Zat meer aan uiterlijk half elf te denkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
Zal toch een uurtje of 1 worden denk ik. Golf is spannend
Ik moet morgenmiddag pas aan de bak dus mag uitslapenquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zat meer aan uiterlijk half elf te denken![]()
![]()
Ja, de laatste dag op The Masters blijft altijd speciaal en vaak spectaculair.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
Zal toch een uurtje of 1 worden denk ik. Golf is spannend
Verzin zelf eens ietsquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Sade aan het luisteren op Spotify. Alsof ik in een pr0n movie speel.
Kapoet?quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het ook niet al te laat maken.. moet morgen om 8 uur de auto al weg brengen..
neuh, reguliere onderhoudsbeurt en even bandjes weer omwisselenquote:
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eendeed
Weliswaar op MSN, maar ik dacht het hier ook nog even te doen zodat ik iig niet beschuldigd kan worden van het niet meeleven met mensen
naast het feit dat ik het uiteraard heel erg meen
Je zit midden in je overgang manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En achter de schermen zit het wel snor met ons he![]()
quote:
Da's ook de enige plek waar het snor moet zittenquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
En achter de schermen zit het wel snor met ons he![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor prehistorieEnigma
En nu foto's bewerken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach zeik niet man.....ik was de eerste tweede die Bloes eendeed
Weliswaar op MSN, maar ik dacht het hier ook nog even te doen zodat ik iig niet beschuldigd kan worden van het niet meeleven met mensen
naast het feit dat ik het uiteraard heel erg meen
Gaat het verder wel een beetje met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Maar ik kom wel!quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het ook niet al te laat maken.. moet morgen om 8 uur de auto al weg brengen..
Ja hoorquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn 'periodes' gaan zich steeds sneller opvolgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |