abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:33:40 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95704955
Hé, eRKa. Jij woonde toch in een appartementengebouw? Die foto's van die lantaarnpaal lijken me gemaakt in een straat met rijtjeshuizen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95705017
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:27 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Waarmee je er dus inderdaad vanuit gaat dat die koper met opzet een willekeurige lantaarnpaal omver heeft gereden om TS een loer te draaien. Om eerlijk te zijn klinkt dit mij meer in de oren als een variant op "ik ben heel belangrijk en dus zal het wel gedaan zijn om mij te pakken".
Ja, dat was al bekend toch? Of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd :@
pi_95705285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef Ebbao het volgende:

[..]

hoe kun je dat nou zggen.. ja, misschien is meneer hard achteruit tegen een paal gereden, maar dat hoeft het nog niet expres te maken. Ik ben ook weleens hard achteruit gereden omdat ik zeker wist dat er neits stond. Er stond dus wel een auto :'( Ik wist voor dit topic ook niet dat je voor een lantaarnpaal de politie moest bellen eerlijk gezegd..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95705662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Nouja, dat is wat TS zegt. Ik vind sbientjes reactie hierboven namelijk ook prima passen. Weten wij veel, ik kan er alleen niet bij dat deze man het per sé expres gedaan zou moeten hebben. Vind ik een vrij boute aanname, eigenlijk. :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_95705736
Denken dat hij expres een lantaarnpaal omver gaat rijden. :')

1) Schade aan zijn bumper
2) Een normaal mens ligt er niet wakker van als er een scheve lantaarnpaal in zijn/haar straat staat.
3) Hij had dan makkelijker een steen door je ruit kunnen gooien, als hij het echt op jou gemunt had.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_95705737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

hoe kun je dat nou zggen.. ja, misschien is meneer hard achteruit tegen een paal gereden, maar dat hoeft het nog niet expres te maken. Ik ben ook weleens hard achteruit gereden omdat ik zeker wist dat er neits stond. Er stond dus wel een auto :'(
Nouja, men kan natuurlijk met opzet ergens tegenaan rijden, dat dit bij jou niet het geval was betekent niet dat het nog nooit gebeurd is. De waarneming hiervan kan idd subjectiviteit bevatten, dat ben ik met je eens.

Even voor de duidelijkheid: ik zie het nut er ook niet van om met opzet een lantaarnpaal aan te rijden hoor :') En al helemaal niet om iemand anders een hak te zetten :') Maar nogmaals, ik dacht dat dit al als feit beschreven stond in dit topic.

quote:
Ik wist voor dit topic ook niet dat je voor een lantaarnpaal de politie moest bellen eerlijk gezegd..
Nee, ik ook niet. Maar het gewoon negeren en doorrijden is het andere uiterste. Ik had toch wel bij a,b of c geïnformeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95706090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:58 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Nouja, men kan natuurlijk met opzet ergens tegenaan rijden, dat dit bij jou niet het geval was betekent niet dat het nog nooit gebeurd is. De waarneming hiervan kan idd subjectiviteit bevatten, dat ben ik met je eens.

Even voor de duidelijkheid: ik zie het nut er ook niet van om met opzet een lantaarnpaal aan te rijden hoor :') En al helemaal niet om iemand anders een hak te zetten :') Maar nogmaals, ik dacht dat dit al als feit beschreven stond in dit topic.

[..]

Nee, ik ook niet. Maar het gewoon negeren en doorrijden is het andere uiterste. Ik had toch wel bij a,b of c geïnformeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nee, ik zeg ook niet dat mijn verhaal bewijst dat je niet expres tegen een paal aan kan rijden. Dat kan zeker wel, maar tenzij meneer uit het raam hing en "NET GOED! Dat zal ze leren!" riep ;) lijkt het me moeilijk om te zeggen dat het expres was.

Ik denk dat ik overigens ook wel geinformeerd zou hebben ja, maar ik was daar niet blijven staan en wachten op de politie oid..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95706167
Je kijkt echt teveel films.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:46:28 #84
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_95709354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef Ebbao het volgende:

[..]

En dat is waar jouw fictieve situatie verschilt met de realiteit zoals geschetst in dit topic. Maar je geeft dus tevens aan dat als dit wel het geval is (cq. met opzet), je wel het kenteken door zou geven, ofwel je steunt de (re)actie van erka. Hulde!
Ik heb nergens echt bewijs gezien dat mij ervan overtuigd dat 't opzettelijk gebeurde.. Als je zoiets met opzet doet, dan neem je daarna niet nog even de tijd om uit te stappen en te kijken of je zelf schade hebt. Dan maak je gewoon dat je wegkomt, lijkt mij.

En ja, als iemand het echt overduidelijk opzettelijk doet, dan geef ik 't wel door. Maar iemand die niet goed uitkijkt als ie achteruit rijdt en een paaltje raakt.. Daar ga ik me niet druk om maken.

En ik heb nog nooit gehoord van mensen die een lantaarnpaal voor iemands huis krom rijden, om iemand eens goed terug te pakken!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_95741886
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Hé, eRKa. Jij woonde toch in een appartementengebouw? Die foto's van die lantaarnpaal lijken me gemaakt in een straat met rijtjeshuizen.
Ik woon op 2 plaatsen, zonder uitleg.
pi_95782142
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef eRKa het volgende:

[..]

Ik woon op 2 plaatsen, zonder uitleg.
Ohjee proefverlof.
pi_95783663
Gisteren belde de schade afhandelaar. Heb de foto van de vermoedelijke dader gemaild, met de opmerking dat ik het niet heb zien gebeuren.
De afhandelaar gaat er achteraan en ik hoor nog hoe het afloopt. Zal maar vast een hekwerk voor het raam laten zetten, voelt vertrouwd.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:06:13 #88
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_95796021
Een foto van de vermoedelijke dader gemaild?

Jezus.. Wanneer verhuis je terug naar de USSR?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_95798092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef MutedFaith het volgende:
Een foto van de vermoedelijke dader gemaild?

Jezus.. Wanneer verhuis je terug naar de USSR?
^O^
pi_95798536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef eRKa het volgende:
Zal maar vast een hekwerk voor het raam laten zetten, voelt vertrouwd.
Ok, nu ben je gewoon echt aan het trollen :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_95826454
Hoezo trollen?
Ik maak een grapje omdat klipper over proefverlof begint, en dan is het trollen? Misschien hebben wij een ander gevoel voor humor (of jij helemaal geen).
Ik heb overigens alleen een foto gemaakt van het nummerbord van zijn busje.
pi_95835467
waarom maak je vooraf een foto van het nummerbord van iemands busje dan? :?
  vrijdag 22 april 2011 @ 00:22:09 #93
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_95836313
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef eRKa het volgende:
Hoezo trollen?
Ik maak een grapje omdat klipper over proefverlof begint, en dan is het trollen? Misschien hebben wij een ander gevoel voor humor (of jij helemaal geen).
Ik heb overigens alleen een foto gemaakt van het nummerbord van zijn busje.
dus jij maakt van iedereen met wie je handelt ff een foto van zijn nummerbord? Wat een dom trolltopic van een sneu figuur :') .
  vrijdag 22 april 2011 @ 00:31:24 #94
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_95836667
Bij vreemde snuiters die door je huis moet lopen vind ik het niet zo vreemd eigenlijk.
Ook hoi !
pi_95840083
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
Nouuuwwww, die vent die in huis kwam, die vertrouwde ik niet. En achteraf maar goed ook dus. Nou staat er wel al een nieuwe paal en dat was er ook gekomen zonder mijn foto en uitleg. Maar het wil er bij mij niet in, dat als je een ongelukje hebt, dat je dan doet alsof je van niks weet en met de noorderzon vertrekt. Hij had me makkelijk zat even kunnen bellen, of een briefje achterlaten.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:29:29 #96
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_95896731
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
Omdat MP :x
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:20:13 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_95900482
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Die man zal ook wel begrijpen dat TS hem verlinkt heeft.
TS zal dus alsnog duur uit zijn voor de rekening van de glaszetter.
Of de rekening van het ziekenhuis, zo je wilt.
:D
  zondag 1 mei 2011 @ 09:58:33 #98
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_96198801
whawha, dit topic wil ik onderdeel van zijn :)
Starbucks, waar blijf je
pi_96202771
Ik hoopte op een update.

Maar het logisch dat dat niet zo is. TS is natuurlijk neergeknuppeld ondertussen.
pi_96203034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 06:27 schreef eRKa het volgende:

[..]

Nouuuwwww, die vent die in huis kwam, die vertrouwde ik niet. En achteraf maar goed ook dus. Nou staat er wel al een nieuwe paal en dat was er ook gekomen zonder mijn foto en uitleg. Maar het wil er bij mij niet in, dat als je een ongelukje hebt, dat je dan doet alsof je van niks weet en met de noorderzon vertrekt. Hij had me makkelijk zat even kunnen bellen, of een briefje achterlaten.
Hoezo, ben jij eigenaar van die paal?
Als hij nou je poort eruit rijd, dan kan ik me indenken dat hij je moet waarschuwen, maar voor een paal waar jij niets mee te maken hebt..... 8)7

Of moet hij het ook melden als hij onderweg naar huis een ongeluk heeft gekregen bijvoorbeeld?

Je logica raakt kant nog wal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')