dus jij maakt van iedereen met wie je handelt ff een foto van zijn nummerbord? Wat een dom trolltopic van een sneu figuurquote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef eRKa het volgende:
Hoezo trollen?
Ik maak een grapje omdat klipper over proefverlof begint, en dan is het trollen? Misschien hebben wij een ander gevoel voor humor (of jij helemaal geen).
Ik heb overigens alleen een foto gemaakt van het nummerbord van zijn busje.

Nouuuwwww, die vent die in huis kwam, die vertrouwde ik niet. En achteraf maar goed ook dus. Nou staat er wel al een nieuwe paal en dat was er ook gekomen zonder mijn foto en uitleg. Maar het wil er bij mij niet in, dat als je een ongelukje hebt, dat je dan doet alsof je van niks weet en met de noorderzon vertrekt. Hij had me makkelijk zat even kunnen bellen, of een briefje achterlaten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
waarom maak je vooraf een foto van het nummerbord van iemands busje dan?

Omdat MP :xquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
waarom maak je vooraf een foto van het nummerbord van iemands busje dan?

quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die man zal ook wel begrijpen dat TS hem verlinkt heeft.
TS zal dus alsnog duur uit zijn voor de rekening van de glaszetter.
Of de rekening van het ziekenhuis, zo je wilt.

Hoezo, ben jij eigenaar van die paal?quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:27 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nouuuwwww, die vent die in huis kwam, die vertrouwde ik niet. En achteraf maar goed ook dus. Nou staat er wel al een nieuwe paal en dat was er ook gekomen zonder mijn foto en uitleg. Maar het wil er bij mij niet in, dat als je een ongelukje hebt, dat je dan doet alsof je van niks weet en met de noorderzon vertrekt. Hij had me makkelijk zat even kunnen bellen, of een briefje achterlaten.

De gemeente zal het hebben voorgeschoten, achteraf gaan ze de schade verhalen bij de dader.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef eRKa het volgende:
Nee, geen update en ik leef nog. Niks meer van gehoord, behalve dat de schade afhandelaar belde. Of ik meerdere gegevens had; heb ze toen NAW+nummerbord gestuurd. Daar staan we nu. Er staat een nieuwe mast, dus het is weer in orde. Alleen jammer dat de gemeente dit betaald heeft, en niet de verzekering van degene die het veroorzaakt heeft.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |