PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
WTFquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
*FTL.
Ik heb onderhand mijn 3-5-2 BBVA team ook weer verkocht. Heerlijk team, veel mee gewonnen, maar ik werd één wedstrijd weggetikt door iemand met spelers zoals Xavi en Fabregas en dus zag ik dat je met deze spelers blijkbaar aardig kan voetballen. Dus:
[ afbeelding ]
Terug bij het oude vertrouwde Barcelona en hopelijk leer ik nu eens om FIFA echt goed te spelen. Dribbelen kan ik nog totaal niet, dus dat wordt flink oefenen met IF Messi.
Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef Dudeweiser het volgende:
eens met de TT, ik ga beginnen aan een Premier League team
quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dzWfkDbYbaHlkquote:
De enige spelers die een beetje waardevol zijn, zijn IF Pedro en IF Messi. Villa is, net als vrijwel alle BBVA spelers, qua prijs ook al totaal afgezakt (naar <110k). Werken en studeren doe ik trouwens ook allebei.quote:
Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachtenquote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijs van Cavani zakt gelukkig wel, Hij is nu al te krijgen voor zo'n 400k. Denk dat dat vandaag nog wel wat verder zal zakken. Nog even een beetje handelen en dan heb ik hem in de pocket!
Bij mij is het geen kwestie van geduld, ik heb gewoon nog 100k nodig!quote:Op zondag 10 april 2011 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachten
Steeds maar 59th minute of traden is bestquote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Kutopmerking.Op zijn minst 5 personen hier hebben soortgelijke teams.
Juist het bouwen van teams is zo leuk en het traden kan dit faciliteren. Stiekem is bargain hunten ook wel leuk vind ik trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 13:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Steeds maar 59th minute of traden is bestimo
Maar doe vooral wat je leuk vindtEchter ik weet zeker dat er leukere bezigheden zijn.
die mcPhail heb ik ook. Krijg ik maar niet verkochtquote:Op zondag 10 april 2011 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel graag tegen die IF sterren trouwens..echt nog nooit dik verloren van zulke gasten ofzo eigenlijk..
Kwam net deze tegen in een pakje
[ afbeelding ]
Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchenquote:Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben m'n eredivisie team een beetje beu, ga denk ik weer naar Italië voor een 4-2-3-1 team, weet iemand of de CF in die opstelling veel voor de goal komt bij voorzetten van de zijkant of dat je alleen afhankelijk bent van je ST met voorzetten?
Ik had gisteren ook een mooie tegenstander. Die gast was best goed ,maar zijn sloeg nergens op. Achterin allemaal IF Brazilianen (Douglas, Lucio, Maicon, Julio Cesar en Thiago Silva op LB) en middenveld ook allemaal IF Brazilianen. Voorhoede van zijn 4321 formatie bestond uit IF Lavezzi, SIF Cavani en IF Zlatan, 2 daarvan dus out of position en Zlatan vanaf de vleugelquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Net speelde ik tegen iemand met een normaal bpl team, niets speciaals, hij komt vroeg op 1-0 voorsprong door een dieptepass waar m'n verdediger niet lekker op reageerde. Scoor ik na de rust de 1-1, komen gelijk Silva, Valencia en Agbonlahor erin. Ik maakte ook maar van de gelegenheid om Ibrahimovic erin te zetten. Die scoorde er gelukkig nog 2, waarvan 1 typisch een Ibra goaltje was! Helemaal top!
Dat ze als veredelde wingers gingen spelen was bij mij juist de bedoeling, maar zie net dat er in de Serie A weinig snelle CAM's/CF's/ST's zijn voor de zijkanten. Denk dat ik voor de PL ga met zo iets:quote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchen
Je doet alsof je er niet blij mee bentquote:Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef DutchSL het volgende:
Had ook een pakje gehaald, kreeg voor de 4e keer ofzo Xabi Alonso.
ik heb 4-2-3-1 gespeeld met mn eredivisie team, ik was er niet zo blij mee eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben m'n eredivisie team een beetje beu, ga denk ik weer naar Italië voor een 4-2-3-1 team, weet iemand of de CF in die opstelling veel voor de goal komt bij voorzetten van de zijkant of dat je alleen afhankelijk bent van je ST met voorzetten?
Heel vaak zie ik te laat dat er een tradeoffer was..quote:Op zondag 10 april 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren probeerde ik Soldado (IF1) te verkopen met een brakke opstelling..343 ofzo. Kreeg ik een bod van iemand die dezelfde speler bood +1.5K en in een 442 opstelling..echt bizar. Dat je zoiets doet bij de 3 dure opstellingen snap ik, maar nu was het precies andersom..
Ja ik ook, maar driekwart van de tijd is het van een kneus die je een contractkaart stuurt in de hoop dat je per ongeluk op accept kliktquote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Heel vaak zie ik te laat dat er een tradeoffer was..
Thanks, dan ga ik hem halen nu ie nog betaalbaar isquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Samba is echt goed, als ik die gast zie staan moet ik gewoon mijn hele tactiek aanpassen.
IF Julio César kan ook nog.quote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Samba is echt goed, als ik die gast zie staan moet ik gewoon mijn hele tactiek aanpassen.
Dit is nu mijn team, weet eigenlijk niet echt wat ik nu moet doen. Aan een ander team beginnen of toch maar voor IF Chiellini gaan sparen...
Wil eigenlijk ook wel een 4-2-3-1 of 4-5-1 team hebben, volgens mij past dat wel goed bij mijn speelstijl.
[ afbeelding ]
Daarom ook de vraag of het nog te doen is onlinequote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Tim86 het volgende:
41212 is een erg fijne formatie en het makkelijkst te gebruiken, maar formatiekaarten zijn onbetaalbaar.
ja ik speel het nu met 3-5-2, alleen niet onlinequote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag of het nog te doen is online
Enige lastige is dat ik er nog niet uit ben hoe ik mijn eredivisie team op 4-1-2-1-2 ga afstemmen
Iemand ervaring met 3-5-2?
Ik was zoetzak helemaal vergetenquote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
en IF Doedel is de beste speler uit de competitie en die kan je natuurlijk ook LM zetten..Neemt niet weg dat ik in de Eredivisie altijd 4321 of 433 zou spelen met het aanwezige materiaal. Als je de formatie beu bent kan je beter voor een andere competitie gaan.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik was zoetzak helemaal vergeten
Net weer tegen een klein kut ventje op live, sta gewoon ruim voor. Gaat hij vanaf de 70e minuut proberen iedereen neer te halen en net voor het einde nog even 3x z'n pauze gebruiken. Dat is dan iemand met Torres en Drogba etc... Te zielig..
PS3/360?quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef Idioteque het volgende:
Zijn er nog pro clubs op zoek naar spelers? Mijn VP staat al weken in de kast
Ik snap dat totaal niet, als je het niet meer kan winnen probeer dan in ieder geval voor de eer nog een doelpuntje te maken. Ik vind het wel altijd leuk om even na de wedstrijd een simpel berichtje te sturen om te nog bozer te maken... Deze keer had ik gestuurd:quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Zou je denken dat zoiemand plezier in het spelletje heeft?
Add me maar op de pleejsteetion (kaassoldaat)..quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Idioteque het volgende:
[..]
O sorry, PS3... zal het even editen.
Done. Laat maar weten wanneer je genoeg hebt, dan leave ik m'n huidige team.quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Add me maar op de pleejsteetion (kaassoldaat)..
Ben bezig weer een team bij elkaar te sprokkelen met een maat van me.
Het is het makkelijkst als je bij 1 league de prijzen een beetje in de gaten houdt, dan kijken welke speler je goedkoop kan kopen en met winst doorverkopen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef koenie95 het volgende:
Nadat ik in de FIFA topics iedereen over ultimate team zag praten ben ik ook maar is begonnen.
Hebben jullie tips om zo veel en zo snel mogelijk coins te verdienen om een beter team bij elkaar te krijgen?
Dzeko voor 7K?quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Fenomeno het volgende:
Net voor het eerst tegen een messi gespeeld, hen helemaal weggespeeld, hij had 0 schoten op doel
Dzeko is echt een baas trouwens, kost maar 7k
Een team bouwen rond een keeper is wat lastig. Ik zou hem gewoon verkopen, zijn wel een paar redelijke keepers te vinden voor een lagere prijs.quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef laucas het volgende:
Casillas uit een pakje getrokken. Ben nu de rest van de troep een beetje aan het verkopen maar ik weet niet wat ik ga doen: of Casillas verkopen en een team bouwen (rond de 60k waard ongeveer) of ik ga een team om Casillas heen bouwen (4-3-3)
Dat zijn van die zielige gasten die hopen dat je per ongeluk op accept drukt om je te naaienquote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef laucas het volgende:
WTF![]()
Iemand doet een trade offer voor mijn Casillas, en dan komt ie aanzetten met ene MacDonald van een paar coins zonder bijbetaling
Eerste keer dat je dat meemaakt? dat doen ze non-stop..ook met contractkaarten en al die onzin..hopen gewoon dat je een keer verkeerd klikt ofzo..Toen ik spelers van 500K in de verkoop had moest ik er ieder uur iets van 10 rejecten..Fucking annoying.quote:Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef laucas het volgende:
WTF![]()
Iemand doet een trade offer voor mijn Casillas, en dan komt ie aanzetten met ene MacDonald van een paar coins zonder bijbetaling
Zou je haast denken ja.quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Aankondiging van een screenshot, ze hebben bij EA zeker niks beters te doen
Dat is juist het probleem, veel voorzetten vallen op de winger van de andere kant, die is vaak wat kleiner en heeft dus meer moeite met koppen dan de spits, daarom wilde ik een systeem met een extra spits maar tóch wingersquote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Met 4-3-3 komt bij de voorzetten vaak de winger van de andere kant naar de 2e paal gelopen, vooral met krasic kop ik zo veel ballen erin. Maar de voorzetten van IF Di Natale zijn dan ook geweldig
Ik ga nu denk maar sparen voor IF Pato en die als RW gebruiken, voor chemistry niet ideaal maar hij heeft de stats er wel voor. Dan alleen nog de 2cb's en maicon regelen IF maar denk dat dat hem niet gaat worden...
Ik vind hem wel tof, origineelquote:
Gewoon beter met je crossing omgaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, veel voorzetten vallen op de winger van de andere kant, die is vaak wat kleiner en heeft dus meer moeite met koppen dan de spits, daarom wilde ik een systeem met een extra spits maar tóch wingers
Ik weet niet hoe dat precies zit met die wiki. Jammer dat je ps3 speelt, anders had ik IF Ignashevich voor je gekocht. Het is ook belangrijk dat je je spelers in de goede opstelling koopt, vooral bij die goedkope spelers is dat qua prijs geen verschil en ze gaan er wel beter van spelen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Fenomeno het volgende:
PS3, nick is EliteXXL, kan ik zelf die Frontpage uit de wiki aanpassen?
tijdens de match kan je custom formation gebruiken..moet je alleen iedere match pauzeren aan het beginquote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb hetzelfde "probleem" met 4-3-3 al kopt Mata ze ook vaak binnen, Joaquin ook af en toe.
Bij carriere heb ik een custom 4-3-3 taktiek met PSV met de punt naar voren en daar staan dan Toivonen op 10 en dat gaat veel beter wat het inkoppen van voorzetten betreft, bijna elke voorzet land op Ola;s hoofd en dat is vaak een goal.
Jammer dat dat systeem niet in FUT zit.
Je spelers moeten dezelfde formatie hebben als die waar je in speelt, anders presteren ze niet optimaalquote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw mijn bazenteam.
---------------
Huh
Rode formatie icoontjes?
Ben tijdje gestopt, wat bekend dat?
welke zoal? Mij lukt het niet echt meer de laatste tijdquote:Op maandag 11 april 2011 17:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik blijf me erover verbazen hoe snel je coins kan verdienen. Hoeveel spelers ik wel niet heb gekocht voor 650 en vervolgens doorverkoop voor 2-5k....
Gewoon rond deze tijd te koop zetten en ze gaan vanzelf biedenquote:Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef mr-green het volgende:
Hoeveel is een 442 formation card voor spelers eigenlijk waard (ps3)?
Lucky you. Ik heb 5 pakjes gekocht (1 van 7500 en 4 van 15000) en speel altijd net niet quitte.quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik trek gisteren Lucio uit een pakje van 7.500, verkoop hem net voor 30.000. Ik koop een nieuw pakje van 15.000 en dan zitten o.a. Casillas, Beckham en Alexis Sanchez er in! Ik krijg opvallend veel goede spelers uit pakjes de laatste tijd.
Ssst... Het begint weer te kriebelen om pakjes te halen andersquote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik trek gisteren Lucio uit een pakje van 7.500, verkoop hem net voor 30.000. Ik koop een nieuw pakje van 15.000 en dan zitten o.a. Casillas, Beckham en Alexis Sanchez er in! Ik krijg opvallend veel goede spelers uit pakjes de laatste tijd.
Is dat echt zo??quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Tim86 het volgende:
met premium silvers is het wel simpel om quitte te spelen en toch wat contracten etc te hebben
Geen feit natuurlijk, maar silvers zijn zwaar overpriced en al snel simpel door te verkopen terwijl bij goud driekwart niet meer is dan discard value.quote:
dude.....quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef mr-green het volgende:
Ik heb 40 euro uitgegeven aan pakjes en heb nog geen enkele duurdere speler (op Dani Alves welke ik in mijn eigen team gebruik) gekregen. Erg moeilijk om zo een leuk team te formen
zat je te trollen of heb je echt gewoon geld te veelquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef mr-green het volgende:
[..]was al aan het wachten wie als eerste ging reageren
die 40 euro vind ik nog wel meevallen hoor. Is over de gehele periode verspreid. Het is gelukkig niet zo dat ik met pijn in mijn hart 40 euro kwijt benquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zat je te trollen of heb je echt gewoon geld te veel
Dat vraag ik me ook af. Het enige waar ik een beetje winst op maakte zijn Alex, Ballack en Janssen IF. Maar dat is echt niet in de klasse 4k winstquote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke zoal? Mij lukt het niet echt meer de laatste tijdmaar ik moet wel 20K bij elkaar zien te scharrelen voor Patrice Evra
ik maak echt bijna nergens meer winst op, ik heb wel net samuel voor 2x de aankoopprijs verkocht, maar dat zet weinig zoden aan de dijk helaasquote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Het enige waar ik een beetje winst op maakte zijn Alex, Ballack en Janssen IF. Maar dat is echt niet in de klasse 4k winst
Hier ook slecht idd, Markt zit echt volledig op slot, alleen 59th min krijg ik echt winst opquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak echt bijna nergens meer winst op, ik heb wel net samuel voor 2x de aankoopprijs verkocht, maar dat zet weinig zoden aan de dijk helaas
Valt met veel meer spelers winst te halen, De Rossi is laatste tijd wat minder geworden. Maar met een goede opstelling krijg je hem soms ook wel voor 2k verkocht.quote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef StijnDa het volgende:
Op De Rossi van AS Roma valt wel iets te verdienen
Koop er gewoon een aantal via bieden voor max 800 en zet ze te koop voor 1200 en 1300 BIN.
Per speler schiet het niet zo veel op maar als je weinig in te leggen hebt levert het wel procentueel veel winst.
xbox btw
IF Kameniquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef laucas het volgende:
Beste keeper van BBVA na Casillas (die ik overigens niet verkocht krijg, geduld is een schone zaak i guess) ?
Valdes/Palop/Lopez/Gea .. ?
Kameni is groot zat, groter dan Casillas bv..quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef DutchSL het volgende:
Kameni is bijna net zo lang en heeft veel betere reflexes en divingSnelheid en trappen is niet zo belangrijk, als hij maar ballen tegen houd.
Maar waarom zou je Casillas verkopen, laucas? Gewoon mee spelen, beste keeper van het spel, zeker in Spanje.
Damn, jij hebt geluk...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef laucas het volgende:
Ik ben pas recent begonnen met FUT, en zo stout als ik was heb ik toen gelijk een pakje gekocht en daar zat Casillas in. En van dat geld + wat extra ga ik een een BBVA teampje bouwen
IF's zijn dus momenteel wat te prijzig voor mij.
Min of meer... heb het idee dat ie moeilijk te verkopen is (4-3-3)quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef potienza het volgende:
[..]
Damn, jij hebt geluk...
Vandaag Biabiany gekocht voor rond de 400 coins om even als vervanger van de geblesseerde Krasic te gebruiken. Maar wat een sprint heeft die kerel(92 Pace), wel jammer dat hij voor de rest vrij weinig aan het team toevoegd.
Dan is je vraagprijs gewoon te hoogquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Min of meer... heb het idee dat ie moeilijk te verkopen is (4-3-3)
Palop is een prima goedkope oplossing tot je wat meer geld, die kun je voor een paar honderd al kopen. Hij staat bij mij reserve achter Casillas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef laucas het volgende:
Ik ben pas recent begonnen met FUT, en zo stout als ik was heb ik toen gelijk een pakje gekocht en daar zat Casillas in. En van dat geld + wat extra ga ik een een BBVA teampje bouwen
IF's zijn dus momenteel wat te prijzig voor mij.
Volgens www.fut11info.nl is de gemiddelde verkoopprijs van Casillas op de PS3 momenteel een kleine 56K, voor 4-3-3 iets hoger en kom je rond de 60K. Denk dat je BIN iets te hoog is, al zal er met die 60K startprijs wellicht ook een bod komen. Overdag is er maar weinig handel in verhouding, al kan het ook in je voordeel werken omdat er weinig aanbod is en er dus minder met lage prijzen staan als het even meezit.quote:
Hernanes van Lazio. Heeft een gewone versie en een UP versie, beide goedkoop. Verder kan je gaan voor Robinho ipv Dinho als je meer pace zou willen voorin. Achterin zou IF Douglas of Lucio ook wel een aanwinst zijn als je rond de 20K zou hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef mr-green het volgende:
Mijn team bestaat tegenwoordig uit:
Ronaldinho---Luis Fabiano---Pato
-----------------------------------------------
Elano---------Cambiaso-----Thiago Motta
-----------------------------------------------
Filipe------Naldo------Juan-----Dani Alves
------------------Julio Cesar--------------------
Chem: 86 ofzo
Is natuurlijk nog genoeg aan te verbeteren. Ga binnenkort Naldo vervangen voor Thiago Silva en zoek nog een goede braziliaanse CM die cambiaso kan vervangen (niet te duur natuurlijk want dat kan ik toch nooit betalen)
Same. Heb 'm nu al een week te koop staan, maar ik wacht er nog een weekje mee en dan gebruik ik 'm gewoon voor mijn BBVA teamquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb vanochtend nog een Casillas in 1 of andere kut opstelling (5-x-x) verkocht voor 55.000, dan zou de 4-3-3 versie een stuk meer moeten opleveren lijkt mij.
Ik heb hem ook in 4-3-3 maar verkoop hem echt nooit tenzij ik hem nog eens IF kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IF Douglas is een absoluut beest, zeker aan te raden in plaats van Samuelquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef mr-green het volgende:
Nieuw team met wat aanpassingen:
[ afbeelding ]
Danku.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Fenomeno het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/240/533402.page
Dat heb ik zeer zeker gevoeld in mijn portemonnee. IF Pepe voor 185k verkocht i.p.v. 230k, IF Diarra voor 190k i.p.v. 220k, IF Abidal voor 285k i.p.v. 330k. De prijzen van BBVA spelers zijn drastisch gezakt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef StijnDa het volgende:
De prijs van IF Pepe is flink gezakt sinds de laatste keer dat ik hem graag wilde hebben, 190k BIN is nu gewoon haalbaar, terwijl hij eerst zeker 230k was. (Xbox) Meevaller
Ja, raar is dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dat heb ik zeer zeker gevoeld in mijn portemonnee. IF Pepe voor 185k verkocht i.p.v. 230k, IF Diarra voor 190k i.p.v. 220k, IF Abidal voor 285k i.p.v. 330k. De prijzen van BBVA spelers zijn drastisch gezakt.
De markt is behoorlijk dood..is in meer competities zo..check de prijzen voor IF Ribery, SIF RObben enzo maar..kost geen reet meer in verhoudingquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, raar is dat eigenlijk.
Zeker omdat er steeds minder over blijven door ongebruikte accounts, mensen die hem kopen en gewoon willen houden, rijke mensen met meer teams enzo. Klopt ergens iets niet. Alsof er minder animo is voor BBVA..
Wees blij dat je geen BIN hebt gezetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme, een typfout gemaakt terwijl ik Ibra op de markt wilde zetten....
startprice is 1400
ja daar dacht ik ook nog aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen BIN hebt gezet![]()
Het is vrij druk nu, dus je zal er nog wel een redelijke prijs voor krijgen
Dat is juist helemaal niet dom. Nog altijd ver onder de marktprijs en het schrikt alvast een grote groep mensen af die bargain hunten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
sommige mensen zijn zo dom he
staat de current bid op 1500, bied iemand 6000 meteen
afwachten maar, beter maak ik nog winst
Eens, anders heb je in no-time opeens 20 man die hem op de watch list hebben staan, dat moet je niet hebben als je die speler wil.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is juist helemaal niet dom. Nog altijd ver onder de marktprijs en het schrikt alvast een grote groep mensen af die bargain hunten.
hmm ja oke op zich heb je daar wel een punt natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is juist helemaal niet dom. Nog altijd ver onder de marktprijs en het schrikt alvast een grote groep mensen af die bargain hunten.
Bovendien kan het iemand zijn die via de webapp biedt en dan heeft hij maar een beperkt aantal tokens en dan is een bid war niet wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens, anders heb je in no-time opeens 20 man die hem op de watch list hebben staan, dat moet je niet hebben als je die speler wil.
Ozil is beter joh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef Keselo het volgende:
Zit erover na te denken om Ozil te kopen, zou me 7,6k kosten en hij komt dan op de plaats waar nu Sahin speelt (links op het middenveld in een 433). Weet echter niet of dat het nou waard is, gezien ze beiden min of meer even goed zijn..
Het is alleen meer game art... Zo zie je je spelers bijna nooit..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef StijnDa het volgende:
Kaká is een baas natuurlijk, maar hij ziet er scherp uit
Messiquote:Op woensdag 13 april 2011 10:37 schreef KentdeBruin het volgende:
Vanaf nu ga ik nog voor één speler sparen.... Jullie moeten raden welke.
Ronaldoquote:Op woensdag 13 april 2011 10:37 schreef KentdeBruin het volgende:
Vanaf nu ga ik nog voor één speler sparen.... Jullie moeten raden welke.
Nu is hij niets waardquote:
http://www.fut11info.nl/quote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef 81Renrew het volgende:
Wat is ook alweer de website om spelersprijzen te vergelijken (ps3)?
We hebben niet voor niets een mooie openingspost in dit topicquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef 81Renrew het volgende:
Wat is ook alweer de website om spelersprijzen te vergelijken (ps3)?
Blijkbaar welquote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets een mooie openingspost in dit topic
Nee, die is redelijk problematisch. Beste opties zijn IF Pranjic en IF Schmelzer (respectievelijk Bayern en Dortmund) maar buiten de IF's is Aogo de beste optie. Prima speler overigens..je moet je ook niet blind staren op rating. Speel in de Eredivisie met 2 silvers en die doen het fantastisch tegen de Messi's en Ronaldo's van deze wereldquote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef Keselo het volgende:
Ik maak een Bundesliga team maar kan echt geen goede linksback vinden. Heb nu Aogo (77) en Kadlec (77), is er iets beters wat ik op die positie kan krijgen?
Panderquote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef Keselo het volgende:
Ik maak een Bundesliga team maar kan echt geen goede linksback vinden. Heb nu Aogo (77) en Kadlec (77), is er iets beters wat ik op die positie kan krijgen?
Of neem Abonglahor: gewoon naar voren rammen die bal en dan rennen, net als die andere Abonglahor hoerenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
hoef nog maar drie spelers voor mn bpl team.. ik ga denk ik silva halen voor het middenveld en tevez en bent () in de spits. beetje goed idee of wa?
ik was juist van plan dat niet te gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Of neem Abonglahor: gewoon naar voren rammen die bal en dan rennen, net als die andere Abonglahor hoeren![]()
Hangt geheel van je speelstijl af. Hoe wil je ze gebruiken? Bent en Tevez zijn beweeglijke tanks..Anelka past daar ook wel bij. In de categorie finesse heb je iemand als Van Persie, in de categorie targetman bijvoorbeeld Dzeko en in de categorie rennen voor volk en vaderland Agbonlahor..quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
hoef nog maar drie spelers voor mn bpl team.. ik ga denk ik silva halen voor het middenveld en tevez en bent () in de spits. beetje goed idee of wa?
dzeko heb ik al, anelka is inderdaad een optie, ik zal ns ff kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt geheel van je speelstijl af. Hoe wil je ze gebruiken? Bent en Tevez zijn beweeglijke tanks..Anelka past daar ook wel bij. In de categorie finesse heb je iemand als Van Persie, in de categorie targetman bijvoorbeeld Dzeko en in de categorie rennen voor volk en vaderland Agbonlahor..
Ja, echt fucked up. Het is dan een waiting game, first to quit loses the match..ook al sta je voor. Ik zou je status even op offline zetten, dan denkt hij misschien dat je weg bent en dat hij toch maar moet quitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef KentdeBruin het volgende:
Hoe zit dat ook al weer met host? ik speel uit. en de wedstrijd is gefreezed. Ik stond 2-0 voor. en hij had z'n controller weggelegd. Moet ik nu gewoon wachten?!
Want ik ga niet mijn DIF modefier verkloten.
Hij heeft het opgegeven!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt fucked up. Het is dan een waiting game, first to quit loses the match..ook al sta je voor. Ik zou je status even op offline zetten, dan denkt hij misschien dat je weg bent en dat hij toch maar moet quitten.
quote:
mooi teampje hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Teams bouwen is te verslavend
5.5 miljoen trade profit ftwquote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi teampje hoor
hoe ben je eigenlijk aan zoveel geld gekomen, ik kan nergens meer spelers vinden die goed zijn om mee te handelen
Hoeveel profit maak jij ongeveer per speler denk je? Want volgens mij ben jij niet echt heel erg een bargain hunter, maar meer iemand die z'n vaste spelers heeft om winst mee te maken?quote:
wat dacht je van heel veel online zijn en uren zeg dagen (weken) te tradenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoeveel profit maak jij ongeveer per speler denk je? Want volgens mij ben jij niet echt heel erg een bargain hunter, maar meer iemand die z'n vaste spelers heeft om winst mee te maken?
Is op zich niet per se nodig. Ik verdien ook wel wat coins, en dat doe ik meestal vooral door 's nachts als ik toch nog wakker ben veel goedkope spelers te kopen binnen zeg een half uur. Deze gaan dan voor 12 uur de TP op en 's middags ben ik het meeste wel kwijt.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat dacht je van heel veel online zijn en uren zeg dagen (weken) te traden
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef KentdeBruin het volgende:
CB; Albiol (Real Madrid, 83 >> 85)![]()
CAM; Kaka (Real Madrid, 86 >> 88)![]()
![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kK70iegabaIfN
Albiol heeft nu 75 pace!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Mits Albiol ook sneller is geworden, want wat een slak
Om Messi in FUT te gebruiken moet je echt skills hebben en dat heeft bijna niemand van die gastenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
hahah net mn eerste online match met mijn eredivisie ultimate team gedaan
die gast had IF Joaquin--Agüero---Messi , 2-1 gewonnen
messi kon niet eens op tegen van der wiel, hij werd gewoon telkens van de bal gezet
en in deze wedstrijd kon je ook mooi zien wat een beer van een gozer Douglas is, niemand kwam er langs
hij was ook gewoon ziek slecht, hij trapte de hele tijd in het aloude naar binnen kappen met een nepschotquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om Messi in FUT te gebruiken moet je echt skills hebben en dat heeft bijna niemand van die gasten
Ik zie het, en zieke verdedigingquote:
Ik ga vanaf nu sparen voor IF Kaka :-)quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het, en zieke verdediging![]()
Op verlanglijstje, nadat ik IF Pepe heb gekocht vanavond![]()
Wel weer even opnieuw sparen danZal wel zo'n 150k gaan kosten.
Tot over een half jaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu sparen voor IF Kaka :-)
Hoe rijk ben je?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
ik weet het... Dat gaat heel lang duren. Maar ik moet hem gewoon.
Ja hij is nu sowieso duurder dan hij gaat wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef Confetti het volgende:
IF Kaka lijkt iig niet zo belachelijk rare als IF Drogba. Heb hem maar voor 1 miljoen BIN laten lopen..denk dat die nog wel rond de 700-800k gaat eindigen.
2.5 miljoenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hij is nu sowieso duurder dan hij gaat worden![]()
Heb je je bankrekening zo vol staan dan?
Juist perfect voor achter de spitsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
2.5 miljoen. Kaka lijkt me de perfecte spits met zijn 87 passing
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hJgAHvqwbaIupquote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist perfect voor achter de spits![]()
Bovendien zijn zijn afstandsschoten nog beter dan het afmaken van dichtbij.
Maar met 2,5 mln kom je behoorlijk ver jaWat heb je verder lopen in je team?
PS3 of Xbox.?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hJgAHvqwbaIup
En Kaka moet wel in de spits ivm met chemistry![]()
In 4222 zit een bug dat die 2 spitsen elkaar geen chemistry geven of afpakken, zo kan ik Kaka al 9 chemistry geven met alleen Aguero als link
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hJgAHvqwbaIup
En Kaka moet wel in de spits ivm met chemistry![]()
In 4222 zit een bug dat die 2 spitsen elkaar geen chemistry geven of afpakken, zo kan ik Kaka al 9 chemistry geven met alleen Aguero als link
Vind hem wel mooi zoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
PS3 of Xbox.?
Waarom richt je je team niet op één competitie. Ik denk dat het dan veel chiller zou kunnen zijn..
Ja, meer keuzes dan Serie A alleen is toch wat leuker..als het maar qua chemistry past.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Vind hem wel mooi zo![]()
Kan je het beste uit meerdere competities halen.
Met 2 spitsen systeem is de 87 passing wel een meerwaarde lijkt me ja, want de spitsen brengen elkaar ook in stelling danAnders is de spits bijna altijd het eindpunt. Ibra heeft ook al een goede passing.
Bijgeloof trouwens, die bronzen op de bank?
Ik weet het wel, nieuwe TOTW is uitgekomen, mensen kopen veel pakjes nu, de boel gaat de trade pile op dus er is een supergroot aanbodquote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is echt een gekkenhuis in trade, ik weet niet wat er aan de hand is maar de prijzen zijn bizar laag...
noem er eens een paar, bij mijn vaste spelers zie ik het nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is echt een gekkenhuis in trade, ik weet niet wat er aan de hand is maar de prijzen zijn bizar laag...
godver ik heb het nu ook, zoveel heb ik er niet opgezetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Keselo het volgende:
Is er een limiet betreft het aantal auctions dat je kan starten op een bepaalde dag oid? Kan namelijk mijn verlopen veilingen niet verlengen..
Denk dat er wat mis is met de EA servers. Kan nu ook al geen spelers die ik net heb gekocht in mijn Trade Pile zetten (optie staat er gewoon niet tussen).quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver ik heb het nu ook, zoveel heb ik er niet opgezet
Daar schiet je juist wel wat mee op, sowieso altijd wachten tot de laatste 15 seconden om de prijs zo laag mogelijk te houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Tja, ze gunnen het allebei de ander niet. Als je zelf stopt met bieden schiet je er zelf niets mee op...
Nee, dat is onzin. Door eerder de prijs te verhogen schrik je veel bargain hunters al af voor het tot een bidding war komt. Beide methodes hebben hun voor- en nadelen, maar die laatste 15sec vallen echt wel mee. Omdat de prijs zo laag blijft staat hij bij veel op de watchlist en zijn er vaak wel mensen die door blijven bieden.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef Keselo het volgende:
[..]
Daar schiet je juist wel wat mee op, sowieso altijd wachten tot de laatste 15 seconden om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Tot de 15sec wachten is gewoon uitstel van executie, iedereen heeft toch wel een idee wat ze er voor willen betalen. Het is per auction verschillend wat de beste manier is om te bieden. Het is zeker niet zo dat wachten tot de deadline altijd de beste manier is.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef Keselo het volgende:
[..]
Daar schiet je juist wel wat mee op, sowieso altijd wachten tot de laatste 15 seconden om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Irritant is dat volk jaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:25 schreef GuRBuH het volgende:
Ik bied vaak op de allerlaatste secondeHet is erg irritant voor de ander, want het lijkt dan een seconde of 2 net of de auction al expired is.
I know, vind het zelf ook irritant als zij het doenquote:
Ach, het is een dog eat dog world. Beter irritant doen met handelen dan tijdens wedstrijdenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
I know, vind het zelf ook irritant als zij het doenMaar het heeft me wel een aantal mooie bargains opgeleverd.
Speel je PS3? Heb je gister na 6en een pakje gekocht? Waarschijnlijk had je een speler gekregen die eigenlijk IF had moeten zijn. Dat was vorige week ook al gebeurd. Je krijgt dan van EA de waarde van de speler. Hier kan je meer info vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef laucas het volgende:
WTF. Gister voor het slapen gaan Casillas weer te koop gezet. Toen had ik 15k ofzo. En nu heb ik +80k ZONDER dat ik Casillas heb verkocht... wtf happend LOL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |