De Kesselskade zit meestal vol met (drugs)toeristen en terrasvolk, maar zodra de avond valt kom je er misschien wel een paar tegen. De politie fietst daar geregeld, dus ik schat je kansen niet erg hoog in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren ook één vlak voor het station, was peuken aan het oprapen.
Maar ik zou graag wat gebouwen in mijn foto's willen hebben. Denk je dat ik kans maak bij de kade aan de Servaasbrug om daar wat daklozen aan te treffen?
Daar zit ook heel veel hangjeugd... Daklozen zie ik er niet zo heel vaak, ik kom er dan ook niet geregeld.quote:
Geef je ze ook altijd wat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom er bijna dagelijks, en op de bankjes in het hoekje bij Beluga zit vaak een hele delegatie hoor
Zijn dat die trappen met dat rechthoekige stuk steen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom er bijna dagelijks, en op de bankjes in het hoekje bij Beluga zit vaak een hele delegatie hoor
Nee, maar ze zeggen altijd heel vriendelijk goeiedag, ze vinden mn honden zo leukquote:
Ja op Plein 92 zoals ik zeiquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn dat die trappen met dat rechthoekige stuk steen?
Dat is de andere brug, Beluga zit de andere kant op bij de hoge brug?
Oke allemaal bedankt, ik ben weg lekker twee uur treinen.quote:
Daarom zitten ze daar ook iedere keer, jij en je honden zijn waarschijnlijk het hoogtepunt van hun dag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen altijd heel vriendelijk goeiedag, ze vinden mn honden zo leuk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Daarom zitten ze daar ook iedere keer, jij en je honden zijn waarschijnlijk het hoogtepunt van hun dag.
totdat je ze op hen afstuurd!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen altijd heel vriendelijk goeiedag, ze vinden mn honden zo leuk
Die Turk in de Mariastraat is goed en goedkoopquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog bekend met een goede kleermaker? Mijn broek heeft binnenkort een kruisreparatie nodig
Thanks, zal het onthoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Turk in de Mariastraat is goed en goedkoop
thuis in mn fatboy gezeten en netjes mn mond gehoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog iemand naar de dodenherdenking geweest? Het begint een beetje saai te worden, al dik 10 jaar hetzelfde programma.
Geen idee wat het was, maar in Hulsberg ook gehoord...quote:
Ook gehoord, ten noorden van het centrum kwam het vandaan geloof ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |