quote:Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef Niki.P het volgende:
Vind het opzich wel zielig dat Karim en Geer nu al moeten opstaan ze hebben maar zo'n 2 1/2 uur slaap gehad...
En niet te vergeten dat daar minder zuurstof is, zo hoog!quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
geer is misselijkhij is echt brak.. ze hebben er nu over dat omdat hij hoger stond, dat het zwaarder was, hij wiebelde wat meer
Dat is ook wel weer waar,quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hadden ze maar een uurtje of 2 langer moeten doorgaan of 2 uur eerder moeten stoppen.
Nogmaals, het hoort bij het spel.
Hij is altijd sloomquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
maik is volgens mij geen ochtendmens he, hij is zoo sloooom s ochtends haha
quote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar,
Ben benieuwd wat ze vandaag nog moeten doen...
alleen maar 's morgens??quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
maik is volgens mij geen ochtendmens he, hij is zoo sloooom s ochtends haha
nee, meestal staat ze uren te kutten voor de spiegelquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Doet Joanna elke ochtend een zonnegroet?
ze had thuis toch een of ander zentuintje in een bakje wat ze met een miniharkje ging harken ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Doet Joanna elke ochtend een zonnegroet?
Ja, ik weet het niet hoor,... ik stel alleen wat leuks voorquote:
wat een onzinquote:Op maandag 11 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
geer is misselijkhij is echt brak.. ze hebben er nu over dat omdat hij hoger stond, dat het zwaarder was, hij wiebelde wat meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |