ooit gedacht aan therapie oostblokkert?quote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef Oostblokker het volgende:
ik steek hun huis in de fik als ze nog 1 keer bellen aan me deur ik snij hun hondje in stukken en stop het in het doos voor hun deur , zouden ze vast blij mee zijn en dan laat ik mijn 2 grote honden los en laat ze lopen en pissen in hun tuin heb keer gekots in de tuin van me buren whaha hopeloze wezens
het is de fucking huis van me pa , wat recht je kop recht rot op metje recht , ik heb schijt aan me buren ik doe nu expres harder zodat ze willen verhuizen het is een koophuis mijn pa is de baas wie er aanbelt bij ons , tegen mij doen ze stoer als me pa komt doen ze gelijk lief omdat ze weten hoe me pa is , zoo papa zoo dochterquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Cucumissativus het volgende:
Waarom zou je muziek zo hard zetten dat je buren het kunnen horen?
Wie ben jij om te bepalen dat zij jouw geluid maar op de koop toe moeten nemen in hun huis?
De buren hebben gelijk dat ze aanbellen, dat doe ik zelf ook en een volgende keer zal het een stuk minder vriendelijk gaan.
Gefeliciteerd ik heb uw topic doorgespeeld naar de politie omdat u een bedreiging dan wel dood wensingen uit jegens uw buren.quote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef Oostblokker het volgende:
ik steek hun huis in de fik als ze nog 1 keer bellen aan me deur ik snij hun hondje in stukken en stop het in eendoos voor hun deur eigenlijk vind ik dat zielig ze moeten gewoon niet met me fucken xd, zouden ze vast blij mee zijn en dan laat ik mijn 2 grote honden los en laat ze lopen en pissen in hun tuin heb keer gekots in de tuin van me buren whaha hopeloze wezens
vind ik niet erg hahahha omdat het toch niet gebeurd word aleen welk gek van hun dit dat ze hebben gewoon niet recht omaan te bellen is me pa de huis niet die van hunquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:ind
[..]
Gefeliciteerd ik heb uw topic doorgespeeld naar de politie omdat u een bedreiging dan wel dood wensingen uit jegens uw buren.
Volgens mij ben jij een beetje gek in je hoofd.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
vind ik niet erg hahahha omdat het toch niet gebeurd word aleen welk gek van hun dit dat ze hebben gewoon niet recht omaan te bellen is me pa de huis niet die van hun
Maar meisje toch......quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
het is de fucking huis van me pa , wat recht je kop recht rot op metje recht , ik heb schijt aan me buren ik doe nu expres harder zodat ze willen verhuizen het is een koophuis mijn pa is de baas wie er aanbelt bij ons , tegen mij doen ze stoer als me pa komt doen ze gelijk lief omdat ze weten hoe me pa is , zoo papa zoo dochter
Wat wordt dat gezegd dan?quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef Oostblokker het volgende:
hoezo mag een pool niet naar eminem luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |