Eerdat je ze allemaal hebt is de zomer weer voorbij!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een deel van de tulpensoap.
4 gehaald en 1 weigert
houdt het dan nooit op ?
zucht, morgen weer naar wormerveer voor een nieuwe oranje
Aww.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een deel van de tulpensoap.
4 gehaald en 1 weigert
houdt het dan nooit op ?
zucht, morgen weer naar wormerveer voor een nieuwe oranje
Klopt, volgens mij staan ze op uit en is 1x drukken voldoende.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de tulpen geplant. Alleen kon ik niet vinden welk standje van het knopje nu 'aan' en welk 'uit' was. Dus ben er maar vanuit gegaan dat alles 'uit' wordt geleverd en als ik morgenavond geen licht heb dan moet het knopje dus nog een keertje ingedrukt worden.
Ah wat leuk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik loop zelf altijd het hardst te roepen om meer foto's in dit topic, dus ik moet het goede voorbeeld geven
[ afbeelding ]
als je heel goed kijkt zie je ook de kippenbloempot, maar dan moet je m echt weten te staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ze doen het!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij staan ze op uit en is 1x drukken voldoende.
Wat een leuke tuin zo! Ik heb die slingerlampionnetjes maar weer eens gehaald, ik had ze vorig jaar ook al maar ze zijn erg verkleurd tijdens de winter. Ik had ze dan ook misschien beter binnen kunnen halen maar ja, nieuwe kosten maar 5 euro! Echt leuk om je tuin zo te pimpen met die goedkope, leuke spulletjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik loop zelf altijd het hardst te roepen om meer foto's in dit topic, dus ik moet het goede voorbeeld geven
[ afbeelding ]
als je heel goed kijkt zie je ook de kippenbloempot, maar dan moet je m echt weten te staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal m zo even apart op de foto zetten. je ziet het zo idd nauwelijks.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah wat leuk!
Ik zie geen kippenbloempot.
Ik snap het wel, dat je vriend er niet mee eens is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook van die slingers.. Alleen vriend is het er nog niet helemaal mee eens :S.. Iemand tips?
Gewoon ophangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook van die slingers.. Alleen vriend is het er nog niet helemaal mee eens :S.. Iemand tips?
Idd had ze dus net gehaald,, me vriend vond het niks.. ben gewoon blond geweest en opgehangen en nu vind hij ze wel leuk.. :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |