Die vond ik enorm meevallen! Ik kreeg eerst watjes met verdovend middel, dat prikte iets, en daarna de prik zelf, merkte er eigenlijk niets meer van.quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Nosrat het volgende:
Thnx voor jullie reacties! Ondertussen ben ik dus naar de tandarts van mijn man gegaan, de pijn werd gewoon te ondragelijk! Ik moet donderdag naar de kaakchirurg om de onderste 2 verstandskiezen die niet eens volgroeid zijn, eruit te trekken![]()
Iemand misschien ervaringen daarmee? Ik ben als de dooood voor het verdovingsprikje :s
wauw mooie kleurtjesquote:Op maandag 11 april 2011 06:46 schreef loveli het volgende:
Ik vind het niks, maar deze tandarts met z'n mooie kleurtjes en begripvolle teksten lijkt wat dat betreft vrij meelevend.
http://www.kiezenvoormooietanden.nl/
Hey thnx dat ik donderdag ook vragen of ze er eerst iets van verdoving erop doet en daarna pas de prik zelfquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die vond ik enorm meevallen! Ik kreeg eerst watjes met verdovend middel, dat prikte iets, en daarna de prik zelf, merkte er eigenlijk niets meer van.
Verstandskiezen laten trekken stelt echt niets voor, de prik is eventjes vervelend, daarna voel je niets meer. Het enige is dat het even bloed, maar dat was bij mij ook al heel snel over. Ik vond het echt reuze meevallen en je zult blij zijn als je er vanaf bent. En euhm wat betreft niet naar de tandarts gaan: is voorkomen niet beter dan genezen? Door te gaan overwin je ook sneller je angst!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef Nosrat het volgende:
[..]
Hey thnx dat ik donderdag ook vragen of ze er eerst iets van verdoving erop doet en daarna pas de prik zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |