Ok, succes er mee danquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat het me niks doet. Ik zeg dat ik het rationeel benader, niet emotioneel. Dat is wat anders.
Dus blijkbaar mis je iets.
Ik ben al sinds april vorig jaar niet ongesteldquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is heel lesbeau ongesteld
(behalve ik dan, jongens wacht nou even op mij)
Niet dat je dat ten volle benut ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben al sinds april vorig jaar niet ongesteld
Dank je wel.quote:
quote:
het was zoals ik zei al vrij cru en uitspraak. Zoals het voor mij over kwam. Maar goed, dat kan ook door jouw emotionele manier van vertellen komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als je ongenuanceerd wil doen...Dan klopt het wel ongeveer. We hadden ook al zes jaar een relatie voor ik de overstap maakte natuurlijk, dan is de verliefdheid ook wel weer weg.
Ik ben ook nog niet ongesteld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is heel lesbeau ongesteld
(behalve ik dan, jongens wacht nou even op mij)
Ben al klaar.. u_uquote:
Ik ga hem vandaag over laten zetten, woensdag hopelijk ophalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, eindelijk een zichtbare auto. Ik moet het ook zeggen hoor.
Die streep!
Heb je m al of wanneer mag je m ophalen?
we zijn al 225 posts aan het wachten op een leuke TTquote:
SUPER!!!quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde mijn naamtopic natuurlijk wel behouden.
OHHHH SHI-quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet kotsen! Dan waait het in je gezicht.
Ze zitten enorm om Nederlanders te springen daar, vandaar.quote:
Ja, het was geen 4,5 uur fietsenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |