abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95325423
Er bestaan veel verhalen over liefde, het verhaal in deze film spreekt mij het meeste aan.

Ik ben benieuwd welk liefdesverhaal andere personen leuk vinden.
UITGESCHREVEN
pi_95325978
Voor mij is dat Wuthering Heights van Emily Bronte.
Een hele mooi verhaal wat in Schotland afspeelt, waar Cathy als kind, een jongen in huis krijgt met de naam Heatcliff. Ze worden verliefd , maar Cathy word verscheurd door keuze trouwen op stand of de arme Heatcliff. Ze trouwt op stand en word niet gelukkig, als ze getrouwd is trouwt Heatcliff uit wraak met de zus van haar man.
Cathy word gek , en sterft, en roept een vloek uit op wuthering heights en zweert dat er geen rust zal zijn op wuthering heights totdat Heatcliff weer bij haar is.
Het nageslacht is inderdaad ongelukkig, helemaal door de starre Heatcliff, maar uiteindelijk is als hij sterft de rust er weer.

Voor mij is het een mooi verhaal omdat het verder gaat na de dood en dat een band juist zo sterk kan zijn ook al is de ander er niet meer.
Verder terwijl je het leest waan je even tussen de schotse heuvels en zit je in die oude tijd.
  zondag 10 april 2011 @ 23:42:07 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95326473
Ik ben nooit zo van '1 favoriet', maar eentje komt me wel te boven:

Yeopgijeogin geunyeo, hier beter bekend als My Sassy Girl.
En dan moge het duidelijk zijn dat ik het origineel bedoel en niet de Hollywood remake.

Waarom? Eigenlijk sneakt de romance naar binnen, de vrouwelijke hoofdpersoon is een irritant frustrerend en kinderachtig karakter, en toch ga je naar verloop van tijd haar leuk vinden. Hetzelfde overkomt de mannelijke hoofdpersoon en uiteindelijk blijkt de band ontzettend sterk geworden te zijn, waarna de romance niet eindigt zoals je verwacht..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_95326721
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef twiFight het volgende:
Ik ben nooit zo van '1 favoriet', maar eentje komt me wel te boven:

Yeopgijeogin geunyeo, hier beter bekend als My Sassy Girl.
En dan moge het duidelijk zijn dat ik het origineel bedoel en niet de Hollywood remake.

Waarom? Eigenlijk sneakt de romance naar binnen, de vrouwelijke hoofdpersoon is een irritant frustrerend en kinderachtig karakter, en toch ga je naar verloop van tijd haar leuk vinden. Hetzelfde overkomt de mannelijke hoofdpersoon en uiteindelijk blijkt de band ontzettend sterk geworden te zijn, waarna de romance niet eindigt zoals je verwacht..
Ja heb die film thuis , wel de remake maar vind het ook een mooi verhaal dat juist iemand die eigenlijk hun verbind, zonder dat ze het van elkaar weten.
pi_95326948
Verhaal van mij en m'n vrouw. En verhaal uit I got you babe.
pi_95328211
The Notebook
tranen elke keer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95335196
wuthering heights inderdaad,

en

O+

[ Bericht 39% gewijzigd door Miam op 11-04-2011 11:02:11 (-) ]
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 11 april 2011 @ 11:03:13 #8
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95335240
Backdoor Sluts 13 natuurlijk
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 11 april 2011 @ 11:04:41 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95335292
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 april 2011 @ 11:07:17 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_95335383
Ik had altijd een zwak voor As Good As It Gets. O+

Indecent Proposal vond ik ook wel aardig. Hoewel het einde jammer is...

[ Bericht 22% gewijzigd door SicSicSics op 11-04-2011 11:12:43 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_95335546
Jim en Pam in The Office :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 11 april 2011 @ 11:20:35 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95335766
Nee geen filmpjes dump topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')