quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Numero_uno, hoor je dat... hij durft niet tegen ons
Klinkt zeer goed, wanneer issie klaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, paar honderd EUR lichter maar wel een pak rijker bij Suit Supply hier in Maastricht. Ging nogal rap: had maar 2 modellen om uit te kiezen vanwege mijn maat (), waarvan de ene aanmerkelijk beter zat en stond dan de andere. Had ook een custom made pak kunnen bestellen, maar dat zou minimaal 500 EUR kosten en een paar weken duren.
Werd geholpen door een -wat leek op een- kundige jonge vent, die op zich z'n tijd nam en dingen uitlegde. Mouwen, zitvlak en pijpen korter gemaakt. Volgende week zaterdag ophalen, ben echt benieuwd.
Is trouwens een hele donkere navy blue geworden, 2-knoops, 100% wol, italiaans model. Dacht eerst dat het zwart was, zo donker. Maar naast antraciet gehouden (welke lichter was) toch een klein tintje blauw weten te onderscheiden.
Suitmeetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt zeer goed, wanneer issie klaar?
Oftewel, is het alweer tijd voor OLVmeet?
Suit up!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Suitmeet
Komend weekend lekker naar Polen
Nxt Door...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vertrek in de eerste week van juli weer terug naar Brabant... dus als we dan nog een meet kunnen houden, dan graag
Beluga?
En nu weerquote:
Oh vandaag niet gehoordquote:
Eindhoven... Carrière- en vriendintechnisch handiger.. Maar qua stad natuurlijk...... andersquote:
Hoewel ik de Eindhoven qua mogelijkheden (sport/cultuur/winkelen) leuker vind is het volk daar wel een stuk minder mijn slagquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindhoven... Carrière- en vriendintechnisch handiger.. Maar qua stad natuurlijk...... anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |