PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
WTFquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
*FTL.
Ik heb onderhand mijn 3-5-2 BBVA team ook weer verkocht. Heerlijk team, veel mee gewonnen, maar ik werd één wedstrijd weggetikt door iemand met spelers zoals Xavi en Fabregas en dus zag ik dat je met deze spelers blijkbaar aardig kan voetballen. Dus:
[ afbeelding ]
Terug bij het oude vertrouwde Barcelona en hopelijk leer ik nu eens om FIFA echt goed te spelen. Dribbelen kan ik nog totaal niet, dus dat wordt flink oefenen met IF Messi.
Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef Dudeweiser het volgende:
eens met de TT, ik ga beginnen aan een Premier League team
quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dzWfkDbYbaHlkquote:
De enige spelers die een beetje waardevol zijn, zijn IF Pedro en IF Messi. Villa is, net als vrijwel alle BBVA spelers, qua prijs ook al totaal afgezakt (naar <110k). Werken en studeren doe ik trouwens ook allebei.quote:
Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachtenquote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijs van Cavani zakt gelukkig wel, Hij is nu al te krijgen voor zo'n 400k. Denk dat dat vandaag nog wel wat verder zal zakken. Nog even een beetje handelen en dan heb ik hem in de pocket!
Bij mij is het geen kwestie van geduld, ik heb gewoon nog 100k nodig!quote:Op zondag 10 april 2011 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachten
Steeds maar 59th minute of traden is bestquote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Kutopmerking.Op zijn minst 5 personen hier hebben soortgelijke teams.
Juist het bouwen van teams is zo leuk en het traden kan dit faciliteren. Stiekem is bargain hunten ook wel leuk vind ik trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 13:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Steeds maar 59th minute of traden is bestimo
Maar doe vooral wat je leuk vindtEchter ik weet zeker dat er leukere bezigheden zijn.
die mcPhail heb ik ook. Krijg ik maar niet verkochtquote:Op zondag 10 april 2011 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel graag tegen die IF sterren trouwens..echt nog nooit dik verloren van zulke gasten ofzo eigenlijk..
Kwam net deze tegen in een pakje
[ afbeelding ]
Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchenquote:Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben m'n eredivisie team een beetje beu, ga denk ik weer naar Italië voor een 4-2-3-1 team, weet iemand of de CF in die opstelling veel voor de goal komt bij voorzetten van de zijkant of dat je alleen afhankelijk bent van je ST met voorzetten?
Ik had gisteren ook een mooie tegenstander. Die gast was best goed ,maar zijn sloeg nergens op. Achterin allemaal IF Brazilianen (Douglas, Lucio, Maicon, Julio Cesar en Thiago Silva op LB) en middenveld ook allemaal IF Brazilianen. Voorhoede van zijn 4321 formatie bestond uit IF Lavezzi, SIF Cavani en IF Zlatan, 2 daarvan dus out of position en Zlatan vanaf de vleugelquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Net speelde ik tegen iemand met een normaal bpl team, niets speciaals, hij komt vroeg op 1-0 voorsprong door een dieptepass waar m'n verdediger niet lekker op reageerde. Scoor ik na de rust de 1-1, komen gelijk Silva, Valencia en Agbonlahor erin. Ik maakte ook maar van de gelegenheid om Ibrahimovic erin te zetten. Die scoorde er gelukkig nog 2, waarvan 1 typisch een Ibra goaltje was! Helemaal top!
Dat ze als veredelde wingers gingen spelen was bij mij juist de bedoeling, maar zie net dat er in de Serie A weinig snelle CAM's/CF's/ST's zijn voor de zijkanten. Denk dat ik voor de PL ga met zo iets:quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchen
Je doet alsof je er niet blij mee bentquote:Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef DutchSL het volgende:
Had ook een pakje gehaald, kreeg voor de 4e keer ofzo Xabi Alonso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |