Heugem en Heer hebben ook altijd relatief veel vrije kamers, maar is minder handig als je niet op de medische faculteit zit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar nog fatsoenlijke studentenkamers beschikbaar zijn in Maastricht? Ben nog druk op zoek nl.
Gek hequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Flew het volgende:
Nu wil ik toch wel heeeel graag de sleutel van ons huisje, hoor.![]()
Ben echt klaar met Heerlen.
Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet waar nog fatsoenlijke studentenkamers beschikbaar zijn in Maastricht? Ben nog druk op zoek nl.
Oi... maar we moeten nog meetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf eind juni geen inwoner van Maastricht meer.
gewoon kamerburo? heb je echt niet veel inschrijftijd nodig, met 2 mnd had ik kamer met eigen keuken in de binnenstadquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja dat laatste is dus het probleem, in september begint de opleiding. Maar ik ga me zo inderdaad inschrijven bij kamerburo/kamernet e.d.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon kamerburo? heb je echt niet veel inschrijftijd nodig, met 2 mnd had ik kamer met eigen keuken in de binnenstaden genoeg kamers waar nu niemand op reageert, tenzij je pas de kamer in aug/sept wil, dan zal het wel druk zijn
Vanavond StayOK?quote:
Mijn huidige kamer (35 m^2, centrumquote:
Jezus betaal je je dan niet scheel? Ik betaal 320 voor 23m in de ziekenhuisbuurt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanavond StayOK?
[..]
Mijn huidige kamer (35 m^2, centrum) heb ik via kamernet.nl met veeeeel mazzel gehad maar kamerburo heeft prima opties, zeker in de particuliere sector.
Wat de anderen zeggen, een paar honderd EUR meer uitgeven om een goede kamer iets eerder te huren loont zich dan te concurreren met de massa in juli/augustus.
Ik 50 EUR meer. Eigen keuken, badkamer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus betaal je je dan niet scheel? Ik betaal 320 voor 23m in de ziekenhuisbuurt.
Ah ok nice, maar studio is niks voor mij. Huisgenootjes zijn altijd interessante mensen en ik vind het ook niet fijn om continu op zo'n kleine ruimte te zitten. Nu heb ik echt het gevoel dat ik in een huis leef ipv een kamer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik 50 EUR meer. Eigen keuken, badkamer.
Superveel geluk, ben in onderhuur, huurder heeft huursubsidie.
Ik hou niet zo van mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah ok nice, maar studio is niks voor mij. Huisgenootjes zijn altijd interessante mensen en ik vind het ook niet fijn om continu op zo'n kleine ruimte te zitten. Nu heb ik echt het gevoel dat ik in een huis leef ipv een kamer.
Nee hoor, heerlijk je eigen stekkie!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen![]()
Thuis is thuis... als ik mensen wil spreken / zien dan ga ik uit huis. Maar ik ben hier wel raar in.
Helemaal mee eens hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen![]()
Thuis is thuis... als ik mensen wil spreken / zien dan ga ik uit huis. Maar ik ben hier wel raar in.
Ha, al 3 mensen die zo redeneren! er is dus niks vreemds aan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoorMaar goed, ik heb dan wel de luxe van een 'echt' huis
Ik zeg ook niet dat het vreemd is, maar dat ik het niet zo leuk vindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:41 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ha, al 3 mensen die zo redeneren! er is dus niks vreemds aan!
You're weeeeeirdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het vreemd is, maar dat ik het niet zo leuk vind
Begrijp het ook wel hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het vreemd is, maar dat ik het niet zo leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |