alles met hawks vind ik niet mooiquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef nathan3020 het volgende:
faux hawk met de voorkant van je haar beetje schuin, heb ik ook.
We weten toch niet hoe je kop eruit ziet hoe kunnen we dan helpenquote:
ik durf het nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef Arriviste het volgende:
Om een kapsel te kunnen noemen dat bij jouw hoofd past, zullen we toch echt moeten weten hoe jouw hoofd eruit ziet.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef nathan3020 het volgende:
vierkant en langwerpigquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef trovey het volgende:
Heb je een ovaal, vierkant, hartvormig of rond hoofd is een eerste indicatie om te kunnen zeggen wat je wel en niet zal staan.
Hoe leg je het aan de kapper/kapster uit dat je een faux hawk wilt? Ik wil het ook zo laten knippen als ik naar de kapper ga.quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef nathan3020 het volgende:
Je zegt het gewoon? Of je laat een plaatje zien van iemand met een faux hawk?quote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef Senderious het volgende:
[..]
Hoe leg je het aan de kapper/kapster uit dat je een faux hawk wilt? Ik wil het ook zo laten knippen als ik naar de kapper ga.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef djpj1337 het volgende:
Ik ben 1.95 oid en heb m'n haar het afgelopen jaar wat langer laten groeien, tot over m'n oren zo'n beetje.
Nou wou ik daar wat mee doen maar weet niet wat![]()
aub geen Bieber/chiboy kapsel suggesties
vind dit wel wat, maar dan is alles eraf en hoor ook van mijn omgeving dat ze kort niet mooi vinden:
[ afbeelding ]
dat vond ik cool toen ik 8 wasquote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon... dit kapsel.
Een rechthoek dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |