quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef schurk65 het volgende:
wie post ff DE foto op jo der hyves??? Is de moeder morgen gelijk op de hoogte van der ongelijk!!! hahaha
Joh, dat gelul hoort ie al weken aan.quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef E.T.terBak het volgende:
Philip beseft dat hij het, door alcohol gevoede, troostvriendje van de avond is.
Hoe fout van J om over die Dennis te blijven l*llen.
geloof ik niks van, Jo heeft teveel klasse daarvoor, zelfs een blote borst hebben van haar nog niet mogen aanschouwenquote:Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef akveor het volgende:
Alles goed en wel... maar hoe gaan Maik en Mo dit toppen? Het zal toch niet iets met seks boven de dekens gaan worden?
kun je hem niet twitteren naar dr moeder ? ( ben zelf een twitternoob)quote:Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef schurk65 het volgende:
wie post ff DE foto op jo der hyves??? Is de moeder morgen gelijk op de hoogte van der ongelijk!!! hahaha
Jo en klasse?quote:Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geloof ik niks van, Jo heeft teveel klasse daarvoor, zelfs een blote borst hebben van haar nog niet mogen aanschouwen
trustequote:Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef Chuckster het volgende:
Ik gaat er ook vandoor, heb genoeg geslurp en geouwehoer gezien, ciao!
ik toch ook wel jaquote:
ik vind deze wel mooiquote:Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef schurk65 het volgende:
op welke pagina staat de beste foto van die 2 in dit topic? Sla ik die ff op en post het op jo der hyves zo!
Ik had het over Maik en (je favorietje) Mo he...quote:Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geloof ik niks van, Jo heeft teveel klasse daarvoor, zelfs een blote borst hebben van haar nog niet mogen aanschouwen
Mag je vinden hoor. Maar ik vind iemand die de fakking dag over tyfus dit, tieten dat, tering hier en flugelsletjes daar lult, totaal geen klasse hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |