Die gaf toe dat Kwikfit misschien niet zo handig was, luisterde naar mij toen ik zei dat hij ook maar even andere garages moest vragen en heeft het alsnog geregeld.quote:
Ja, alleen te laat he?quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die gaf toe dat Kwikfit misschien niet zo handig was, luisterde naar mij toen ik zei dat hij ook maar even andere garages moest vragen en heeft het alsnog geregeld.
Dus.
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klussen met me man is niet leukWij zijn alle twee koppig en weten het alle twee beter
En die patatjes, ik zit in me afbouwweek 3, en mag dat dus nog nietMaar goed, het was heeeeeeeeeeeerlijk en heb genoten.
En of ik er last van heb? Nou volgens mij moet ik zo wel naar de wc
Volgende keer luistert hij dus meteen naar je, in de wetenschap dat je altijd gelijk hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die gaf toe dat Kwikfit misschien niet zo handig was, luisterde naar mij toen ik zei dat hij ook maar even andere garages moest vragen en heeft het alsnog geregeld.
Dus.
dat doen mannen nooitquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer luistert hij dus meteen naar je, in de wetenschap dat je altijd gelijk hebt?.
Ja sorryquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat jullie niet komen![]()
Meet zal dan wss niet doorgaan.
Ach, als je het eerst zelf fout doet leer je er meer van dan als je maar klakkeloos aanneemt wat andere mensen zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, alleen te laat he?Beetje jammer dat ie dat eerst nodig heeft om dan pas naar je te luisteren...
Ehm..neequote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer luistert hij dus meteen naar je, in de wetenschap dat je altijd gelijk hebt?.
is goed.. al ben ik vandaag gewoon even niet zo enthousiastquote:Op maandag 11 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zullen we dan maar een sushi date plannen?![]()
Misschien in september dan ofzo?quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
En toen ik na mijn dieet weer een keer patat at werd ik echt gewoon ziek![]()
Nou ja, op die leeftijd moet naar een ander luisteren ook mogelijk zijn toch?quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, als je het eerst zelf fout doet leer je er meer van dan als je maar klakkeloos aanneemt wat andere mensen zeggen
Als onderstaande dan maar wel opgaat en hij niet weer eerst naar de Kwikfit gaatquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, als je het eerst zelf fout doet leer je er meer van dan als je maar klakkeloos aanneemt wat andere mensen zeggen
sorry.. iets metquote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ehm, dan ga ik iets anders leuks verzinnenquote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is goed.. al ben ik vandaag gewoon even niet zo enthousiast
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat je het niet eerst anders mag proberen als je oprecht denkt dat dat een goede optie is hequote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ja, op die leeftijd moet naar een ander luisteren ook mogelijk zijn toch?En bovendien, jij hebt altijd (ok bijna altijd) gelijk
Jezus, doe niet zo serieus mensquote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat je het niet eerst anders mag proberen als je oprecht denkt dat dat een goede optie is he
Nee, hij is wel genezen van de Kwikfitquote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als onderstaande dan maar wel opgaat en hij niet weer eerst naar de Kwikfit gaat.
[..]
Ik kom gewoon een keer op voor mijn man, wonderlijk he?quote:
Jamaarquote:Op maandag 11 april 2011 09:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien in september dan ofzo?
Ja, ik vind het eng en onterechtquote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem het gewoon een keer op voor mijn man, wonderlijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |