of it!
Roze uit het EM spectrum!
En zo was het cirkeltje weer rond.quote:
Behalve dat L-E me dood maakte met een blije mus door alleen poepseks te benoemen en daarmee te insinueren dat plasseks wel tot de mogelijkheden behoordequote:
Uiteraard. In deze was de pun overigens niet intendedquote:
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effectquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
En ik heb al tijden niet meer aan plasseks gedaan, maanden niet zelfs. Verschrikkelijk die reputatie.
Leeft die nog, eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effect
quote:Op maandag 11 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, wees blij, lang nadat je niet meer in dit topic komt, hebben mensen het nog over je. De Djayzz effect
En wat kreeg hij voor deze marteling? Of heb je hem een special treatment gegeven?quote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel zijn place weer helemaal schoon geschrobt, nu heb ik een prosciutto snackje wel verdiend
Nou meid tochquote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel zijn place weer helemaal schoon geschrobt, nu heb ik een prosciutto snackje wel verdiend
Ja, daar zal hij het wel mee eens zijn denk ik, een lekker stukkie varkensvleesquote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |