Mijn hart huilt nu al bij deze vooruitblikquote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar ze mogen nu nog geen relatie beginnen dat is niet interessant (zie eliminatie van Maik en Alex) ze moeten eerst nog even 4 weken om elkaar heen blijven draaien af en toe en kusje dan weer een moeilijk gesprek, veel gekroel, afspreken elkaar wat meer met rust te laten, weer goed maken, en ga zo maar door..
Dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendinnetje ook op Fok! Welkom moppie!
Tuurlijk krijgen ze meer respect voor standbeeldartiestenquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef ariehaan het volgende:
Gerard en Karim hebben een leuk gesprek op de ronde witte bank.
Ze vertellen dat ze nooit meer hetzelfde naar levende standbeelden zullen kijken. Als ze er een zien , gaan ze ermee op de foto, geven een eurootje en ze zullen dan altijd even aan de ervaring van vannacht denken.
Ook weet Gerard zeker dat Fenneke (en andere familie) gekeken hebben, Fenneke waarschijnlijk om het uur volgens Geer, ondanks dat ze vandaag moest werken.
wat een gierigerd , 1 eurootje maarquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef ariehaan het volgende:
Gerard en Karim hebben een leuk gesprek op de ronde witte bank.
Ze vertellen dat ze nooit meer hetzelfde naar levende standbeelden zullen kijken. Als ze er een zien , gaan ze ermee op de foto, geven een eurootje en ze zullen dan altijd even aan de ervaring van vannacht denken.
Ook weet Gerard zeker dat Fenneke (en andere familie) gekeken hebben, Fenneke waarschijnlijk om het uur volgens Geer, ondanks dat ze vandaag moest werken.
truequote:Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ach je kan het ook andersom zien, wie het kleine niet eert
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kijk, dit soort opmerkingen....hoe goed bedoelt ook.
Worden hier dus niet begrepen....mensen vallen over je heen, en jij reageert weer terug.
Jo is nog niet klaar met de zon...
Weet je wel hoeveel van die standbeelden er 'rondlopen' ?quote:
soms?????????????/quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Niki.P het volgende:
Soms vindt ik Sharon wel iets minder, zoals ze nu een beetje het andere team probeert zwart te maken met ons team heeft echt normen en waarden, en Geer zegt de andere ook hoor! Go Geer!!
eensquote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes", of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
ja precies haha, dat kan toch nietquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef suksan het volgende:
zouden de ouders van sharon haar hebben opgegeven en met de stem gepraat hebben.. zodat ze er zeker van waren dat ze in het huis zou komen..... en dat ze nu de tv ook op mute hebben staan???
Ze weet echt overal over mee te kletsen denkt ze en ze heeft zo'n harde stem
geenquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel van die standbeelden er 'rondlopen' ?
Sharon is echt een van de bewoners die ik soms super vindt maar ook vaak aan kan irriteren.. (net als Karim eigenlijk)quote:
waarom irriteer je je aan Karim?quote:Op maandag 11 april 2011 11:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sharon is echt een van de bewoners die ik soms super vindt maar ook vaak aan kan irriteren.. (net als Karim eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |