SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:01 schreef Sam-x het volgende:
Dat bestaat niet.Niet doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
"Een gezond persoon, is niet goed genoeg onderzocht."
Ik zou het voorbeeld geven als ik jou was en die ziekte de das om doen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dit.
En we lijden allemaal aan de ongeneeslijke ziekte dat leven heet.
HAHAHAHAHAHAHAHA! kk grappigquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou het voorbeeld geven als ik jou was en die ziekte de das om doen.
Er volgen vast velen na jouw 'goede daad'
Als hij het Alphen aan den Rijn-style doet volgen er velen vóór.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou het voorbeeld geven als ik jou was en die ziekte de das om doen.
Er volgen vast velen na jouw 'goede daad'
Wat is er met Alpen aan de Rijn?quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Als hij het Alphen aan den Rijn-style doet volgen er velen vóór.
Dank jequote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dan jij met je hoofd..... sterkte daarmee trouwens.
Dit.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
"Een gezond persoon, is niet goed genoeg onderzocht."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |