Andries Jonker hoofdtrainerquote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
Die oefenwedstrijd AZ - Bayern zal dr wel niet komen
Ach, of het nou een elftal bij Willem II is of Bayern, zelfde spelletje.quote:
Elf en Mr.Elf liepen zo te patsen over hun grote waterbed dat ze niet eens mochten blijven slapen van mijquote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Bluezz het volgende:
Morning, je ontbijtje klinkt goed Pee. Zijn alleen CF en Los blijven slapen en Elf & mr to house gegaan?
quote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Elf en Mr.Elf liepen zo te patsen over hun grote waterbed dat ze niet eens mochten blijven slapen van mij![]()
En het ontbijtje was errug goedEn ik zit me echt nokkievol nu
je was het helemaal met me eens menquote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Elf en Mr.Elf liepen zo te patsen over hun grote waterbed dat ze niet eens mochten blijven slapen van mij![]()
goeie basis om te wandelen!!quote:En het ontbijtje was errug goedEn ik zit me echt nokkievol nu
quote:
Ja. Zo eens even moed verzamelenquote:goeie basis om te wandelen!!
succes!
quote:
Bien! De Leuvenaars zijn vertrokken?quote:Ja. Zo eens even moed verzamelenMaar eerst even de laatste vaatwasser inruimen. Dan is mijn huisje weer netjes op orde
Je moet toch minimaal 1.43 m. zijn om in de achtbaan te mogen?quote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ben fan van Nick Heidfeld
Lengtegenoot
Ik kom vanuit het ziekenhuis, we kunnen wel op het OLV plein afsprekenquote:Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer waar spreken we vanmiddag af? ik heb geen idee welke toko we gaan meeten workshoppen of waar die precies zit
ik verdwaal nog altijd richting OLVquote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom vanuit het ziekenhuis, we kunnen wel op het OLV plein afsprekenWant daar is die toko ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |