Ja klopt, daar had ik ook dat zonnebrillenhoofd vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef Laysa het volgende:
Piet je moest gisteren toch bloesemen tijdens een looptocht?
Ging het goed?
Ik las in de krant dat er zich 48000 mensen hadden aangemeld....spannend of je dr bij zit
With unusual page layout and style. En copious footnotes. Ook nog.quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik duik de hangmat in. Vol goede moed dat de 2nd time around ik dit bizarre boek wel helemaal ga uitlezen. Niet vandaag hoor, dat zou iets te optimistisch zijn.
Hopelijk helpt het feit dat ik nu de volledig remastered full-color editie bezit.
Nou sterkte.quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Copycat het volgende:
Sommige bladzijdes zijn op 1 woordje na blanco. Anderen staan weer hutjemutje vol woorden. En het woord house is altijd blauw, in welke samenstelling ook.
Het is een uitdaging die ik dit keer overwin!
Kunnen mensen niet lezen en luisteren dan? De dader is dood.quote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand heeft dezelfde naam als de schutter in Alphen, die gast heeft geen leven nu.
Psychologisch onderzoek is geen onderdeel van de procedure.quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef hondjes het volgende:
toen die jongen 20 jaar was, werd hij opgenomen in een inrichting.
Toch krijgt hij een vergunning voor 5 wapens.
![]()
![]()
Dit is helemaal geen lapoquote:
En volgens de laatste berichten in het journaal blijkt dat dus niet waar te zijn. Gewoon nog een "grapjas" die gisteren/vannacht onder de naam van de dader diverse accounts heeft aangemaakt en vervolgens ging lopen janken dat hij werd bedreigd. Hoe sneu kun je zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand heeft dezelfde naam als de schutter in Alphen, die gast heeft geen leven nu.
Moppie?quote:
Dan ga ik daar vanmiddag nog even een uurtje van meepikken!quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voorlopig laatste mooie dag, mogguh
Lekker zeg. En niet meer de druk van je studie . Genieten dusquote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de TT.
Gister de hele dag in de zon gezeten en vandaag nog maar eens doen. Ben vandaag lekker vrij dus.
Ja! Gister echt uren met sp3c op het bankje gezeten. We vermaakten ons prima!quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker zeg. En niet meer de druk van je studie . Genieten dus
Ik heb liever dat je een gebakje paktquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
* De_Kardinaal pakt een stukje deissy!
tast toe, nou, doe mij er maar 2 dan, aangezien ze wat aan de kleine kant zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat lief. Bedankt![]()
Tast toe!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Wanneer is het?quote:
wanneer...................en weet D-K het ook al haHHAHA lees zijn post netquote:
Die gek heeft zelf gebeldquote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wanneer...................en weet D-K het ook al haHHAHA lees zijn post net
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik ga lekker naar bed...moet morgen al vroeg op![]()
Wat knap! Moest een paar keer kijken en begrijp het nu (geloof ik) pas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:10 schreef Gert het volgende:
Mornink![]()
Wat mooi verzonnen! (Even op je laten inwerken, en dan na een halve minuut "zie" je het).
Wow!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:10 schreef Gert het volgende:
Mornink![]()
Wat mooi verzonnen! (Even op je laten inwerken, en dan na een halve minuut "zie" je het).
Ik kan niks zien op Nowlive. Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Laysa het volgende:
God.....ik moet me ook niet moeien daar maar damnnn waarom heeft nowlive daar eer zo lopen bannen![]()
O ik ben goed in raden. Ehmm..... 10 augustusquote:
Nee al die mutsen die hier zijn aangemeld met SSt....de COS is sowieso moeilijk doorheen te komen, laat staan met al die verbitterde vrouwkesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niks zien op Nowlive. Wat is er aan het handje?
Nee in Juliquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O ik ben goed in raden. Ehmm..... 10 augustus
Dan moet Gert het binnen 21 posts kunnen radenquote:
Ghehehequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet Gert het binnen 21 posts kunnen raden
Oh dat. Driekwart kun je idd zo doorheen scrollen. Dan lees je weer dat die is verlaten door een kunstenaar en die zag een wormpje tijdens een uitvaart. Tenminste, dat kun je lezen als je er zelf interpunctie en zulks bij denkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Laysa het volgende:
Nee al die mutsen die hier zijn aangemeld met SSt....de COS is sowieso moeilijk doorheen te komen, laat staan met al die verbitterde vrouwkes
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet Gert het binnen 21 posts kunnen raden
Ik verbaas me dr elke keer weer over dat ze de bewoners echt oprecht haten...hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh dat. Driekwart kun je idd zo doorheen scrollen. Dan lees je weer dat die is verlaten door een kunstenaar en die zag een wormpje tijdens een uitvaart. Tenminste, dat kun je lezen als je er zelf interpunctie en zulks bij denkt.
Het is een apart slag, die nowlivers.
Simpel, maar gezellig.quote:
topquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpel, maar gezellig.
Gisteravond met man en kinders uit eten geweest en donderdag ga ik iets leuks doen met mijn zussies
Dat is idd bizar. Net als het gemak waarop die haat van de ene bewoner naar de andere overspringt. Krijg daar altijd weer flashbacks van The Wave van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Laysa het volgende:
Ik verbaas me dr elke keer weer over dat ze de bewoners echt oprecht haten...hoe is het mogelijk
Zou het echt haat zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verbaas me dr elke keer weer over dat ze de bewoners echt oprecht haten...hoe is het mogelijk
Multifocusglazen, zeker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Heerlijk, als je het leven door een roze bril kan zien.
[ afbeelding ]
Dat houdt dan gelijke tred met het niveau van de inhoud van het programma zelf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
En ja, ik zat net ook even door de COS te scrollen, nou heb ik de afgelopen dagen maar weinig SST gekeken dus misschien dat het me daarom ook minder boeit, maar echt, ik heb het gevoel dat het niveau daar met de dag daalt
Ja, hi-la-risch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef Disana het volgende:
Je leert er anders wel nieuwe woorden. Puinsletje. Is dat een vies meisje dat zichzelf aanbiedt in krottenwijken.
Ik vind al die verbasteringen van de namen van bewoners nog erger. Daar gaat een volksheid van uit waar ik onpasselijk van word. Dat stinkt naar 'denk maar niet dat je beter bent als ons'.quote:
Helemaal mee eens, maar die gevoelens riepen bijnamen tijdens DGK ook al bij mij op. Noem mensen gewoon bij hun naam, of je ze nou aardig vindt of niet. Ik vind het kinderachtig en erger me rot aan bijnamen als luira en Bepje Breipen enzo. Gelukkig valt het nog mee in de streamverslagen, heel af en toe heb ik echt geen idee over wie het gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind al die verbasteringen van de namen van bewoners nog erger. Daar gaat een volksheid van uit waar ik onpasselijk van word. Dat stinkt naar 'denk maar niet dat je beter bent als ons'.
Ik vond dat bij DGK ook al heel hinderlijk. Ook niet leuk voor mensen die net kwamen binnen vallen of niet tot de ingewijden behoorden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Helemaal mee eens, maar die gevoelens riepen bijnamen tijdens DGK ook al bij mij op. Noem mensen gewoon bij hun naam, of je ze nou aardig vindt of niet. Ik vind het kinderachtig en erger me rot aan bijnamen als luira en Bepje Breipen enzo. Gelukkig valt het nog mee in de streamverslagen, heel af en toe heb ik echt geen idee over wie het gaat
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef mootie het volgende:
Het is ook geen Cos meer natuurlijk. Het enige wat er te melden lijkt is: 'Jezus, wat een goor wijf' en 'Ik haat /insert name zo erg!"
Ik weet dus niet wie Beppie Breipen is. Al doelde ik verder op het tweede denigrerende soort.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Beppie Breipen vind ik dan nog wel aardig verzonnen maar Spermavio ipv Servio, vond ik wel een erg treurig verzinsel.
In het begin van SST waren de Cossen van de nachten nog wel vermakelijk. Overdag lees ik niet echt meer terug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef mootie het volgende:
Tijdens DGK vond ik het leuk om de Cossen terug te lezen, gewoon omdat het scherp was, humor.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
"Dus zei is hoogbegaaft? Daar merk ik anders nix van."
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
"Dus zei is hoogbegaaft? Daar merk ik anders nix van."
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gok op 4, 11, 18 of 25 juli.
En ja, ik zat net ook even door de COS te scrollen, nou heb ik de afgelopen dagen maar weinig SST gekeken dus misschien dat het me daarom ook minder boeit, maar echt, ik heb het gevoel dat het niveau daar met de dag daalt
Die van mij zie ik vast ook wel weer, over een jaar of 5.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef Laysa het volgende:
net mn nichtjes even gezien![]()
De kleinste groeit ook al als kool
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van mij zie ik vast ook wel weer, over een jaar of 5.
Jawel...Mootie gaat rellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
Mootie, niet gaan rellen hoor nu.... ik moet zo werken.
Oh kan ook....quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ze niet even tot vanavond wachten, tot ik weer thuis ben.
Dit is een aardige maatstaf ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
hahahaha leuk cossen doorlezen, wat een humor hebben 'wij'![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Gert het volgende:
Gelukkig doen we hier niét superieur.
En ik ben blij dat Sterviedood eruit is.
Nu aidshoofd nog.![]()
Vind je het heel erg als ik me daar toch ietwat boven voel staan?quote:
Ja kut... wie is Aidshoofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Gert het volgende:
Gelukkig doen we hier niét superieur.
En ik ben blij dat Sterviedood eruit is.
Nu aidshoofd nog.![]()
Euh, wat is het verband tussen die hagelbui en je portemonnee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Copycat het volgende:
En hond en ik werden net in het bos door een fikse hagelbui overvallen. Gelukkig had ik mijn portemonnee thuis laten liggen.
Hagel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Copycat het volgende:
En hond en ik werden net in het bos door een fikse hagelbui overvallen. Gelukkig had ik mijn portemonnee thuis laten liggen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Euh, wat is het verband tussen die hagelbui en je portemonnee?
Oh wacht, dat is wel een héle slechte
Hagel! En direct daarna scheen de zon weer als een malle.quote:
Joanna....want ze heeft psoriasis.....Heel vervelend voor de persoon zelf maar niet besmettelijk maar daar moet Ieeeeeuwwwwwwwwwww over geroepen wordenquote:
Joanna.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Aidshoofd was Monique, Moots. Vanwege de pigmentvlekken in haar gezicht.
Maar die heet inmiddels Beppie Breipen geloof ik. Of dat is Sharon?
Neheee das Joanna...beidenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hagel zou mijn lentegevoel als sneeuw voor de zon laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hagel! En direct daarna scheen de zon weer als een malle.
Die heb ik niet gelezen...maar ze moet dood zeggen zequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die bedoelde ik ook.
Monique is een puinsletje, want ze neukt. Zoiets toch?
Eerder een vlavlip...maja die ogenquote:
Ho! Niet te snel conclusies trekken he? Ze neukt niet alleen, ze kreeg zelfs blaasontsteking. Nou dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die bedoelde ik ook.
Monique is een puinsletje, want ze neukt. Zoiets toch?
Jojanka = Aidshoofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat een goor wijf. Ze vindt seks zeker ook nog lekker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ho! Niet te snel conclusies trekken he? Ze neukt niet alleen, ze kreeg zelfs blaasontsteking. Nou dan weet je het wel.
Das Lonkaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn...heb je nu je zin...nu heb ik trek in tonka's toffee's
Ze zei wel een keer tegen Maik dat hij het zo lekker deed. Het zou verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een goor wijf. Ze vindt seks zeker ook nog lekker?
Een Tonka ligt best zwaar op de maag, gok ik.quote:
Alleen neuken is overrated, dat kun je beter met z'n tweeën doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ho! Niet te snel conclusies trekken he? Ze neukt niet alleen, ze kreeg zelfs blaasontsteking. Nou dan weet je het wel.
Maar daar kan wel weer een olifant op gaan staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Tonka ligt best zwaar op de maag, gok ik.
Tjoes...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zei wel een keer tegen Maik dat hij het zo lekker deed. Het zou verboden moeten worden!
Net als werken trouwens. Doei.
Werksequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zei wel een keer tegen Maik dat hij het zo lekker deed. Het zou verboden moeten worden!
Inderdaad, ze wast haar kut nooit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dag Luisje!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neehee, Joánna is het aidshoofd.quote:
En ze geniet er ook nog van. Bah, genieten, het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Neehee, Joánna is het aidshoofd.
Wel opletten hè. Monique hééft aids want die laat zich door een halve homo palen.
Homo's ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze geniet er ook nog van. Bah, genieten, het zou verboden moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zoals een collega van mij ooit zei: "Homo of hetero, het maakt me niet uit met wie ik samenwerk maar zet het er dan wel bij in het rooster"HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch redeneren veel mensen zo.
Het was wel heel grappig omdat het naar aanleiding was van een collega die uit de kast kwam.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was wel heel grappig omdat het naar aanleiding was van een collega die uit de kast kwam.
"Jongens, ik wil jullie wat vertellen."
"Laat me raden, je bent homo. Dacht je nu echt dat wij dat niet in de gaten hadden?"
"Nou ja, dat dus."
Ach gos. Daarvoor ben je toch echt enkele decennia te laat, niemand kijkt er nog van op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was wel heel grappig omdat het naar aanleiding was van een collega die uit de kast kwam.
"Jongens, ik wil jullie wat vertellen."
"Laat me raden, je bent homo. Dacht je nu echt dat wij dat niet in de gaten hadden?"
"Nou ja, dat dus."
Nee is het ook niet, prima bijnaam en niet bedoeld om te denigreren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind Beppie Breipen niet grof hoorheb het zelf verzonnen
Hahahaha! In ya face!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef mootie het volgende:
Mensen die eerlijk zijn met asociaal zijn verwarren.
Kom nou niet haten, vrouwmens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Het toppunt van triestheid vond ik nog wel Aidshoofd. Sorry Ian.
Kees Knalpiemel is trots op jequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
leuk dus je hebt je bejaardeochtend goed besteedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmorgen gastcollege gegeven, weer erg leuk. Studenten (60
) moesten er een 2pagina-samenvatting van maken als opdracht, er werd dus bloedserieus meegepend
. Ging goed
.
Erasmus uni, waar 't OV staaktequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:
leuk dus je hebt je bejaardeochtend goed besteedwaar moest je een gastdinges vn geven als ik vragen mag??/
Gossiemikkie, komt Pietje naar Rotterdam, staakt het ovquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erasmus uni, waar 't OV staakte.
Kijk die eerste 30 posts alleen al van het niveau lik-me-kutje zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhhh dan kan je je favo kiezen en de rest nomineren...snap dat dan!
Ze kunnen beter de sc daar sluitenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk die eerste 30 posts alleen al van het niveau lik-me-kutje zijn
oke, alleen wist niet dat OV staaktequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erasmus uni, waar 't OV staakte.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet toen ze het bij mij deden. HE, PIETJE?
Kudtquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij was het openbaar maken en lekker gaan zitten bespotten van pm's/dm's niet de bedoeling... Maar als die regel is ingetrokken ga ik even in mijn inbox neuzen! Leuk!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij was het openbaar maken en lekker gaan zitten bespotten van pm's/dm's niet de bedoeling... Maar als die regel is ingetrokken ga ik even in mijn inbox neuzen! Leuk!
Jij ook al?quote:
De streams boeien ook niet....daarom juistquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Toverheks het volgende:
Heb al dagen geen SST meer gevolgd, het kan me gewoon niet echt boeien, zal wel aan mij liggen maar vind alle bewoners kut met peren. heb echt niemand waarvan ik denk ja die springt eruit, en omdat ik toch moest kiezen werd het Sharon, maar die is eigenlijk ook niet zo om te gillen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet huilie doen met z'n allen, kusje.
Daar voor je.quote:
heb ik niet eens aan meer gehad, geloof zaterdagavond voor het laatst evenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
De streams boeien ook niet....daarom juist
Jonguhhh ik hoop dat je morgen weer moet lopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet huilie doen met z'n allen, kusje.
Die had ik toch al weggehaaldquote:
Dus tegenwoordig is het alleen weghalen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die had ik toch al weggehaald.
Want dan is de schade natuurlijk al aangebracht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig is het alleen weghalen?
Iets wat de rest geen kudt aangaatquote:
Waar was je nou toen ze mij in elkaar aan het meppen waren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets wat de rest geen kudt aangaatDat ze met hun ranzige poten van onze CrazyCatLady afblijven, verdomme.
wie is nu weer CrazyCatLadyquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets wat de rest geen kudt aangaatDat ze met hun ranzige poten van onze CrazyCatLady afblijven, verdomme.
Nigger, ik héb al gezegd dat je moet bellen als ze doen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar was je nou toen ze mij in elkaar aan het meppen waren.
Ik dank je voor je ridderlijkheid hoor. Ik deed ook niets verkeerd behalve reageren op iemand die nogal 'heftig' doet. Ik denk dat het punt is dat je die sfeer daar niet zomaar meer verandert.quote:
kijk bijnamen enzo vind ik niet erg, maar wel fluisterhoer en spegmahoer en sterfio en dood wensen dan heb ik zoiets kom op zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dank je voor je ridderlijkheid hoor. Ik deed ook niets verkeerd behalve reageren op iemand die nogal 'heftig' doet. Ik denk dat het punt is dat je die sfeer daar niet zomaar meer verandert.
omdat je misschien niet spoortquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Waarom moet ik nou zo hard lachen als ik nikker genoemd wordt.
Kikker nikkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Waarom moet ik nou zo hard lachen als ik nikker genoemd wordt.
Niks mis met leuke bijnamen die nog raak zijn ook. Maar die denigrerende verbasteringen heb ik nooit kunnen waarderen, ze zeggen meer over de poster dan de bewoner.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
kijk bijnamen enzo vind ik niet erg, maar wel fluisterhoer en spegmahoer en sterfio en dood wensen dan heb ik zoiets kom op zeg.
en dat is hetzelfde als die vrouw van gerard mee gaat posten, kan best aardig mens zijn maar kom op het groene slijm druipt er bij sommige van af.
kijk leuke bijnamen kan ik wel warderen, ik noem die monique ook Keetje T (tippel) maar soms lees ik dingen dat ik denk die spoort gewoon niet iemand dood wensen of poste is ze al dood.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks mis met leuke bijnamen die nog raak zijn ook. Maar aan die denigrerende verbasteringen heb ik nooit kunnen waarderen, ze zeggen meer over de poster dan de bewoner.
Albinoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heel bleek, bestaan die?
Geen idee...ik kom daar nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef mootie het volgende:
Maar ff serieus, is Nowdinges er niet meer dat al die mensen hier zitten?
Ik meen eens ergens gelezen te hebben dat Nowlive niet aan SST doet? Kan er zelf niet kijken want ik heb een banquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef mootie het volgende:
Maar ff serieus, is Nowdinges er niet meer dat al die mensen hier zitten?
Praktisch iedereen hier, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen eens ergens gelezen te hebben dat Nowlive niet aan SST doet? Kan er zelf niet kijken want ik heb een ban
Ik heb even via Google gekeken en je hebt gelijk, ze doen er daar ook aan. Volgens mij ben ik ook niet meer geband. Ik hoorde destijds al dat Sly in mijn beterschapstopic zat. Da's toch netjes, beter dan al die onmin.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
las van PB dat hij steeds op dat SST forum twitterde van lees bij evil won enzo dus ze doen daar denk ik aan SST en waarom niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind al die verbasteringen van de namen van bewoners nog erger. Daar gaat een volksheid van uit waar ik onpasselijk van word. Dat stinkt naar 'denk maar niet dat je beter bent als ons'.
Oh, nou dan voor jou ook een sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
Dat dus. Ik begrijp dat het grappig bedoeld is, maar het maakt het lezen een stuk lastiger omdat je eerst moet bedenken bij wie die bijnaam het beste past.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, nou dan voor jou ook een sorry.
En nee het is helemaal niet grof, daar heb je gelijk in, ik vind het ook niet grof. Ik vind het gewoon over het algemeen een beetje kinderachtig, noem die mensen gewoon bij hun naam denk ik dan. Is geen persoonlijke aanval naar jou hoor!
het gaan om de lees factor...lees dan ook ff goed Pietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't kinderachtig om je druk te maken over 't feit dat anderen bijnamen gebruiken, en nu?
Is prima, PietjeRuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't kinderachtig om je druk te maken over 't feit dat anderen bijnamen gebruiken, en nu?
I lolledquote:
En dan is "aidshoofd" ergquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Als ze je overigens Smegmavlok zouden noemen had ik niet gelachen hoor!
Ik welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Als ze je overigens Smegmavlok zouden noemen had ik niet gelachen hoor!
haterquote:
Speciaal voor jou, onderaan de pagina, 'volg topic'.quote:
Owja...luisaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, Pietje is dus Smegmavlok. Laysa is Luisa. Verder weet ik het ook niet zo goed.
Ah duidelijk. En jij bent smoothie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, Pietje is dus Smegmavlok. Laysa is Luisa. Verder weet ik het ook niet zo goed.
Smuthiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef mootie het volgende:
Ik weet niet wat nu irritanter is, smoothie of mutti.
Ondanks de foutmelding was mijn stukje dus toch verstuurd! Daarvoor moet ik een stukje schrijven!quote:Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd om de masterclass van Arnon Grunberg bij te wonen.
quote:
Een mens wordt toch strontmisselijk van die zeikwijven.quote:
Zonder was het weer saaiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Een mens wordt toch strontmisselijk van die zeikwijven.
oh wat top ga je er heenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ondanks de foutmelding was mijn stukje dus toch verstuurd! Daarvoor moet ik een stukje schrijven!
die had ik al gezien op belgiequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Copycat het volgende:
AVRO Close up: David Bailey - Baanbrekend fotograaf
23:00 - 23:55
documentaire
De uit de Londense arbeidersklasse afkomstige fotograaf David Bailey vestigde in de jaren zestig zijn naam als ultrahippe modefotograaf voor het tijdschrift Vogue. Hij raakte bevriend met beroemdheden als Andy Warhol en Mick Jagger, trouwde met zijn muzes, onder wie actrice Catherine Deneuve, en werd zo een cultureel icoon.
Latertje. Ik hoorde dat Mick Jagger en David Bowie samen een sitcom gaan schrijven over managers in de rockscene in de jaren 60.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Copycat het volgende:
AVRO Close up: David Bailey - Baanbrekend fotograaf
23:00 - 23:55
documentaire
De uit de Londense arbeidersklasse afkomstige fotograaf David Bailey vestigde in de jaren zestig zijn naam als ultrahippe modefotograaf voor het tijdschrift Vogue. Hij raakte bevriend met beroemdheden als Andy Warhol en Mick Jagger, trouwde met zijn muzes, onder wie actrice Catherine Deneuve, en werd zo een cultureel icoon.
Volgens beste vriend ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
die had ik al gezien op belgieeen aanrader
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Latertje. Ik hoorde dat Mick Jagger en David Bowie samen een sitcom gaan schrijven over managers in de rockscene in de jaren 60.
Ongetwijfeld hebben ze een schat aan ervaring. Het zou best aardig kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Latertje. Ik hoorde dat Mick Jagger en David Bowie samen een sitcom gaan schrijven over managers in de rockscene in de jaren 60.
Ik denk dat de realiteit in die tijd al zo absurd was dat het zelfs als comedy misschien niet eens geloofwaardig is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld hebben ze een schat aan ervaring. Het zou best aardig kunnen worden.
DGK was geniaal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
Ben ik blij dat ik hier niet postte met BB en DGK
Het had in ieder geval wel alles wat SST niet heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou geniaal.... het was in ieder geval een stuk beter dan SS.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ondanks de foutmelding was mijn stukje dus toch verstuurd! Daarvoor moet ik een stukje schrijven!
In 't huis of op FOK!?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef mootie het volgende:
In DGK waren ze in elk geval niet zo van de lieve vrede, ten koste van alles.
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk. Ik denk dat alleen CBML nog slechter was dan SST?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het had in ieder geval wel alles wat SST niet heeft.
F&F.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar op FOK! zijn ze van de lieve vrede dan
Vergeet SV niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk. Ik denk dat alleen CBML nog slechter was dan SST?
Ik moet lakkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Moeten jullie niet strijken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |