flip jo zoenenquote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
Wie kan me vertellen, wat er na 23,10 gebeurt is. Veel cossen
niets bijzonders tot 30 minuten geledenquote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
Kan dat wel een beetje begrijpen hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip is bang dat ie door iedereen gezien gaat worden als 'een laffe lul die iemand met liefdesverdriet probeert te versieren'.
Schijnt modern te zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef E.T.terBak het volgende:
Philip beseft dat hij het, door alcohol gevoede, troostvriendje van de avond is.
Hoe fout van J om over die Dennis te blijven l*llen.
Het is Bingo tussen Jo en Flipquote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Mita het volgende:
ik ook wel hoor, maar half nl ( je niet iedereen) zullen dit wel grappig vindenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 02:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Schijnt modern te zijn.
Faalex en Lijzige Laura zaten bijvoorbeeld al hun exen door te nemen en elkaar te vertellen hoe leuk die wel niet waren
Het wás goed in beeld.quote:Op zondag 10 april 2011 02:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het mag natuurlijk niet te expliciet in beeld komen. Zelfs dat hebben ze afgedeald
[ afbeelding ]
zie vorige COS de 1e 3 bladzijdesquote:
Dus het feestje is uitgegaan als een kaars. Ik zet de streams aan en zie Flip en Jo op het ronde bankje?quote:Op zondag 10 april 2011 02:30 schreef Gamey het volgende:
[..]
niets bijzonders tot 30 minuten geleden
Heb jij ze het condoom al zien pakken dan?quote:
Ze mogen niet bij elkaar in de slaapkamer aangezien ze niet bij elkaar in het team zitten ...quote:Op zondag 10 april 2011 02:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is Bingo tussen Jo en Flip
En waarschijnlijk spelen ze vannacht Pim Pam Pet op één en hetzelfde bed
heb je niet nodig op een opblaas pop die zijn al van plasticquote:Op zondag 10 april 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij ze het condoom al zien pakken dan?
Zulk soort dingen ja.quote:Op zondag 10 april 2011 02:31 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik ook wel hoor, maar half nl ( je niet iedereen) zullen dit wel grappig vinden
hij gaat het donderdag noeilijk krijgen met Bart en Renate
Ik ben de laatste dagen iets milder over Mo, vind dat ze nu redelijk meevalt en zelfs af en toe zeer leuk is om naar te kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 02:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had het over Maik en (je favorietje) Mo he...
heb je gelijk in, maar de dronken acties met kots en bloot van Aafke en Mo vind ik toch net iets minder ladylikequote:Op zondag 10 april 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je vinden hoor. Maar ik vind iemand die de fakking dag over tyfus dit, tieten dat, tering hier en flugelsletjes daar lult, totaal geen klasse hebben.
dat bedoelde ik ook, alleen bart en renate zullen hem wel voor het blok zetten donderdagquote:Op zondag 10 april 2011 02:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zulk soort dingen ja.
Kan nog wel wat verhalen verzinnen die mensen ineens gaan "vinden" (lees" vooroordelen).
Niet meer dan logisch dat Philip daar even moeite mee heeft.
Buiten het feit dat het al een jongen is die vrij serieus is (ondanks zijn grappen en grollen) en volgens mij zulke dingen sowieso niet zomaar doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |