een van de weinige stukken die ze plat mogen gooien...quote:
de feesfabrik?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooi!
Wat is eigenlijk de leukste avond om te stappen in Maastricht, en wat zijn de leukste kroegen voor een 18-jarige student?
Ben gisteren trouwens weer in Maastricht geweest (kamerjacht). Wat is het heerlijk om door deze mooi stad te lopen, zeker omdat ik weet dat ik daar vanaf september ook woon! Zelfs wanneer het regent is Maastricht prachtig. Een hoop mensen hier in de omgeving zijn ook jaloers op me en iedereen is laaiend enthousiast als ik zeg dat ik in Maastricht ga studeren.
niet om nuchter binnen te komen en te vermijden op zaterdagquote:
t lijkt mij juist echt iets voor 18 jarigen, ikzelf wil er niet dood gevonden worden hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef numero_uno het volgende:
[..]
niet om nuchter binnen te komen en te vermijden op zaterdag
ik zag je laatst voor de deur van je werkquote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef numero_uno het volgende:
Tevens; mooi weer dus de deuren open!
wel aan het werk
maar ik rook nietquote:Op zondag 26 juni 2011 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zag je laatst voor de deur van je werk
ik wist niet dat dat was toegestaan maar zal het voor n volgende keer onthoudenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
maar ik rook niet
Daarnaast langskomen voor een kop koffie / thee was teveel?
Ja is een de meeste steden wel studentenavond;)quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef Sjeen het volgende:
Studenten stappen op donderdag, toch? Tenminste, dat was in mijn tijd () zo...
Na de aanstaande culturele kaalslag een van de weinige plekken waar je nog van cultuur kunt genieten.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
een van de weinige stukken die ze plat mogen gooien...
Daarover valt te discussiėrenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Na de aanstaande culturele kaalslag een van de weinige plekken waar je nog van cultuur kunt genieten.
Bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 27 juni 2011 03:00 schreef Seam het volgende:
Die bij de medische faculteit vind ik het chillst, daar komen bij fitness weinig beachboys en veel mensen die echt verstand hebben van wat ze doen.
HBO kan inderdaad ook gewoon. Studentenkorting is aanwezig, als je de sportkaart haalt heb je op allerlei lessen korting. Studentenkaart kost volgens mij iets van 70 euro/jaar. Fitnesskaart is ook voor het hele jaar ongeveer 70 euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Maar ik heb nog een vraag, moet je aan de universiteit studeren voor die sportschool? Ik ga namelijk HBO doen! En krijg je studentenkorting daar?
Scharnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zijn trouwens echt de 'mindere' wijken van Maastricht? Dus daar waar het meeste gajes woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |