Niet haten op de baas.quote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef Driepink het volgende:
haha lozer zovty topic, haha haha haha haha haha haha
quote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef Driepink het volgende:
De zevenklapper was ook in de bonus.quote:Op zondag 10 april 2011 16:01 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
De kogelbiefstuk zal wel in de aanbieding zijn bij de Albert Heijn.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef Driepink het volgende:
heeft te maken met aantal slachtoffersquote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef vosss het volgende:
Waarom is dit topic nog niet dicht?
Laatst was er ook iets en daar mochten toen (imo compleet onterecht) ook geen grapjes over gemaakt worden.
Volgens mij ging dat over die paar dooie in Japan ofzo, dat topic ging dicht toen
Ach zoveel waren het er in Japan nou toch ook weer niet wel?quote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef das_phantom het volgende:
[..]
heeft te maken met aantal slachtoffers
trollquote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach zoveel waren het er in Japan nou toch ook weer niet wel?
Ik bedoel waar hebben we het over, 15.000 mensen? 20.000 mensen??
Omdat TS.quote:
Er is wel degelijk een grappen en grollen over japan topic. Grappen over de tsunamiquote:Laatst was er ook iets en daar mochten toen (imo compleet onterecht) ook geen grapjes over gemaakt worden.
Volgens mij ging dat over die paar dooie in Japan ofzo, dat topic ging dicht toen
jezelf baas vindenquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat TS..
[..]
Er is wel degelijk een grappen en grollen over japan topic. Grappen over de tsunami
Jaja, een user opent het en een of andere gare kutmod sluit het omdat het zogenaamd niet kan en een andere van jouw labiele collega's opent een topic over japan en dan kan het ineens wel.quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat TS..
[..]
Er is wel degelijk een grappen en grollen over japan topic. Grappen over de tsunami
Ha-ha! Maar wel mooi voorop!quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaja, een user opent het en een of andere gare kutmod sluit het omdat het zogenaamd niet kan en een andere van jouw labiele collega's opent een topic over japan en dan kan het ineens wel.
Falers. Zovty voorop trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Dat topic heb ik toen gesloten, klopt. Na wat overleg hebben we toch maar besloten het toe te staan maar dan in een soort van gecontroleerde vorm. Dus die gare kutmod was ikquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaja, een user opent het en een of andere gare kutmod sluit het omdat het zogenaamd niet kan en een andere van jouw labiele collega's opent een topic over japan en dan kan het ineens wel.
Falers. Zovty voorop trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |