Van afgelopen seizoen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
ben ondertussen de spuiten en slikken afleveringen maar aan het kijken
toch wel handig voor je dat internet of nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
ben ondertussen de spuiten en slikken afleveringen maar aan het kijken
nee, het nieuwe seizoen!quote:
dat is zeker makkelijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch wel handig voor je dat internet of niet
ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van gisteravondquote:
ik had m'n eigen feestje gisteravond, was ook gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van gisteravond
en ook nog aan het bijkomen nu?quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had m'n eigen feestje gisteravond, was ook gezellig
Zal er wel mee te maken hebben dat de streams zo lekker interessant zijn, waardoor je de behoefte hebt om andere dingen te gaan doenquote:
oh, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat de streams zo lekker interessant zijn, waardoor je de behoefte hebt om andere dingen te gaan doen
dat jaquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat de streams zo lekker interessant zijn, waardoor je de behoefte hebt om andere dingen te gaan doen
denk dat mark even zichzelf aan het toespreken is in de cos ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Als Mark alleen maar met zichzelf praat, is het hier verdacht druk, moet ik zeggen......
is de hele dag eigenlijk vrij goed gegaan, begin nu pas een beetje in te stortenquote:
ik heb ze niet eens aan staanquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
idem hier... en ik wil nog een uurtje of twee opblijven want anders ben ik morgen te vroeg wakker, en morgen wordt het ook een latertjequote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is de hele dag eigenlijk vrij goed gegaan, begin nu pas een beetje in te storten
maakt bij mij niet uit hoe laat ik naar bed ga toch wel voor 0800n wakkerquote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
idem hier... en ik wil nog een uurtje of twee opblijven want anders ben ik morgen te vroeg wakker, en morgen wordt het ook een latertje
ik wordt pas 8 uur na het slapen gaan wakker, tenzij ik de wekker zet dan om 7 uurquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
maakt bij mij niet uit hoe laat ik naar bed ga toch wel voor 0800n wakker
dat had ik een paar jaar geleden ook, maar dat kwam meer door de kinderen. Maar die slapen tegenwoordig gelukkig een stuk langer, da's wel fijn in het weekendquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
maakt bij mij niet uit hoe laat ik naar bed ga toch wel voor 0800n wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |