abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95330882
Na jarenlang niet naar de tandarts te zijn geweest door mijn panische angst na een paar vervelende ervaringen, wist ik gewoon dat deze dag een keer ging komen: wakker worden met verschrikkelijke kiespijn!!!!!! |:(

Ik denk wel dat er een paar behandelingen nodig zijn. Weet iemand misschien een goede tandarts omgeving Den haag/Delft/Rotterdam of misschien ergens waarvoor je ongeveer 25 km moet rijden (ook goed) die met angst kan omgaan? Ik zoek geen narcosetandarts maar lachgas zou wel ok zijn. Ik ben als de dood voor de tandarts maar ik heb ooohh zo een pijn :N

Alvast bedankt
ChadorGoli
pi_95330908
Succes met het vinden van een tandarts die zomaar een wildvreemde patient behandeld. Ik heb sinds kort een nieuwe tandarts, ivm pensioen oude tandarts. Ik kon bij een andere tandarts terecht, omdat mijn oude tandarts mij " doorverwezen" had met de mededeling naar mij: "Regel het, als je ineens kiespijn hebt kan je niet zomaar ergens terecht."
60 HRC
  Vis een optie? maandag 11 april 2011 @ 06:46:03 #3
70532 loveli
N
pi_95330910
Ik vind het niks, maar deze tandarts met z'n mooie kleurtjes en begripvolle teksten lijkt wat dat betreft vrij meelevend.
http://www.kiezenvoormooietanden.nl/
crap in = crap out
pi_95330944
Hey dank je wel voor je reactie. Een tandarts vinden is niet zo moeilijk. Mijn man heeft een tandarts waar ik zo bij terecht kan en anders kan ik nog terug naar mijn oude woonplaats toen ik nog naar de tandarts ging 10 jaar geleden. Het gaat mij echt om een tandarts die met angstige pantienten kan omgaan
ChadorGoli
  Vis een optie? maandag 11 april 2011 @ 07:02:45 #5
70532 loveli
N
pi_95330970
Een vriendin van me is daar 'klant', kan niet tegen verdoving en heeft samen met de tandarts in heel goed overleg een behandelplan opgesteld voor een ingrijpende klus waarbj verdoving toch wel wenselijk was geweest.

Dus er zit minstens een begripvolle tandarts tussen, weet alleen niet welke uit het team het was.
crap in = crap out
pi_95331034
Bedoel je dus die kiezen voor mooie tanden praktijk?
ChadorGoli
  Vis een optie? maandag 11 april 2011 @ 08:57:24 #7
70532 loveli
N
pi_95331996
Yup, praktijk de Trommel. Ben er zelf ook eens geweest, maar mijn ding was het niet (allemaal te happy en lief kwam het over).
crap in = crap out
pi_95333035
Volgens mij kunnen de meeste jonge tandartsen prima met angst omgaan. Tegenwoordig is omgaan met (angstige) patienten een belangrijk onderdeel van de opleiding, veel meer dan vroeger, naar het schijnt. Mijn tandarts is ook vrij jong en doet alles heel rustig, vertelt bij alles wat ze doet/gaat doen en vraagt tijdens de behandeling steeds of het nog gaat. Ik heb verder geen tandartsangst maar vind dat toch wel prettig.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95348775
Ik ben angstig, en had een tijdje terug 2 gaatjes. De tandarts heeft me daar enorm bij geholpen, gezegd wat hij ging doen, rustig aan doen, het heeft lang geduurd, maar hij deed echt voorzichtig. Is dat wat je zoekt (Iemand die met angstige mensen om kan gaan), of wil je perse lachgas? Ik woon in Rotterdam by the way, dus bij interesse moet je even een PM sturen, dan zal ik zijn gegevens opzoeken.
pi_95361242
Thnx voor jullie reacties! Ondertussen ben ik dus naar de tandarts van mijn man gegaan, de pijn werd gewoon te ondragelijk! Ik moet donderdag naar de kaakchirurg om de onderste 2 verstandskiezen die niet eens volgroeid zijn, eruit te trekken :'(

Iemand misschien ervaringen daarmee? Ik ben als de dooood voor het verdovingsprikje :s
ChadorGoli
pi_95365249
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Nosrat het volgende:
Thnx voor jullie reacties! Ondertussen ben ik dus naar de tandarts van mijn man gegaan, de pijn werd gewoon te ondragelijk! Ik moet donderdag naar de kaakchirurg om de onderste 2 verstandskiezen die niet eens volgroeid zijn, eruit te trekken :'(

Iemand misschien ervaringen daarmee? Ik ben als de dooood voor het verdovingsprikje :s
Die vond ik enorm meevallen! Ik kreeg eerst watjes met verdovend middel, dat prikte iets, en daarna de prik zelf, merkte er eigenlijk niets meer van.
pi_95366889
Goed dat je gegaan bent!

Verdoving bij de kaakchirurg is niet schokkend anders dan een verdoving bij de tandarts :P Verschilt wel een beetje per persoon (de één gaat wat zachtzinniger te werk dan de ander) maar in mijn ervaring is het best te doen allemaal. Het is maar een prikje.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95376106
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 06:46 schreef loveli het volgende:
Ik vind het niks, maar deze tandarts met z'n mooie kleurtjes en begripvolle teksten lijkt wat dat betreft vrij meelevend.
http://www.kiezenvoormooietanden.nl/
wauw mooie kleurtjes
zal vast een goede tandarts zijn!
pi_95385880
quote:
Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Die vond ik enorm meevallen! Ik kreeg eerst watjes met verdovend middel, dat prikte iets, en daarna de prik zelf, merkte er eigenlijk niets meer van.
Hey thnx dat ik donderdag ook vragen of ze er eerst iets van verdoving erop doet en daarna pas de prik zelf
ChadorGoli
pi_95391817
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef Nosrat het volgende:

[..]

Hey thnx dat ik donderdag ook vragen of ze er eerst iets van verdoving erop doet en daarna pas de prik zelf
Verstandskiezen laten trekken stelt echt niets voor, de prik is eventjes vervelend, daarna voel je niets meer. Het enige is dat het even bloed, maar dat was bij mij ook al heel snel over. Ik vond het echt reuze meevallen en je zult blij zijn als je er vanaf bent. En euhm wat betreft niet naar de tandarts gaan: is voorkomen niet beter dan genezen? Door te gaan overwin je ook sneller je angst!
Of niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')