Lekker tempo!quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Mijn wandeling was 11.7 km met een gemiddelde van 6.1 km/uNet geen twee uur over gedaan!
Zonder pauze iddquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker tempo!Aan een stuk door? Dan wordt die 15 een eitje
Whaaa...die laatste....Hoe coolquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker tempo!Aan een stuk door? Dan wordt die 15 een eitje
Dude, nog nieuwe dingen ontdekt in Rusland?
Opgeslaagd!quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Recept van de kip:
- Maiskipfilet / Maiskippebouten aanbraden en apart houden
- Geschilde kleine krieltjes, ui en knoflook bakken
- Fles wijn leegkiepen in de pan. Sauvignon Blanc in dit geval
- Kipstukken erin
- Tijm en rozemarijn erbij.
- Na 45 minuten champignonnen erbij.
- Recept zegt 45 minuten. Ik heb het ruim 3 uur laten staan op een zacht vuurtje.
Schijnt een leuk klein museumpje te staan dat ik ook nog wel eens een uurtje wil bezoeken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder niet echt. Nouja, St Pieterburen natuurlijk. Daar was ik dit jaar voor het eerst!
Van alles wat en van alle leeftijden. Van alto's met oude eendjes, petjes met een golf GTI, tot kunstenaars met beschilderde busjes en oudere heertjes met gerestaureerde Amazons. Da's juist zo leuk: de auto-gekte bindt je, en daardoor ontmoet je mensen die normaliter niet in je kennissenkring zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Leuke picjes dude!
Wat voor mensen doen aan zoiets mee?
Ja moet je eens doen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt een leuk klein museumpje te staan dat ik ook nog wel eens een uurtje wil bezoeken.
Niet onaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe is lente in Maastricht?
Und? Wat vond je?quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.![]()
Verder niet echt. Nouja, St Pieterburen natuurlijk. Daar was ik dit jaar voor het eerst!
Alle tijd van de wereld tegenwoordig, je weetz.quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja moet je eens doen!![]()
Heb je acht jaar tijd over?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ze het in hun hoofd zijn gaan halen om roomkaas in sushi te stoppen.![]()
De Hermitage is natuurlijk indrukwekkend. Mijn bek viel open. Wat een niet te bevatten rijkdom.quote:
Jakkie.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
De Philly roll, dude!
Ipv roomkaas/zalm/bagel is het nu met sushi.
Ontzettend smerig vond ik het. En bij sommige tenten smeerden ze het in elke roll.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Philly roll, dude!
Ipv roomkaas/zalm/bagel is het nu met sushi.
Dat is dus echt zo helemaal niks voor mij.quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
De nachttrein was een belevenis.Op de terugweg lagen we in de vee-wagens, zeg maar. Gelukkig had ik mijn studenten om me heen, maar er waren compartimenten waar de stank van urine, zweet, kots en alcohol echt verstikkend was.
Nee, ik was ook blij dat ik dar niet beland ben. Een paar studenten zijn wel uit hun compartiment 'gevlucht' omdat daar plots dreigend met stilleto's werd gespeeld door wat kaalkopjes. Die studenten hebben bij ons op de grond geslapen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is due echt zo helemaal niks voor mij.
Oh, daar zou ik echt niet tegen kunnen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |