Dubbel. Ik vind het heerlijk om even niet verantwoordelijk te zijn voor haar welbevinden. Ik hoef niemand vast te houden, te voeden, te entertainen of op de babyfoon te letten.
Merk wel dat ik nu zo sterk het gevoel heb dat ik iets fijns moet doen met de tijd dat ik sinds het ontbijt nog niet verder ben gekomen dan de computer omdat ik niet weet wat dat fijne dan is.. Misschien moet ik zo maar eens gaan douchen.
Hoewel, ik heb nu Claudia de Breij en Herman van Veen keihard opstaan, dat is ook al heerlijk want kon al een tijdje niet echt.
Bij het kdv vertelden ze vorige keer dat de meeste moeders aan het eind van de gang al in tranen zijn de eerste paar keer. Mrs. V en ik liepen vorige keer vrolijk babbelend (waar gaan we lunchen) weg en buiten heb ik een huppeltje gemaakt omdat het zo lekker vrij voelde. Nu vind ik het wel veel, maar dat komt ook wel omdat we haar dit weekend ook al best lang elders hebben ondergebracht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!