beetje wel Kwam net Neil Diamond tegen in de kast. Sweet carolinequote:Op maandag 11 april 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat kokje en ik bezig zijn met een trip down memory lane
muzieksmaak zegt niets over leeftijd hoor.... ik kan ook naar Mozart luisteren en die is van ver voor mijn tijdquote:Op maandag 11 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
uik vind dart ook lekker, mijn muzieksmaak klopt ook niet altijd met mijn leeftijd, maar in de lente heb ik altijd dat soort muziek word er gewoon vrolijk van
quote:Op maandag 11 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
muzieksmaak zegt niets over leeftijd hoor.... ik kan ook naar Mozart luisteren en die is van ver voor mijn tijd
echt klasiek is maar zeldzaam b ij mijquote:Op maandag 11 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
muzieksmaak zegt niets over leeftijd hoor.... ik kan ook naar Mozart luisteren en die is van ver voor mijn tijd
Ik ben meer van de jaren 70 en 80quote:Op maandag 11 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
staan bij jullie deanimated emoticons ook stil
dat had ik vanmiddag keer F5 doet wonderenquote:Op maandag 11 april 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
staan bij jullie deanimated emoticons ook stil
ah ff F5-en ze bewegen bij mij nu ook weerquote:
ik vind daarom spotify zo gaaf. eerst had ik 500 gb aan muziek, toen ging het harde schijfje kapot en heb ik maar spotify genomen. nbu kun je gewoon luisteren waar je zin in hebtquote:Op maandag 11 april 2011 00:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de jaren 70 en 80
quote:Op maandag 11 april 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
the doors, vangalis, supertramp, E.L.O, Pink Floyd, Bowie, Stones, Madness
quote:Op maandag 11 april 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
doors
ben 3 jaar geleden naar een concert geweest in de hmh was wel niet de orginele setting maar wel super
heb een probleem, luister alleen muziek in de autoquote:Op maandag 11 april 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind daarom spotify zo gaaf. eerst had ik 500 gb aan muziek, toen ging het harde schijfje kapot en heb ik maar spotify genomen. nbu kun je gewoon luisteren waar je zin in hebt
eh..... tv voor beweging.... 's ochtends Nederland in Bewegingquote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een probleem, luister alleen muziek in de auto
Thuis heb ik altijd rust en tv voor beweging
quote:Op maandag 11 april 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
the doors, vangalis, supertramp, E.L.O, Pink Floyd, Bowie, Stones, Madness
jup, het zat er voor mij ook niet in , maar het concert was wel gaaf!quote:Op maandag 11 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
the Doors in originele setting... die heeft zelfs mijn zus niet gezien
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh..... tv voor beweging.... 's ochtends Nederland in Beweging
ik luister altijd muziek, heb ook pas net tv en fatsoelijk internetquote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een probleem, luister alleen muziek in de auto
Thuis heb ik altijd rust en tv voor beweging
quote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en Bob Marley, enne the Stranglers.... 10CC,
quote:Op maandag 11 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, het zat er voor mij ook niet in , maar het concert was wel gaaf!
van bob vind ik echt gaaf dat kent echt iedereen van 0 tot 120 ..... dat is toch echt uniekquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neem een kat of een hond... gebeurt er genoeg in je huisquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben altijd alleen thuis, zie ik iets gebeuren
nee dat niet! , kan alleen liefde stralenquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
kon toch zijn dat je net als Jo een linkje na het hiernamaals had
vandaar al die dieren om mijn huisquote:Op maandag 11 april 2011 01:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben altijd alleen thuis, zie ik iets gebeuren
zielig voor hetn beest, ben te weinig thuis, anders had hier allang een hond gelopenquote:Op maandag 11 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neem een kat of een hond... gebeurt er genoeg in je huis
dat is zo, had ik eerst ook, maare nu issie altijd meequote:Op maandag 11 april 2011 01:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
zielig voor hetn beest, ben te weinig thuis, anders had hier allang een hond gelopen
daarom heb ik ook maar gesetteled met twee katten... ben meer een hondmens maar die op een apartementje 4 hoog in Amsterdam houden, met een 40+ werkweek vind ik nietsquote:Op maandag 11 april 2011 01:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
zielig voor hetn beest, ben te weinig thuis, anders had hier allang een hond gelopen
heb een vreselijke hekel aan katten. Haren kattenbak stinkt , te kleinquote:Op maandag 11 april 2011 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom heb ik ook maar gesetteled met twee katten... ben meer een hondmens maar die op een apartementje 4 hoog in Amsterdam houden, met een 40+ werkweek vind ik niets
als je zo'n kattebak regelmatig schoonmaakt ruik je er niks van hoorquote:Op maandag 11 april 2011 01:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een vreselijke hekel aan katten. Haren kattenbak stinkt , te klein
kwestie van goed schoonhouden... honden verharen ook... kattenbakken dagelijks verschonen, hondendrollen moet je hier in de stad ook achter je kont opruimen. En ach... die twee van mij zijn best wel knuffelaarsquote:Op maandag 11 april 2011 01:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een vreselijke hekel aan katten. Haren kattenbak stinkt , te klein
mijn ma is allergies voor katten vandaar dat ik alleen boerderij katten heb en geehn in huis, dat beest is trouwens wel gaaf die slaapt samen met een enorme stier en likt de baarden van de kalfjes.. echt supperquote:Op maandag 11 april 2011 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom heb ik ook maar gesetteled met twee katten... ben meer een hondmens maar die op een apartementje 4 hoog in Amsterdam houden, met een 40+ werkweek vind ik niets
Heb in het verleden voor katten gezorgd, iedere twee dagen verschonen, wat een dramaquote:Op maandag 11 april 2011 01:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je zo'n kattebak regelmatig schoonmaakt ruik je er niks van hoor
niet alle honden verharen, en ik wil ravotten met beesten, lekker het bos in, zwemmenquote:Op maandag 11 april 2011 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kwestie van goed schoonhouden... honden verharen ook... kattenbakken dagelijks verschonen, hondendrollen moet je hier in de stad ook achter je kont opruimen. En ach... die twee van mij zijn best wel knuffelaars
dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 11 april 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn ma is allergies voor katten vandaar dat ik alleen boerderij katten heb en geehn in huis, dat beest is trouwens wel gaaf die slaapt samen met een enorme stier en likt de baarden van de kalfjes.. echt supper
zwemmen zijn katten niet gek op neequote:Op maandag 11 april 2011 01:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet alle honden verharen, en ik wil ravotten met beesten, lekker het bos in, zwemmen
zou ik ook wel willen hoor.... ik wil al heel veel jaren een fox retriever... maar zolang ik in een apartement in Amsterdam woon en zeker 20 minuten met de auto moet rijden voordat ik een hond echt lekker kan laten uitrennen is dat voor mij gewoon geen optie. Eerder voor de hond dan voor mij hoor... hondenuitlaatservice zie ik dagelijks hier voor de deur staanquote:Op maandag 11 april 2011 01:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet alle honden verharen, en ik wil ravotten met beesten, lekker het bos in, zwemmen
maar tam krijgen lukt niet, het voordeel is ook dat ik niet hoef te voeren of verschonenquote:
trustequote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef superkokje het volgende:
maar ik ga jullie voor vandaag verlaten, morgen weer een mooie dag om te werken
kokkie see you next time ciaoquote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef superkokje het volgende:
ik heb er een gehad die er gek op was.... zodra het begon te regenen wilde die naar buiten en stond met haar bekje de regendruppels op te vangen. Begon te krabben als ik haar wilde afdrogen... sprong ook altijd bij mij in badquote:Op maandag 11 april 2011 01:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zwemmen zijn katten niet gek op nee
slaap lekker kokje... morgen gezond weer opquote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef superkokje het volgende:
toch doen ze hun werk blijkbaar niet goed genoeg... er zitten nog steeds muizen onder je stoel tochquote:Op maandag 11 april 2011 01:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar tam krijgen lukt niet, het voordeel is ook dat ik niet hoef te voeren of verschonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |