Ja klopt, daar had ik ook dat zonnebrillenhoofd vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef Laysa het volgende:
Piet je moest gisteren toch bloesemen tijdens een looptocht?
Ging het goed?
Ik las in de krant dat er zich 48000 mensen hadden aangemeld....spannend of je dr bij zit
With unusual page layout and style. En copious footnotes. Ook nog.quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik duik de hangmat in. Vol goede moed dat de 2nd time around ik dit bizarre boek wel helemaal ga uitlezen. Niet vandaag hoor, dat zou iets te optimistisch zijn.
Hopelijk helpt het feit dat ik nu de volledig remastered full-color editie bezit.
Nou sterkte.quote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Copycat het volgende:
Sommige bladzijdes zijn op 1 woordje na blanco. Anderen staan weer hutjemutje vol woorden. En het woord house is altijd blauw, in welke samenstelling ook.
Het is een uitdaging die ik dit keer overwin!
Kunnen mensen niet lezen en luisteren dan? De dader is dood.quote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand heeft dezelfde naam als de schutter in Alphen, die gast heeft geen leven nu.
Psychologisch onderzoek is geen onderdeel van de procedure.quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef hondjes het volgende:
toen die jongen 20 jaar was, werd hij opgenomen in een inrichting.
Toch krijgt hij een vergunning voor 5 wapens.
![]()
![]()
Dit is helemaal geen lapoquote:
En volgens de laatste berichten in het journaal blijkt dat dus niet waar te zijn. Gewoon nog een "grapjas" die gisteren/vannacht onder de naam van de dader diverse accounts heeft aangemaakt en vervolgens ging lopen janken dat hij werd bedreigd. Hoe sneu kun je zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand heeft dezelfde naam als de schutter in Alphen, die gast heeft geen leven nu.
Moppie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |