Sorry vriend, volgens mij moet je de applicatie echt starten voordat die online gaat, ze zit te liegen.quote:Op zondag 10 april 2011 08:32 schreef jumjap het volgende:
Beste mensen,
en zegt ze dat haar gsm dat zelf doet en ze gewoon ligt te slapen.
Dat klopt. De applicatie draait wel op de achtergrond, maar de tijd van laatste keer online zijn verandert alleen als je de applicatie ook echt op de voorgrond draait, dus online bent en berichten aan't versturen bentquote:Op zondag 10 april 2011 08:34 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Sorry vriend, volgens mij moet je de applicatie echt starten voordat die online gaat, ze zit te liegen.
Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 08:38 schreef jumjap het volgende:
wat bedoel je daarmee lenny??
dat hij wel vanzelf gewoon een keer online kan gaan in de nacht?
Dat jij haar niet gelooft en niet vertrouwt, gaat je je relatie kosten, werk daar aan of stop er mee.quote:Op zondag 10 april 2011 08:32 schreef jumjap het volgende:
nu heb ik er moeite mee dat te geloven en dat gaat ook ten koste van onze relatie helaas.
Vraag dan een enkeltje DIG, voor meer dr.Phil verwijs ik je naar R&P.quote:Op zondag 10 april 2011 08:59 schreef jumjap het volgende:
kijk mensen hierdoor heb ik achterdocht gekregen daarom zet ik het hier op de site om duidelijkheid te krijgen, ik vraag het hier luist omdat dit me aan het denken zet en ik dat juist niet wil. en vraag niet of jullie hier dr phill uit willen hangen toch
Twee vinkjes betekent dan ook dat het bericht afgeleverd is op het toestel van de ontvanger, niet dat het gelezen is.quote:Op zondag 10 april 2011 09:31 schreef Bluurgh het volgende:
Zegt niet zoveel, dat zie je wel vaker. Heb ook vaak dat er 2 vinkjes staan als het bericht door de ontvanger nog niet eens gelezen is..
Nee het werkt via push. De whatsapp server 'pusht' de berichten naar je telefoon, ipv dat je telefoon ze ophaalt.quote:Op zondag 10 april 2011 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb geen idee hoe het precies werkt maar volgens mij runt die app gewoon op de achtergrond van je telefoon en kun je zelf instellen hoe vaak hij de berichten op moet halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |