quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef harriet07 het volgende:
Ik had een goede band met mijn zus. Ze is 2x bij me geweest.Ik kom elk jaar 1x per week langs.
Ik woon een eind bij haar vandaan.Ze zei de laatste keer in sms,dat ze het zo druk had.En dat het niet aan mij lag.Ze vond het altijd gezellig ons contact zei ze:dat is alweer 5 weken geleden, Ik heb haar een kort e mailtje gestuurd. hoe het met haar gaat.maar mog niks gezien in mijn mailbox.Bellen helpt niet want ze neemt niet op.Even langs gaan kan ook niet want ze woont 200 km bij me vandaan.Het doet me pijn dat ze niks meer laat horen.Wat moet ik doen?om haar te laten reageren? harriet
quote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Taartjeh het volgende:
Hoi Harriet.
Wat vervelend zeg...
Jullie zijn beide erg koppig, zorg dat hier verandering in komt en neem dan ook gewoon die stap om naar haar toe te gaan. Maar ze is weinig thuis ! ik wil niet voor niets komen.Ze woont daar veel te ver weg voor.Kennissen zeggen....dat ik nog langer moet wachten .en dat het heus wel goed komt.
Groetjes,
Katrien.
Elk jaar 1x per week??quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef harriet07 het volgende:
Ik had een goede band met mijn zus. Ze is 2x bij me geweest.Ik kom elk jaar 1x per week langs.
Ik woon een eind bij haar vandaan.Ze zei de laatste keer in sms,dat ze het zo druk had.En dat het niet aan mij lag.Ze vond het altijd gezellig ons contact zei ze:dat is alweer 5 weken geleden, Ik heb haar een kort e mailtje gestuurd. hoe het met haar gaat.maar mog niks gezien in mijn mailbox.Bellen helpt niet want ze neemt niet op.Even langs gaan kan ook niet want ze woont 200 km bij me vandaan.Het doet me pijn dat ze niks meer laat hoeren.Wat moet ik doen?om haar te laten reageren? harriet
Waarom quote je alles?quote:
Ze belde, maar er wordt niet opgenomen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
uh bel haar en vraag wat er aan de hand is?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Elk jaar 1x per week??
Is dat elke week? Of 1 week per jaar??1x per jaar maar 1x per week 4 weken lang.
Hoeren!sorry horen!typ foutje
Ah zo ik begrijp het al Harriet. Nou daar kun je niet altijd van uit gaan je ziet wel op familie Diner, die zien elkaar vaker pas weer naar járen en dat is toch zonde?quote:
Voor sommige mensen zou het een uitkomst zijn als hun internetabonnement werd ingenomen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze belde, maar er wordt niet opgenomen.
Probeer eens of het met een ansichtkaartencontact lukt.had ik ook al gedaan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |