abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95285923

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Doelpunt van de maand
Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is [http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand hier] te vinden.
Stemmen op het FOK!FIFA doelpunt van de maand maart kan je [http://forum.fok.nl/topic/1630936 hier] doen van 1-7 april!

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

Met dank aan Omnirocket :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95286228
eens met de TT, ik ga beginnen aan een Premier League team :)
  zondag 10 april 2011 @ 01:09:27 #3
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95286463
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

*FTL.

Ik heb onderhand mijn 3-5-2 BBVA team ook weer verkocht. Heerlijk team, veel mee gewonnen, maar ik werd één wedstrijd weggetikt door iemand met spelers zoals Xavi en Fabregas en dus zag ik dat je met deze spelers blijkbaar aardig kan voetballen. Dus:

[ afbeelding ]
Terug bij het oude vertrouwde Barcelona en hopelijk leer ik nu eens om FIFA echt goed te spelen. Dribbelen kan ik nog totaal niet, dus dat wordt flink oefenen met IF Messi.
WTF :D

ga werken of naar school ofzo :P
pi_95294598
De prijs van Cavani zakt gelukkig wel, Hij is nu al te krijgen voor zo'n 400k. Denk dat dat vandaag nog wel wat verder zal zakken. Nog even een beetje handelen en dan heb ik hem in de pocket!
pi_95294776
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef mr-green het volgende:

[..]

Kutopmerking. :') Op zijn minst 5 personen hier hebben soortgelijke teams.
pi_95295179
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef Dudeweiser het volgende:
eens met de TT, ik ga beginnen aan een Premier League team :)
Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!
pi_95297263
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!
:{w
ik was niet van plan te gaan speedwhoren ja :{w
Ik ga wel sowieso Bale en VDV halen _O_ :D
pi_95297399
quote:

[..]

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dzWfkDbYbaHlk

En ik zit echt nooit op 59th minute of iets dergelijks :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2011 13:28:08 ]
pi_95297423
quote:

[..]

De enige spelers die een beetje waardevol zijn, zijn IF Pedro en IF Messi. Villa is, net als vrijwel alle BBVA spelers, qua prijs ook al totaal afgezakt (naar <110k). Werken en studeren doe ik trouwens ook allebei.
pi_95297557
wtf, ik had IF Matavz te koop staan voor 67K BIN, biedt een of andere gek me Villa in ruil aan :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95297585
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijs van Cavani zakt gelukkig wel, Hij is nu al te krijgen voor zo'n 400k. Denk dat dat vandaag nog wel wat verder zal zakken. Nog even een beetje handelen en dan heb ik hem in de pocket!
Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachten :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95297773
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachten :D
Bij mij is het geen kwestie van geduld, ik heb gewoon nog 100k nodig!
  zondag 10 april 2011 @ 13:50:29 #13
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95298179
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef emokid het volgende:

[..]

Kutopmerking. :') Op zijn minst 5 personen hier hebben soortgelijke teams.
Steeds maar 59th minute of traden is best ;( imo

Maar doe vooral wat je leuk vindt :) Echter ik weet zeker dat er leukere bezigheden zijn.

De onderliggende gedachte is eigenlijk dan FUT gewoon een dikke uitmelking is van EA. Het brengt een element met zich mee wat leidt tot meer verslaving en je ziet dat ook in het spel terug komen. Er is weinig fun aan om tegen een full IF (Messi etc) team te spelen.
pi_95298358
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:50 schreef mr-green het volgende:

[..]

Steeds maar 59th minute of traden is best ;( imo

Maar doe vooral wat je leuk vindt :) Echter ik weet zeker dat er leukere bezigheden zijn.
Juist het bouwen van teams is zo leuk en het traden kan dit faciliteren. Stiekem is bargain hunten ook wel leuk vind ik trouwens :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95298396
Ik speel graag tegen die IF sterren trouwens..echt nog nooit dik verloren van zulke gasten ofzo eigenlijk..

Kwam net deze tegen in een pakje :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 10 april 2011 @ 13:58:59 #16
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95298543
quote:
10s.gif Op zondag 10 april 2011 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel graag tegen die IF sterren trouwens..echt nog nooit dik verloren van zulke gasten ofzo eigenlijk..

Kwam net deze tegen in een pakje :D
[ afbeelding ]
die mcPhail heb ik ook. Krijg ik maar niet verkocht :P
pi_95298671
Mensen in de FIFA community zijn zo episch dom he...silver healing cards zijn meer waard dan gouden :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95298715
Ik krijg eindelijk weer coins na mijn wedstrijden, kan ik na 8 dagen niets weer een vermogen opbouwen.

Had ook een pakje gehaald, kreeg voor de 4e keer ofzo Xabi Alonso.
  zondag 10 april 2011 @ 14:07:07 #19
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_95298883
Ik ben m'n eredivisie team een beetje beu, ga denk ik weer naar Italië voor een 4-2-3-1 team, weet iemand of de CF in die opstelling veel voor de goal komt bij voorzetten van de zijkant of dat je alleen afhankelijk bent van je ST met voorzetten?
pi_95298939
Net speelde ik tegen iemand met een normaal bpl team, niets speciaals, hij komt vroeg op 1-0 voorsprong door een dieptepass waar m'n verdediger niet lekker op reageerde. Scoor ik na de rust de 1-1, komen gelijk Silva, Valencia en Agbonlahor erin. Ik maakte ook maar van de gelegenheid om Ibrahimovic erin te zetten. Die scoorde er gelukkig nog 2, waarvan 1 typisch een Ibra goaltje was! Helemaal top!
pi_95298963
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben m'n eredivisie team een beetje beu, ga denk ik weer naar Italië voor een 4-2-3-1 team, weet iemand of de CF in die opstelling veel voor de goal komt bij voorzetten van de zijkant of dat je alleen afhankelijk bent van je ST met voorzetten?
Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95299021
Valt het jullie ook op dat bij dieptepasses, je verdedigers eventjes vertragen? Dus niet dat stapje die ze achteruit doen maar dat er vertraging plaatsvindt in de sprint. Hierdoor breken ze vaak uit. Heb net een replay 'bestudeerd' en het gebeurde weer. Gewoon middenin de sprint van de verdediger stoppen ze eventjes, beide CB's trouwens.

Programmeerfouten. :')
pi_95299046
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Net speelde ik tegen iemand met een normaal bpl team, niets speciaals, hij komt vroeg op 1-0 voorsprong door een dieptepass waar m'n verdediger niet lekker op reageerde. Scoor ik na de rust de 1-1, komen gelijk Silva, Valencia en Agbonlahor erin. Ik maakte ook maar van de gelegenheid om Ibrahimovic erin te zetten. Die scoorde er gelukkig nog 2, waarvan 1 typisch een Ibra goaltje was! Helemaal top!
Ik had gisteren ook een mooie tegenstander. Die gast was best goed ,maar zijn sloeg nergens op. Achterin allemaal IF Brazilianen (Douglas, Lucio, Maicon, Julio Cesar en Thiago Silva op LB) en middenveld ook allemaal IF Brazilianen. Voorhoede van zijn 4321 formatie bestond uit IF Lavezzi, SIF Cavani en IF Zlatan, 2 daarvan dus out of position en Zlatan vanaf de vleugel :')

Ik won met 4-1, puur omdat het los zand was bij hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 10 april 2011 @ 14:14:52 #24
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_95299181
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchen :)
Dat ze als veredelde wingers gingen spelen was bij mij juist de bedoeling, maar zie net dat er in de Serie A weinig snelle CAM's/CF's/ST's zijn voor de zijkanten. Denk dat ik voor de PL ga met zo iets:

Dzeko/Anelka
Van Persie - Berba - Silva
pi_95299569
quote:
Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef DutchSL het volgende:

Had ook een pakje gehaald, kreeg voor de 4e keer ofzo Xabi Alonso.
Je doet alsof je er niet blij mee bent :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')