Ik zou er serieus hoofdpijn van krijgen als ik m'n huis in die kleurtjes had.quote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Het moet wel hierbij kleuren natuurlijk:
[ afbeelding ]
+1.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou er serieus hoofdpijn van krijgen als ik m'n huis in die kleurtjes had.
Je bent dan ook een vent.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Die kleuren wel, maar geen kleuren is wel weer heul erg emo.quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook kleur natuurlijk thuis.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Die kleuren wel, maar geen kleuren is wel weer heul erg emo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleutelwoord is 'balans'quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Roze is NOOIT een vooruitgangquote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger wilde ik alles zwart en donkerpaars hebben, dus dan is dit wel een vooruitgang vind ik.
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balancequote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Roze is alleen leuk voor een prinsessenkamer als je < 12 bent. Toch?
Ik heb de perfecte balans gevonden: geen roze in mijn interieurquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balance
Exact! Kleurtjesquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik zei, it's all about the balance
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerkenquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Exact! KleurtjesBehang in mijn slaapkamer is paars metallic
En in mn woonkamer is een muur zeeblauw. Maar dat valt eigenlijk helemaal niet op omdat de rest zo rustig is
Nonsen, jij vindt het misschien niet zitten. Ik vond hem geweldig zitten en liggen. Goed, zitten gaat het best met voetenbankje, dat wel. Liggen is zalig, ondanks zijn kleine lengte kon ik er prima op slapen. En seksen was meesterlijk met de 3 hoogteverschillen en redelijk rechte hoeken. Eens tellen.. eh...toch met 9 verschillende vrouwen seks op het oude beessie gehad. En toen via Markplaats weggeven aan een 19 jarige studente, dus zal ondertussen wel 10 zijn gewordenquote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Die klippan bank zit echt voor geen meter
Ja, maar geen roze. Of paars. Ik heb rood.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerken
Jij wilt geen roze. Iemand anders wel, laat diegene.quote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar geen roze. Of paars. Ik heb rood.
Jaaa het is ook supermooi! Heb in de woonkamer die knalblauwe muur (mensen die al bij mij zijn geweest zijn vaak ook verbaasd als ik zeg dat ik een knalblauwe muur heb "oh, dat was me niet eens opgevallen!quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Ik vind dat echt geweldig, op die manier een hele uitdagende en/of felle kleur in het interieur verwerken
Blondquote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
En dan nog allemaal Pip en Blond Amsterdam erbij enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldigquote:Op maandag 11 april 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa het is ook supermooi! Heb in de woonkamer die knalblauwe muur (mensen die al bij mij zijn geweest zijn vaak ook verbaasd als ik zeg dat ik een knalblauwe muur heb "oh, dat was me niet eens opgevallen!") maar de rest van mn muren zijn wit, met een donkergrijze bank en donkerbruine gordijnen. Meubels zijn licht houtkleurig en wit. Echt, het valt dan gewoon NIET op! Terwijl het een muur van 8 meter lang is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |