abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95285923

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Doelpunt van de maand
Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is [http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand hier] te vinden.
Stemmen op het FOK!FIFA doelpunt van de maand maart kan je [http://forum.fok.nl/topic/1630936 hier] doen van 1-7 april!

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

Met dank aan Omnirocket :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95286228
eens met de TT, ik ga beginnen aan een Premier League team :)
  zondag 10 april 2011 @ 01:09:27 #3
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95286463
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

*FTL.

Ik heb onderhand mijn 3-5-2 BBVA team ook weer verkocht. Heerlijk team, veel mee gewonnen, maar ik werd één wedstrijd weggetikt door iemand met spelers zoals Xavi en Fabregas en dus zag ik dat je met deze spelers blijkbaar aardig kan voetballen. Dus:

[ afbeelding ]
Terug bij het oude vertrouwde Barcelona en hopelijk leer ik nu eens om FIFA echt goed te spelen. Dribbelen kan ik nog totaal niet, dus dat wordt flink oefenen met IF Messi.
WTF :D

ga werken of naar school ofzo :P
pi_95294598
De prijs van Cavani zakt gelukkig wel, Hij is nu al te krijgen voor zo'n 400k. Denk dat dat vandaag nog wel wat verder zal zakken. Nog even een beetje handelen en dan heb ik hem in de pocket!
pi_95294776
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef mr-green het volgende:

[..]

Kutopmerking. :') Op zijn minst 5 personen hier hebben soortgelijke teams.
pi_95295179
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef Dudeweiser het volgende:
eens met de TT, ik ga beginnen aan een Premier League team :)
Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!
pi_95297263
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Vergeet Lennon, Wallcot, Bent, Abonlagor & Odemwingie niet!
:{w
ik was niet van plan te gaan speedwhoren ja :{w
Ik ga wel sowieso Bale en VDV halen _O_ :D
pi_95297399
quote:

[..]

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dzWfkDbYbaHlk

En ik zit echt nooit op 59th minute of iets dergelijks :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2011 13:28:08 ]
pi_95297423
quote:

[..]

De enige spelers die een beetje waardevol zijn, zijn IF Pedro en IF Messi. Villa is, net als vrijwel alle BBVA spelers, qua prijs ook al totaal afgezakt (naar <110k). Werken en studeren doe ik trouwens ook allebei.
pi_95297557
wtf, ik had IF Matavz te koop staan voor 67K BIN, biedt een of andere gek me Villa in ruil aan :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95297585
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
De prijs van Cavani zakt gelukkig wel, Hij is nu al te krijgen voor zo'n 400k. Denk dat dat vandaag nog wel wat verder zal zakken. Nog even een beetje handelen en dan heb ik hem in de pocket!
Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachten :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95297773
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja ik had hem ook al voor 430K, maar had het geduld niet om langer te wachten :D
Bij mij is het geen kwestie van geduld, ik heb gewoon nog 100k nodig!
  zondag 10 april 2011 @ 13:50:29 #13
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95298179
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef emokid het volgende:

[..]

Kutopmerking. :') Op zijn minst 5 personen hier hebben soortgelijke teams.
Steeds maar 59th minute of traden is best ;( imo

Maar doe vooral wat je leuk vindt :) Echter ik weet zeker dat er leukere bezigheden zijn.

De onderliggende gedachte is eigenlijk dan FUT gewoon een dikke uitmelking is van EA. Het brengt een element met zich mee wat leidt tot meer verslaving en je ziet dat ook in het spel terug komen. Er is weinig fun aan om tegen een full IF (Messi etc) team te spelen.
pi_95298358
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:50 schreef mr-green het volgende:

[..]

Steeds maar 59th minute of traden is best ;( imo

Maar doe vooral wat je leuk vindt :) Echter ik weet zeker dat er leukere bezigheden zijn.
Juist het bouwen van teams is zo leuk en het traden kan dit faciliteren. Stiekem is bargain hunten ook wel leuk vind ik trouwens :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95298396
Ik speel graag tegen die IF sterren trouwens..echt nog nooit dik verloren van zulke gasten ofzo eigenlijk..

Kwam net deze tegen in een pakje :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 10 april 2011 @ 13:58:59 #16
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95298543
quote:
10s.gif Op zondag 10 april 2011 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel graag tegen die IF sterren trouwens..echt nog nooit dik verloren van zulke gasten ofzo eigenlijk..

Kwam net deze tegen in een pakje :D
[ afbeelding ]
die mcPhail heb ik ook. Krijg ik maar niet verkocht :P
pi_95298671
Mensen in de FIFA community zijn zo episch dom he...silver healing cards zijn meer waard dan gouden :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95298715
Ik krijg eindelijk weer coins na mijn wedstrijden, kan ik na 8 dagen niets weer een vermogen opbouwen.

Had ook een pakje gehaald, kreeg voor de 4e keer ofzo Xabi Alonso.
  zondag 10 april 2011 @ 14:07:07 #19
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_95298883
Ik ben m'n eredivisie team een beetje beu, ga denk ik weer naar Italië voor een 4-2-3-1 team, weet iemand of de CF in die opstelling veel voor de goal komt bij voorzetten van de zijkant of dat je alleen afhankelijk bent van je ST met voorzetten?
pi_95298939
Net speelde ik tegen iemand met een normaal bpl team, niets speciaals, hij komt vroeg op 1-0 voorsprong door een dieptepass waar m'n verdediger niet lekker op reageerde. Scoor ik na de rust de 1-1, komen gelijk Silva, Valencia en Agbonlahor erin. Ik maakte ook maar van de gelegenheid om Ibrahimovic erin te zetten. Die scoorde er gelukkig nog 2, waarvan 1 typisch een Ibra goaltje was! Helemaal top!
pi_95298963
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben m'n eredivisie team een beetje beu, ga denk ik weer naar Italië voor een 4-2-3-1 team, weet iemand of de CF in die opstelling veel voor de goal komt bij voorzetten van de zijkant of dat je alleen afhankelijk bent van je ST met voorzetten?
Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95299021
Valt het jullie ook op dat bij dieptepasses, je verdedigers eventjes vertragen? Dus niet dat stapje die ze achteruit doen maar dat er vertraging plaatsvindt in de sprint. Hierdoor breken ze vaak uit. Heb net een replay 'bestudeerd' en het gebeurde weer. Gewoon middenin de sprint van de verdediger stoppen ze eventjes, beide CB's trouwens.

Programmeerfouten. :')
pi_95299046
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Net speelde ik tegen iemand met een normaal bpl team, niets speciaals, hij komt vroeg op 1-0 voorsprong door een dieptepass waar m'n verdediger niet lekker op reageerde. Scoor ik na de rust de 1-1, komen gelijk Silva, Valencia en Agbonlahor erin. Ik maakte ook maar van de gelegenheid om Ibrahimovic erin te zetten. Die scoorde er gelukkig nog 2, waarvan 1 typisch een Ibra goaltje was! Helemaal top!
Ik had gisteren ook een mooie tegenstander. Die gast was best goed ,maar zijn sloeg nergens op. Achterin allemaal IF Brazilianen (Douglas, Lucio, Maicon, Julio Cesar en Thiago Silva op LB) en middenveld ook allemaal IF Brazilianen. Voorhoede van zijn 4321 formatie bestond uit IF Lavezzi, SIF Cavani en IF Zlatan, 2 daarvan dus out of position en Zlatan vanaf de vleugel :')

Ik won met 4-1, puur omdat het los zand was bij hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 10 april 2011 @ 14:14:52 #24
308998 Fenomeno
pi_95299181
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik speel nu met mijn Napoli XL team voor het eerst in die formatie en heb me er wel een beetje op verkeken. De CAMS staan echt heel ver naar de zijkant en spelen dus als veredelde wingers (vergelijkbaar met 4222) en moeten echt wat pace hebben anders schiet het niet op. Ik had eerder Lavezzi als CF en Hamsik als rechter CAM, maar dat heb ik nu omgedraaid. CF krijgt redelijk wat kopballen en heeft niet veel snelheid nodig, waardoor het voor mij dus logisch was om ze te switchen :)
Dat ze als veredelde wingers gingen spelen was bij mij juist de bedoeling, maar zie net dat er in de Serie A weinig snelle CAM's/CF's/ST's zijn voor de zijkanten. Denk dat ik voor de PL ga met zo iets:

Dzeko/Anelka
Van Persie - Berba - Silva
pi_95299569
quote:
Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef DutchSL het volgende:

Had ook een pakje gehaald, kreeg voor de 4e keer ofzo Xabi Alonso.
Je doet alsof je er niet blij mee bent :P
pi_95302141
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef Fenomeno het volgende:
ik heb 4-2-3-1 gespeeld met mn eredivisie team, ik was er niet zo blij mee eigenlijk :{
Voorzetten krijg je erg weinig, de CF trekt meestal naar de flanken dan
pi_95307757
Woot Cavani TIF is binnen hoor, nog een koopje ook!!
pi_95308039
Nice, hoeveel betaald?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95308341
288k + UP Ibra & Up Eto'o. Die heb ik beide rond de 15k gehaald waarschijnlijk. 318k volgens mij zijn een hoop mensen jaloers op me nu :P

De 288k bood ik zodat het lijkt alsof het alles was wat ik had :D
pi_95308451
haha mooi is dat. Ik accepteer best vaak trade offers als ze qua waarde kloppen. Heb dan altijd het gevoel dat ik er iemand wel een plezier mee doe omdat hij de centen (nog) niet heeft verder :') :D

Villa inmiddels voor 108K verkocht..echt bizar dat die kerel hem aanbood in ruil tegen IF Matavz met een 67K BIN :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95308542
Ja ik heb dat bij trade offers ook nog wel eens. Laatst kreeg ik een offer voor een Thiago Silva, was gewoon precies dezelfde alleen dan met een andere opstelling en kleine hoeveelheid coins. Dan vindt ik dat niet erg, doe je inderdaad iemand een plezier mee. Dit was wel erg fijn, vooral omdat hij nog een half uur duurde en iemand had al 300k erop geboden :)
pi_95308663
Gisteren probeerde ik Soldado (IF1) te verkopen met een brakke opstelling..343 ofzo. Kreeg ik een bod van iemand die dezelfde speler bood +1.5K en in een 442 opstelling..echt bizar. Dat je zoiets doet bij de 3 dure opstellingen snap ik, maar nu was het precies andersom..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95309294
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren probeerde ik Soldado (IF1) te verkopen met een brakke opstelling..343 ofzo. Kreeg ik een bod van iemand die dezelfde speler bood +1.5K en in een 442 opstelling..echt bizar. Dat je zoiets doet bij de 3 dure opstellingen snap ik, maar nu was het precies andersom..
Heel vaak zie ik te laat dat er een tradeoffer was..
pi_95309453
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Heel vaak zie ik te laat dat er een tradeoffer was..
Ja ik ook, maar driekwart van de tijd is het van een kneus die je een contractkaart stuurt in de hoop dat je per ongeluk op accept klikt :') :') :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 10 april 2011 @ 18:30:31 #35
308998 Fenomeno
pi_95309811
Berbatov, Dzeko en Modric binnen voor m'n nieuwe team, sta echt weer ouderwets te springen om het straks uit te proberen :P

Wat zijn de beste CB's in premier league, Terry en Vidic?

Heeft iemand IF Samba, dat lijkt me wel een beest, hoge pace voor een verdediger, ijzersterk in de lucht en verdedigid goed
pi_95310066
IF Samba is echt goed, als ik die gast zie staan moet ik gewoon mijn hele tactiek aanpassen.

Dit is nu mijn team, weet eigenlijk niet echt wat ik nu moet doen. Aan een ander team beginnen of toch maar voor IF Chiellini gaan sparen...

Wil eigenlijk ook wel een 4-2-3-1 of 4-5-1 team hebben, volgens mij past dat wel goed bij mijn speelstijl.

zondag 10 april 2011 @ 18:40:48 #37
308998 Fenomeno
pi_95310234
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Samba is echt goed, als ik die gast zie staan moet ik gewoon mijn hele tactiek aanpassen.

Thanks, dan ga ik hem halen nu ie nog betaalbaar is :)
pi_95310963
IF Samba heeft Strength/Agression van 99, is dus niet zo gek.
pi_95311260
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef Tobi-wan het volgende:

Dit is nu mijn team, weet eigenlijk niet echt wat ik nu moet doen. Aan een ander team beginnen of toch maar voor IF Chiellini gaan sparen...

Wil eigenlijk ook wel een 4-2-3-1 of 4-5-1 team hebben, volgens mij past dat wel goed bij mijn speelstijl.

[ afbeelding ]
IF Julio César kan ook nog.
pi_95311692
IF Buffon is echt een held. In ieder geval 10x beter dan de normale Julio Cesar, die was best brak bij mij. Alles ziet er ook zo stijlvol uit bij hem :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95313461
Het enige wat ik minder vind aan Buffon is dat z'n kicking wel echt een stuk minder is, hij kan nauwelijks de bal over de middellijn schieten. Gebruik nu bij terugspeel ballen gewoon weer B dan gaat de bal wel nog een lekker eindje.
pi_95313533
ik vind teams bouwen toch echt wel het leukste van het spel, en helemaal als je ook nog geld te besteden hebt :P
ik ben nu bezig met 4-3-1-2 BPL team:
---------------------VD Sar--------------------
Richards--Vermaelen--Ferdinand---Evra
-----------Silva----Essien-------Nasri
------------------Dzeko--------------------
-------------Tévez--------Van Persie

nog spelers die ik sowieso moet vermijden? :)
pi_95313549
loop een beetje vast met de opstelling van mijn eredivisie team, wil eens wat anders dan 4-3-2-1 proberen, alleen kan niets leuks vinden :'(

4-4-2 en 4-3-3 al geprobeerd, vond ik niets. Vroegah veel met 4-1-2-1-2 gespeeld, is dit nog te doen online?

Hoor ook veel positieve dingen over 3-5-2, iemand ervaring mee?

of zijn er nog andere leuke keuzes met een eredivisieteam met IF doedelzak en lens
hardcoholic
pi_95313983
41212 is een erg fijne formatie en het makkelijkst te gebruiken, maar formatiekaarten zijn onbetaalbaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95314029
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Tim86 het volgende:
41212 is een erg fijne formatie en het makkelijkst te gebruiken, maar formatiekaarten zijn onbetaalbaar.
Daarom ook de vraag of het nog te doen is online :P
Enige lastige is dat ik er nog niet uit ben hoe ik mijn eredivisie team op 4-1-2-1-2 ga afstemmen :P

Iemand ervaring met 3-5-2?
hardcoholic
pi_95314513
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Daarom ook de vraag of het nog te doen is online :P
Enige lastige is dat ik er nog niet uit ben hoe ik mijn eredivisie team op 4-1-2-1-2 ga afstemmen :P

Iemand ervaring met 3-5-2?
ja ik speel het nu met 3-5-2, alleen niet online :@ maar zelf vind ik het niet zo'n fijne opstelling, bovendien zijn er geen goede CDM's in de Eredivisie, evenals RM's en LM's
pi_95315423
Wijnaldum en Lens zijn 2 prima RM's, waarvan je er heus wel een op LM kan zetten.
pi_95317317
en IF Doedel is de beste speler uit de competitie en die kan je natuurlijk ook LM zetten..Neemt niet weg dat ik in de Eredivisie altijd 4321 of 433 zou spelen met het aanwezige materiaal. Als je de formatie beu bent kan je beter voor een andere competitie gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95317593
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
en IF Doedel is de beste speler uit de competitie en die kan je natuurlijk ook LM zetten..Neemt niet weg dat ik in de Eredivisie altijd 4321 of 433 zou spelen met het aanwezige materiaal. Als je de formatie beu bent kan je beter voor een andere competitie gaan.
Ik was zoetzak helemaal vergeten :)

Net weer tegen een klein kut ventje op live, sta gewoon ruim voor. Gaat hij vanaf de 70e minuut proberen iedereen neer te halen en net voor het einde nog even 3x z'n pauze gebruiken. Dat is dan iemand met Torres en Drogba etc... Te zielig..
pi_95317735
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik was zoetzak helemaal vergeten :)

Net weer tegen een klein kut ventje op live, sta gewoon ruim voor. Gaat hij vanaf de 70e minuut proberen iedereen neer te halen en net voor het einde nog even 3x z'n pauze gebruiken. Dat is dan iemand met Torres en Drogba etc... Te zielig..
Ja inderdaad.
Zou je denken dat zoiemand plezier in het spelletje heeft?
  zondag 10 april 2011 @ 21:15:47 #51
168576 Idioteque
take the money and run
pi_95317792
Zijn er nog pro clubs op zoek naar spelers? Mijn VP staat al weken in de kast :(

Gaat om PS3*

[ Bericht 6% gewijzigd door Idioteque op 10-04-2011 21:22:45 ]
  zondag 10 april 2011 @ 21:19:07 #52
308998 Fenomeno
pi_95318006
Net voor het eerst tegen een messi gespeeld, hen helemaal weggespeeld, hij had 0 schoten op doel :')

Dzeko is echt een baas trouwens, kost maar 7k _O_
pi_95318212
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef Idioteque het volgende:
Zijn er nog pro clubs op zoek naar spelers? Mijn VP staat al weken in de kast :(
PS3/360?
  zondag 10 april 2011 @ 21:22:12 #54
168576 Idioteque
take the money and run
pi_95318257
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef laucas het volgende:

[..]

PS3/360?
O sorry, PS3... zal het even editen.
pi_95318639
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
Zou je denken dat zoiemand plezier in het spelletje heeft?
Ik snap dat totaal niet, als je het niet meer kan winnen probeer dan in ieder geval voor de eer nog een doelpuntje te maken. Ik vind het wel altijd leuk om even na de wedstrijd een simpel berichtje te sturen om te nog bozer te maken... Deze keer had ik gestuurd:

"Too bad you can't buy skill, at least you've got nice players!"

Dan moet je maar niet in de 90e minuut 3x op pauze drukken als het 5-0 staat.
pi_95318649
Nadat ik in de FIFA topics iedereen over ultimate team zag praten ben ik ook maar is begonnen.
Hebben jullie tips om zo veel en zo snel mogelijk coins te verdienen om een beter team bij elkaar te krijgen?
pi_95318804
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Idioteque het volgende:

[..]

O sorry, PS3... zal het even editen.
Add me maar op de pleejsteetion (kaassoldaat)..

Ben bezig weer een team bij elkaar te sprokkelen met een maat van me.
  zondag 10 april 2011 @ 21:42:21 #58
168576 Idioteque
take the money and run
pi_95319668
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef laucas het volgende:

[..]

Add me maar op de pleejsteetion (kaassoldaat)..

Ben bezig weer een team bij elkaar te sprokkelen met een maat van me.
Done. Laat maar weten wanneer je genoeg hebt, dan leave ik m'n huidige team.
pi_95320114
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef koenie95 het volgende:
Nadat ik in de FIFA topics iedereen over ultimate team zag praten ben ik ook maar is begonnen.
Hebben jullie tips om zo veel en zo snel mogelijk coins te verdienen om een beter team bij elkaar te krijgen?
Het is het makkelijkst als je bij 1 league de prijzen een beetje in de gaten houdt, dan kijken welke speler je goedkoop kan kopen en met winst doorverkopen.
pi_95320590
Hulk en Lucio in één pakje van 7500 getroffen :)
pi_95321908
Is het mogelijk om via de Trade Pile snel te zien voor welke waarde een speler aangeboden wordt? Constant heen en weer gaan tussen Trade Pile en Search is namelijk best irritant aan het worden..
pi_95322612
Dat kan niet, dat moet je gewoon weten :P Als je een computer bij de hand heb kan je het hier opzoeken: http://fut11info.nl/Default.aspx

Daar kan je gewoon op naam zoeken en staat de gemiddelde prijs.
pi_95322645
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Fenomeno het volgende:
Net voor het eerst tegen een messi gespeeld, hen helemaal weggespeeld, hij had 0 schoten op doel :')

Dzeko is echt een baas trouwens, kost maar 7k _O_
Dzeko voor 7K? :{ PS3 neem ik aan dan, ik heb hem net voor 4K gehaald :P
  zondag 10 april 2011 @ 22:32:36 #64
308998 Fenomeno
pi_95322789
Ps3 ja :P
pi_95323139
Waar krijg je meer coins mee? (Heb nu een 2 sterrenteam)
Online of offline?
pi_95323186
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 10 april 2011 @ 23:16:07 #67
308998 Fenomeno
pi_95325144
Fifa community :r
  zondag 10 april 2011 @ 23:19:16 #68
308998 Fenomeno
pi_95325280
Gast had wel skills, staat 2-0 tegen me voor, maar elke keer kutcelebrations, alle herhalingen terugkijken en begint nu in de 60e minuut met rondtikken, kutkneus
  zondag 10 april 2011 @ 23:21:27 #69
308998 Fenomeno
pi_95325402
Gast heeft 84 in zn nickname, ben je 26 jaar oud ga je zo kinderachtig doen, bah bah
pi_95325658
Er zitten inderdaad vervelende mensen bij. Kan me er soms behoorlijk aan ergeren maar het is niet anders.

Met Cavani nu eindelijk m'n eerste finale van de Continental Cup gewonnen, na een keer of 4 te hebben verloren. Gelijk al z'n aankoopwaarde van 300k goed gemaakt.... soort van. Ik moet zeggen, hij speelt wel lekker samen met Di Natale, goede combinaties waardoor er vaak een van de twee alleen voor de keeper komt te staan.
pi_95326268
99% dat er een IF Sturridge komt..
pi_95326577
Casillas uit een pakje getrokken. Ben nu de rest van de troep een beetje aan het verkopen maar ik weet niet wat ik ga doen: of Casillas verkopen en een team bouwen (rond de 60k waard ongeveer) of ik ga een team om Casillas heen bouwen (4-3-3) :P
pi_95326782
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef laucas het volgende:
Casillas uit een pakje getrokken. Ben nu de rest van de troep een beetje aan het verkopen maar ik weet niet wat ik ga doen: of Casillas verkopen en een team bouwen (rond de 60k waard ongeveer) of ik ga een team om Casillas heen bouwen (4-3-3) :P
Een team bouwen rond een keeper is wat lastig. Ik zou hem gewoon verkopen, zijn wel een paar redelijke keepers te vinden voor een lagere prijs.
pi_95326843
Casillas is wel echt een goede keeper, alleen om een team om een keeper heen te bouwen lijkt me nou niet echt leuk.

Ik weet eigenlijk niet om wie mijn team is heen gebouwd. Cavani verpest iig wel de chemistry een beetje. Maar Cavani en Di Natale waren samen bijna 7 ton dus ik denk dat zij wel het belangrijkte waren :)
pi_95327014
Oh, en IF Riquelme zat er ook in. Wat kun je het beste doen met zo'n IF'je? Speel nog niet zo lang FUT dus :P
pi_95327281
Een beetje begonnen met handelen van spelers, vind ik eerlijk gezegd veel leuker dan het spelen zelf (vooral omdat ik daar niets van kan :') )
pi_95327445
Het handelen en het spelen gaat vanzelf wel beter. Het is belangrijk om aan het begin er achter te komen welke opstelling het beste bij je past. Koop spelers met die opstelling omdat je chemistry toch wel belangrijk is.
pi_95328260
Net 10.000 in iets van een uurtje verdiend (kwam van ongeveer 500), heb er een leuk full bronze team van gekocht, allemaal duitsers, Chemistry van 97 en zojuist mijn eerste match gewonnen (of ja, tegenstander ragequitte na 43 minuten). Moet zeggen dat een full bronze met zo'n chemistry 10 keer lekkerder speelt dan een 30 chemistry met 2 gouden spitsen.
  maandag 11 april 2011 @ 00:30:15 #79
308998 Fenomeno
pi_95328465
4-2-3-1 is het ook niet voor mij, de CF is bijna CM zo verdedigend, morgen 4-2-2-2 proberen
pi_95328556
Wie gebruikte je als CF? Ik heb altijd 4231 of 451 willen proberen, maar heb nu zoveel tijd gestoken in m'n 433 dat ik daar wel even zoet mee blijf!
  maandag 11 april 2011 @ 00:45:04 #81
308998 Fenomeno
pi_95328879
Berbatov
4-3-2-1 is fijner dan 4-3-3 als je wingers hebt met scorend vermogen imo

Dat is het kutte aan fifa, dat als je ff een andere formatie wil proberen, het klauwen vol geld kost
pi_95328942
Ik heb zowaar een wedstrijd gewonnen _O_
pi_95329052
4231 is best fijn, maar ik moet er ook wel even flink aan wennen. Inmiddels scoren mijn CAMS en CF ook redelijk vaak :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95329354
WTF :')

Iemand doet een trade offer voor mijn Casillas, en dan komt ie aanzetten met ene MacDonald van een paar coins zonder bijbetaling :D
pi_95329372
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef laucas het volgende:

Iemand doet een trade offer voor mijn Casillas, en dan komt ie aanzetten met ene MacDonald van een paar coins zonder bijbetaling :D
Dat zijn van die zielige gasten die hopen dat je per ongeluk op accept drukt om je te naaien
pi_95329385
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 01:05 schreef laucas het volgende:

Eerste keer dat je dat meemaakt? dat doen ze non-stop..ook met contractkaarten en al die onzin..hopen gewoon dat je een keer verkeerd klikt ofzo..Toen ik spelers van 500K in de verkoop had moest ik er ieder uur iets van 10 rejecten..Fucking annoying.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95329436
Haha, ja ik speel nog niet zo lang maar ik kon er wel om lachen :P
pi_95330294
Als ik er iets opzet duurt het meestal toch meer dan een uur voor ik weer kijk, dus dan zijn alle aanbiedingen niet meer geldig (wel jammer dat je dan ook niet meer kan zien wat er geboden was, om de bieder dan alsnog te contacten of hij het wilt doen).
pi_95330306
Pff, nu weet ik zeker dat je opzettelijk kan freeze-glitchen. Speelde net tegen een gast, kwam simpel 4-0 voor en toen was het rust. Hij wachtte de hele rust af en ineens kwam steeds dat zandloper achtige ding in beeld en ging hij de bal over de zijlijn trappen. Bleef toen 3 keer bijna hangen en toen heb ik de bal afgepakt en ben ik hem series vanaf de 50e minuut gaan rondspelen. Hij gaf het na 5 minuten al op en deed het niets meer..om de 10 minuten kwam hij ineens wel aanrennen om te testen of ik de controller niet had weggelegd en uiteindelijk quitte hij zelf vlak voor tijd..wat een mongool zeg :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95330518
Zojuist een excel-bestandje aangemaakt met alle relevante spelers, hun marktwaarde en voor hoeveel ik ze doorgaans verkoop. Op deze manier hoef ik niet steeds naar die site met alle waardes en kan ik sneller een aankoop wel of niet doen wanneer ik iemand op de trading place zie.

Doe het ook niet onaardig met mijn Full Bronze team, 3x gewonnen, 1x verloren en 1x gelijk, stukken beter dan met mijn oude team.

En ja, ik ben pas net begonnen (afgelopen donderdag).
  maandag 11 april 2011 @ 11:08:47 #91
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_95335426
Met mijn Braziliaans team was Fabiano geblesseerd en omdat ik geen zin had om zo'n healing kaart te kopen heb ik een tijdelijke vervanger gekocht, genaamd Ricardo Oliveira(78 overall, 350 coins). Maar wat een fantastische speler is dat zeg. Ik kan met die speler gewoon iedereen uitdollen en hij heeft ook nog eens een fantastisch schot! Denk dat ik Fabiano ga verkopen.
pi_95338717
Aankondiging van een screenshot :'), ze hebben bij EA zeker niks beters te doen :')

maandag 11 april 2011 @ 14:30:04 #93
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95342261
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef lordteddybeer het volgende:
Aankondiging van een screenshot :'), ze hebben bij EA zeker niks beters te doen :')

Zou je haast denken ja.
  maandag 11 april 2011 @ 15:02:38 #94
308998 Fenomeno
pi_95343383
Dilemma Dilemma, twijfel nu tussen 4-3-1-2 en 4-4-2, iemand ervaring met deze systemen?
pi_95343462
Ja, 4312 is echt een trechter..vond ik kut. 4222 is wel fijn, was mijn vaste systeem vorige FUT
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 11 april 2011 @ 15:06:06 #96
308998 Fenomeno
pi_95343511
Ik wil eigenlijk een systeem als 4-3-2-1 of 4-3-3 maar dan met een extra spits in het midden om ballen in te koppen, 4-2-2-2 lijkt daar het meeste op lijkt me?
pi_95343813
Bij 4321 en 433 heb ik aan de centrumspits genoeg eigenlijk..af en toe valt hjj bij een winger, maar dat is het..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95344110
Met 4-3-3 komt bij de voorzetten vaak de winger van de andere kant naar de 2e paal gelopen, vooral met krasic kop ik zo veel ballen erin. Maar de voorzetten van IF Di Natale zijn dan ook geweldig :D

Ik ga nu denk maar sparen voor IF Pato en die als RW gebruiken, voor chemistry niet ideaal maar hij heeft de stats er wel voor. Dan alleen nog de 2cb's en maicon regelen IF maar denk dat dat hem niet gaat worden...
pi_95344295
Er gaat niets boven Krasic :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 11 april 2011 @ 15:36:48 #100
308998 Fenomeno
pi_95344621
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Met 4-3-3 komt bij de voorzetten vaak de winger van de andere kant naar de 2e paal gelopen, vooral met krasic kop ik zo veel ballen erin. Maar de voorzetten van IF Di Natale zijn dan ook geweldig :D

Ik ga nu denk maar sparen voor IF Pato en die als RW gebruiken, voor chemistry niet ideaal maar hij heeft de stats er wel voor. Dan alleen nog de 2cb's en maicon regelen IF maar denk dat dat hem niet gaat worden...
Dat is juist het probleem, veel voorzetten vallen op de winger van de andere kant, die is vaak wat kleiner en heeft dus meer moeite met koppen dan de spits, daarom wilde ik een systeem met een extra spits maar tóch wingers
pi_95345077
Krasic is 6'1" en heeft nog 72 heading, Di Natale is alleen zo'n klein ventje dus daar heb ik vaak ook niets aan...
pi_95345175

Aanschouw mijn bazenteam. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_95345221
quote:
Op maandag 11 april 2011 15:51 schreef Silv het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind hem wel tof, origineel :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95345271
Mis nog wel wat spelers (Arshavin bijv.) maar ik heb geen geld meer. ;(
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_95345280
Ik speelde eerder vandaag ook al tegen iemand met een heel russisch team, alleen die had een 84 IF speler voorin.
  maandag 11 april 2011 @ 15:54:19 #106
308998 Fenomeno
pi_95345285
IF Kerzhakov is 84 en kost ook niet gek veel
pi_95345309
quote:
Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem, veel voorzetten vallen op de winger van de andere kant, die is vaak wat kleiner en heeft dus meer moeite met koppen dan de spits, daarom wilde ik een systeem met een extra spits maar tóch wingers
Gewoon beter met je crossing omgaan

kijken hoe de spits loopt, wanneer hij de bal vraagt etc :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95345365
Speel je 360 of ps3? @ fenomeno
  maandag 11 april 2011 @ 15:59:12 #109
308998 Fenomeno
pi_95345496
PS3, nick is EliteXXL, kan ik zelf die Frontpage uit de wiki aanpassen?
pi_95345557
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef Fenomeno het volgende:
PS3, nick is EliteXXL, kan ik zelf die Frontpage uit de wiki aanpassen?
Ik weet niet hoe dat precies zit met die wiki. Jammer dat je ps3 speelt, anders had ik IF Ignashevich voor je gekocht. Het is ook belangrijk dat je je spelers in de goede opstelling koopt, vooral bij die goedkope spelers is dat qua prijs geen verschil en ze gaan er wel beter van spelen.
  maandag 11 april 2011 @ 16:01:32 #111
308998 Fenomeno
pi_95345580
Dat russische team is niet van mij hé, om mijn geld hoef je je geen zorgen te maken :P
pi_95345843
Haha ik was even in de war... ik bedoel @ Silv, speel je 360 of ps3
pi_95346466
Ik heb hetzelfde "probleem" met 4-3-3 al kopt Mata ze ook vaak binnen, Joaquin ook af en toe. Als je 2x achter elkaar op de voorzetknop drukt geef je wel een voorzet naar de 1e paal, maar die komt eigenlijk bijna nooit aan.
Soms doe ik een met L1 met Xavi naar Joaquin passen, zodat Xavi naar voren rent en Soldado wel gedwongen wordt om bij de 2e i.p.v. 1e paal te staan :)

Bij carriere heb ik een custom 4-3-3 taktiek met PSV met de punt naar voren en daar staan dan Toivonen op 10 en dat gaat veel beter wat het inkoppen van voorzetten betreft, bijna elke voorzet land op Ola;s hoofd en dat is vaak een goal.
Jammer dat dat systeem niet in FUT zit.
pi_95346561
quote:
Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb hetzelfde "probleem" met 4-3-3 al kopt Mata ze ook vaak binnen, Joaquin ook af en toe.

Bij carriere heb ik een custom 4-3-3 taktiek met PSV met de punt naar voren en daar staan dan Toivonen op 10 en dat gaat veel beter wat het inkoppen van voorzetten betreft, bijna elke voorzet land op Ola;s hoofd en dat is vaak een goal.
Jammer dat dat systeem niet in FUT zit.
tijdens de match kan je custom formation gebruiken..moet je alleen iedere match pauzeren aan het begin ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95346635
Weet ik, maar daar ben ik te lui voor en dan moet Xavi daar gaan staan en dat is geen Toivonen in de lucht :)
  maandag 11 april 2011 @ 16:38:28 #116
306371 zerokil
psvunited
pi_95347158

---------------

Huh

Rode formatie icoontjes?

Ben tijdje gestopt, wat bekend dat?
pi_95347383
quote:
Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]

---------------

Huh

Rode formatie icoontjes?

Ben tijdje gestopt, wat bekend dat?
Je spelers moeten dezelfde formatie hebben als die waar je in speelt, anders presteren ze niet optimaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95348189
Ik blijf me erover verbazen hoe snel je coins kan verdienen. Hoeveel spelers ik wel niet heb gekocht voor 650 en vervolgens doorverkoop voor 2-5k....
pi_95348246
Kleine moeite om ze gelijk in de goede formatie te kopen. Danny als CAM is wel aan te raden, maar dan krijg je meer een team van de Russische competitie. Dan Doumbia en/of Martins/V.Love/Welliton erbij voor in de spits :P
pi_95350187
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik blijf me erover verbazen hoe snel je coins kan verdienen. Hoeveel spelers ik wel niet heb gekocht voor 650 en vervolgens doorverkoop voor 2-5k....
welke zoal? Mij lukt het niet echt meer de laatste tijd ;( maar ik moet wel 20K bij elkaar zien te scharrelen voor Patrice Evra :P
  maandag 11 april 2011 @ 18:11:36 #121
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95351062
Hoeveel is een 442 formation card voor spelers eigenlijk waard (ps3)?
pi_95351683
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:11 schreef mr-green het volgende:
Hoeveel is een 442 formation card voor spelers eigenlijk waard (ps3)?
Gewoon rond deze tijd te koop zetten en ze gaan vanzelf bieden :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95351755
Ik trek gisteren Lucio uit een pakje van 7.500, verkoop hem net voor 30.000. Ik koop een nieuw pakje van 15.000 en dan zitten o.a. Casillas, Beckham en Alexis Sanchez er in! Ik krijg opvallend veel goede spelers uit pakjes de laatste tijd. :)
pi_95352865
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik trek gisteren Lucio uit een pakje van 7.500, verkoop hem net voor 30.000. Ik koop een nieuw pakje van 15.000 en dan zitten o.a. Casillas, Beckham en Alexis Sanchez er in! Ik krijg opvallend veel goede spelers uit pakjes de laatste tijd. :)
Lucky you. Ik heb 5 pakjes gekocht (1 van 7500 en 4 van 15000) en speel altijd net niet quitte.
pi_95353185
met premium silvers is het wel simpel om quitte te spelen en toch wat contracten etc te hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95353326
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Ssst... Het begint weer te kriebelen om pakjes te halen anders :P
pi_95355250
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef Tim86 het volgende:
met premium silvers is het wel simpel om quitte te spelen en toch wat contracten etc te hebben
Is dat echt zo??
pi_95355578
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Is dat echt zo??
Geen feit natuurlijk, maar silvers zijn zwaar overpriced en al snel simpel door te verkopen terwijl bij goud driekwart niet meer is dan discard value.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 11 april 2011 @ 20:54:03 #129
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95360756
Ik heb 40 euro uitgegeven aan pakjes en heb nog geen enkele duurdere speler (op Dani Alves welke ik in mijn eigen team gebruik) gekregen. Erg moeilijk om zo een leuk team te formen :P
pi_95361835
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef mr-green het volgende:
Ik heb 40 euro uitgegeven aan pakjes en heb nog geen enkele duurdere speler (op Dani Alves welke ik in mijn eigen team gebruik) gekregen. Erg moeilijk om zo een leuk team te formen :P
dude..... :{ 40 euro :{
wat de fok... :{
  maandag 11 april 2011 @ 21:15:14 #131
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95362323
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dude..... :{ 40 euro :{
wat de fok... :{
:D was al aan het wachten wie als eerste ging reageren :P
pi_95362508
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef mr-green het volgende:

[..]

:D was al aan het wachten wie als eerste ging reageren :P
zat je te trollen of heb je echt gewoon geld te veel :P
  maandag 11 april 2011 @ 21:23:57 #133
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95362965
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

zat je te trollen of heb je echt gewoon geld te veel :P
die 40 euro vind ik nog wel meevallen hoor. Is over de gehele periode verspreid. Het is gelukkig niet zo dat ik met pijn in mijn hart 40 euro kwijt ben :P
pi_95363537
Blerg weer even genakt aan alle kanten.
Penalties verloren na 6-6 terwijl 5-3 na 85 minuten, wat prutgoals van struikelende mensen en tot slot in de blessuretijd nog 3 keer op de lat geschoten achter elkaar in 1 actie, je moet het maar kunnen.
Nog een prut 2-2 wedstrijdje en maar even gestopt. Kan het al iets beter verteren dan vroeger :P

Hier speel ik mee tegenwoordig, nog iemand een leuk ideetje om voor te sparen?
IF Pepe kan ik wel gebruiken maar dat duurt zo lang :)
  maandag 11 april 2011 @ 21:35:41 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_95363806
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

welke zoal? Mij lukt het niet echt meer de laatste tijd ;( maar ik moet wel 20K bij elkaar zien te scharrelen voor Patrice Evra :P
Dat vraag ik me ook af. Het enige waar ik een beetje winst op maakte zijn Alex, Ballack en Janssen IF. Maar dat is echt niet in de klasse 4k winst :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_95364060
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Het enige waar ik een beetje winst op maakte zijn Alex, Ballack en Janssen IF. Maar dat is echt niet in de klasse 4k winst :')
ik maak echt bijna nergens meer winst op, ik heb wel net samuel voor 2x de aankoopprijs verkocht, maar dat zet weinig zoden aan de dijk helaas ;(
pi_95364227
Op De Rossi van AS Roma valt wel iets te verdienen ;)
Koop er gewoon een aantal via bieden voor max 800 en zet ze te koop voor 1200 en 1300 BIN.
Per speler schiet het niet zo veel op maar als je weinig in te leggen hebt levert het wel procentueel veel winst.
xbox btw
  maandag 11 april 2011 @ 21:48:03 #138
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_95364756
Ook op IF's is wel winst te maken btw. Heb toch 3000 opgeteld winst gemaakt door Quaresma,Vlaar en Janssen alle 3 voor 1000 meer dan de aankoopprijs te verkopen :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 11 april 2011 @ 21:49:54 #139
308998 Fenomeno
pi_95364908
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik maak echt bijna nergens meer winst op, ik heb wel net samuel voor 2x de aankoopprijs verkocht, maar dat zet weinig zoden aan de dijk helaas ;(
Hier ook slecht idd, Markt zit echt volledig op slot, alleen 59th min krijg ik echt winst op
pi_95364979
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef StijnDa het volgende:
Op De Rossi van AS Roma valt wel iets te verdienen ;)
Koop er gewoon een aantal via bieden voor max 800 en zet ze te koop voor 1200 en 1300 BIN.
Per speler schiet het niet zo veel op maar als je weinig in te leggen hebt levert het wel procentueel veel winst.
xbox btw
Valt met veel meer spelers winst te halen, De Rossi is laatste tijd wat minder geworden. Maar met een goede opstelling krijg je hem soms ook wel voor 2k verkocht.
  maandag 11 april 2011 @ 21:58:34 #141
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_95365555
Lekker hoor, kwam 4-0 achter tegen een 85 sterrenteam, hun speelde met ze 2en, kwam daar beetje laat achter maar dan is het toch wel makkelijker spelen, ze passen toch altijd over.
Had al het gevoel dat er nog wat te halen viel. Alsnog 5-5 en gewonnen met penalties!

I love eredivisie sqaud met name lens en sulejmani met zijn buitenkant schot
🍆
  maandag 11 april 2011 @ 22:31:46 #142
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95367977
Is een gouden premium een beetje de extra 2,5k waard? Want meestal zijn die "shiny's" gewoon contracten toch?
pi_95374300
Ja, maar ik zou nu voor de 15k pakjes gaan (2x zo duur als 7.5k pakje, 2x zoveel spelers maar 7 ipv 6 rares is eentje gratis)

Ik trek nu voor het eerst een IF speler uit een pakje: Theo Janssen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:23:02 #144
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95374429
Zoveel heb ik momenteel niet :/
pi_95377292
Mijn Full Bronze team van gisteren omgezet in een Full Gold team :) Gaat best lekker nu, ben van 5-4-12 terug gekomen naar 11-4-15.

In 2 dagen ongeveer 40-50k verdiend met handelen van speles. Grote winstprojecten waren vandaag IF Wijnaldum (3 voor 1.5k gekocht, alle 3 voor 6k over de toonbank) Arshavin (3 stuks voor 3000-3500 gekocht, voor 7k each weg) en David Silva (2 voor 4.5k gekocht, voor 9.4k verkocht).
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:46:55 #146
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_95379992
EA servers down ( web app dan )...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_95380472
Op de console ook, maar dat is misschien maar beter ook... want ik moet nu weer naar school :)
pi_95383403
Weer eens een pakje gehaald, dit keer zat er helemaal niks in (beste speler Guay van Real Madrid, en wat rares van 75/76 :') ).
Maar ik mag niet klagen na de afgelopen dagen met o.a. Casillas, Lucio, Hulk, Lennon, Xabi Alonso etc.
pi_95385987
Beste keeper van BBVA na Casillas (die ik overigens niet verkocht krijg, geduld is een schone zaak i guess) ?

Valdes/Palop/Lopez/Gea .. ?
pi_95386129
Er klopt weer geen reet van met de camera's maar ik denk dat ik al weet hoe dat komt...

Ik heb in ieder geval nog nooit van zo ver gescored :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/73658400
pi_95387965
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef laucas het volgende:
Beste keeper van BBVA na Casillas (die ik overigens niet verkocht krijg, geduld is een schone zaak i guess) ?

Valdes/Palop/Lopez/Gea .. ?
IF Kameni
pi_95388697
85 IF Diego Lopez, de langste keeper uit de BBVA.
pi_95388812
Kameni is bijna net zo lang en heeft veel betere reflexes en diving ;) Snelheid en trappen is niet zo belangrijk, als hij maar ballen tegen houd.

Maar waarom zou je Casillas verkopen, laucas? Gewoon mee spelen, beste keeper van het spel, zeker in Spanje.
pi_95389284
Kameni is 1m85, Diego Lopez 1m96 :P Lengte is echt wel belangrijk, vooral bij die belachelijke finesse schoten buiten de 16 waarmee ze in de verre hoek krullen.
pi_95389767
Ik ben pas recent begonnen met FUT, en zo stout als ik was heb ik toen gelijk een pakje gekocht en daar zat Casillas in. En van dat geld + wat extra ga ik een een BBVA teampje bouwen ;)

IF's zijn dus momenteel wat te prijzig voor mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door laucas op 12-04-2011 14:14:56 ]
pi_95390576
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef DutchSL het volgende:
Kameni is bijna net zo lang en heeft veel betere reflexes en diving ;) Snelheid en trappen is niet zo belangrijk, als hij maar ballen tegen houd.

Maar waarom zou je Casillas verkopen, laucas? Gewoon mee spelen, beste keeper van het spel, zeker in Spanje.
Kameni is groot zat, groter dan Casillas bv..

Maar ik gebruik gewoon Casillas.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:54:57 #157
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_95393583
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef laucas het volgende:
Ik ben pas recent begonnen met FUT, en zo stout als ik was heb ik toen gelijk een pakje gekocht en daar zat Casillas in. En van dat geld + wat extra ga ik een een BBVA teampje bouwen ;)

Damn, jij hebt geluk...

Vandaag Biabiany gekocht voor rond de 400 coins om even als vervanger van de geblesseerde Krasic te gebruiken. Maar wat een sprint heeft die kerel(92 Pace), wel jammer dat hij voor de rest vrij weinig aan het team toevoegd.
pi_95394612
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef potienza het volgende:

[..]

Damn, jij hebt geluk...

Vandaag Biabiany gekocht voor rond de 400 coins om even als vervanger van de geblesseerde Krasic te gebruiken. Maar wat een sprint heeft die kerel(92 Pace), wel jammer dat hij voor de rest vrij weinig aan het team toevoegd.
Min of meer... heb het idee dat ie moeilijk te verkopen is (4-3-3) :P
pi_95394629
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef laucas het volgende:

[..]

Min of meer... heb het idee dat ie moeilijk te verkopen is (4-3-3) :P
Dan is je vraagprijs gewoon te hoog ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95394753
At the moment ben ik de goedkoopste aanbieder dus daar zal het niet aan liggen ;)
pi_95394820
Welke prijs en platform?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95394846
60k (65bin) @ 4-3-3 PS3
pi_95394914
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef laucas het volgende:

Palop is een prima goedkope oplossing tot je wat meer geld, die kun je voor een paar honderd al kopen. Hij staat bij mij reserve achter Casillas.
Valdes is al iets prijziger, misschien dat je voorlopig beter voor Palop kunt gaan om het geld in veldspelers te investeren.
edit. NIF Diego Lopez en Kameni zijn ook niet zo duur zie ik nu, naja zat keuze dus :)
pi_95395034
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef laucas het volgende:
60k (65bin) @ 4-3-3 PS3
Volgens www.fut11info.nl is de gemiddelde verkoopprijs van Casillas op de PS3 momenteel een kleine 56K, voor 4-3-3 iets hoger en kom je rond de 60K. Denk dat je BIN iets te hoog is, al zal er met die 60K startprijs wellicht ook een bod komen. Overdag is er maar weinig handel in verhouding, al kan het ook in je voordeel werken omdat er weinig aanbod is en er dus minder met lage prijzen staan als het even meezit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95395180
Staan er sowieso weinig in 4-3-3 formatie, stuk of 5 meestal. Is gewoon een kwestie van geduld denk ik. En ik denk dat (veel) kopers van Casillas in 4-3-3 met de Messi's en Ronaldo's spelen, en die zijn er natuurlijk minder.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:38:03 #166
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95395678
Mijn team bestaat tegenwoordig uit:

Ronaldinho---Luis Fabiano---Pato
-----------------------------------------------
Elano---------Cambiaso-----Thiago Motta
Filipe------Naldo------Juan-----Dani Alves
------------------Julio Cesar--------------------

Chem: 86 ofzo

Is natuurlijk nog genoeg aan te verbeteren. Ga binnenkort Naldo vervangen voor Thiago Silva en zoek nog een goede braziliaanse CM die cambiaso kan vervangen (niet te duur natuurlijk want dat kan ik toch nooit betalen :P)
pi_95395876
Ik heb vanochtend nog een Casillas in 1 of andere kut opstelling (5-x-x) verkocht voor 55.000, dan zou de 4-3-3 versie een stuk meer moeten opleveren lijkt mij.
Ik heb hem ook in 4-3-3 maar verkoop hem echt nooit tenzij ik hem nog eens IF kan krijgen.
pi_95395906
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef mr-green het volgende:
Mijn team bestaat tegenwoordig uit:

Ronaldinho---Luis Fabiano---Pato
Elano---------Cambiaso-----Thiago Motta
Filipe------Naldo------Juan-----Dani Alves
------------------Julio Cesar--------------------

Chem: 86 ofzo

Is natuurlijk nog genoeg aan te verbeteren. Ga binnenkort Naldo vervangen voor Thiago Silva en zoek nog een goede braziliaanse CM die cambiaso kan vervangen (niet te duur natuurlijk want dat kan ik toch nooit betalen :P)
Hernanes van Lazio. Heeft een gewone versie en een UP versie, beide goedkoop. Verder kan je gaan voor Robinho ipv Dinho als je meer pace zou willen voorin. Achterin zou IF Douglas of Lucio ook wel een aanwinst zijn als je rond de 20K zou hebben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95396079
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb vanochtend nog een Casillas in 1 of andere kut opstelling (5-x-x) verkocht voor 55.000, dan zou de 4-3-3 versie een stuk meer moeten opleveren lijkt mij.
Ik heb hem ook in 4-3-3 maar verkoop hem echt nooit tenzij ik hem nog eens IF kan krijgen.
Same. Heb 'm nu al een week te koop staan, maar ik wacht er nog een weekje mee en dan gebruik ik 'm gewoon voor mijn BBVA team :P
pi_95400539
Inzending voor april :)

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/73671432

Ik wilde hem eigenlijk vertraagd opslaan, maar het filmpje mag maar 5sec duren ofzo geloof ik, dus anders hield hij halverwege op :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95406612
als Ibra verkocht is heb ik genoeg geld voor David Silva :)
mn team begint bij elkaar te komen, nog drie middenvelders en 2 spitsen :P
iemand nog tradingtips?
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:20:35 #172
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95406682
... moment

[ Bericht 58% gewijzigd door mr-green op 12-04-2011 19:27:13 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:53:35 #173
339188 CaptainHindsight
Incredible hindsight
pi_95408873
eerste Fifa 12 screenshot

Oorlog is vrede
Vrijheid is slavernij
Onwetendheid is kracht
-George Orwell
pi_95409020
Kaká is een baas natuurlijk, maar hij ziet er scherp uit :)
pi_95409336
Ik kon het dus weer niet laten hè :') Even een 15k pakje gehaald.

Leek dus weer niets in te zitten natuurlijk, tot de állerlaatste kaart, David Villa :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:14:40 #176
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95410390
Nieuw team met wat aanpassingen:

pi_95412031
De prijs van IF Pepe is flink gezakt sinds de laatste keer dat ik hem graag wilde hebben, 190k BIN is nu gewoon haalbaar, terwijl hij eerst zeker 230k was. (Xbox) Meevaller :) Even Villa verkopen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef mr-green het volgende:
Nieuw team met wat aanpassingen:

[ afbeelding ]
IF Douglas is een absoluut beest, zeker aan te raden in plaats van Samuel ;)
Robinho kan nog op LW als je wil en Felipe van Atletico is een goede Braziliaanse LB. Niet beter dan Dani Alves maar wel een stuk beter dan Zanetti, dus kan je Dani Alves op rechts zetten :)
Moet je wel nog van die andere Argentijnen af anders werkt de chemistry niet zo lekker.
UP Nene (83 dus, niet 80) van PSG op CM, kost nog geen 1k, dan moet het lukken.
Kijk maar of je er wat mee kan ^O^

[ Bericht 34% gewijzigd door StijnDa op 12-04-2011 20:44:43 ]
pi_95412480
IF Everton deze week :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:16:16 #179
308998 Fenomeno
pi_95414548
If carroll zal wel meesterlijk worden, maar ook ziek duur helaas
pi_95415661
Waar vinden jullie die lijst van de nieuwe IF spelers?
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:40:05 #181
308998 Fenomeno
pi_95416245
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef StijnDa het volgende:
De prijs van IF Pepe is flink gezakt sinds de laatste keer dat ik hem graag wilde hebben, 190k BIN is nu gewoon haalbaar, terwijl hij eerst zeker 230k was. (Xbox) Meevaller :)
Dat heb ik zeer zeker gevoeld in mijn portemonnee. IF Pepe voor 185k verkocht i.p.v. 230k, IF Diarra voor 190k i.p.v. 220k, IF Abidal voor 285k i.p.v. 330k. De prijzen van BBVA spelers zijn drastisch gezakt.
pi_95416580
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Dat heb ik zeer zeker gevoeld in mijn portemonnee. IF Pepe voor 185k verkocht i.p.v. 230k, IF Diarra voor 190k i.p.v. 220k, IF Abidal voor 285k i.p.v. 330k. De prijzen van BBVA spelers zijn drastisch gezakt.
Ja, raar is dat eigenlijk.
Zeker omdat er steeds minder over blijven door ongebruikte accounts, mensen die hem kopen en gewoon willen houden, rijke mensen met meer teams enzo. Klopt ergens iets niet. Alsof er minder animo is voor BBVA..
pi_95416864
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja, raar is dat eigenlijk.
Zeker omdat er steeds minder over blijven door ongebruikte accounts, mensen die hem kopen en gewoon willen houden, rijke mensen met meer teams enzo. Klopt ergens iets niet. Alsof er minder animo is voor BBVA..
De markt is behoorlijk dood..is in meer competities zo..check de prijzen voor IF Ribery, SIF RObben enzo maar..kost geen reet meer in verhouding
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:55:44 #186
308998 Fenomeno
pi_95417253
IF wiese

Wiese :r:r:r
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:05:48 #187
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95418072
lol ik kom er net achter hoeveel gold spelers rond de 75-80 ik eigenlijk wel niet heb waar ik helemaal niets mee doe. Ik zet ze nu in de verkoop. Grappig hoeveel ik er kan verkopen voor 300-600 per stuk :P
pi_95419775
godverdomme, een typfout gemaakt terwijl ik Ibra op de markt wilde zetten.... ;(
startprice is 1400 :(
pi_95420296
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme, een typfout gemaakt terwijl ik Ibra op de markt wilde zetten.... ;(
startprice is 1400 :(
Wees blij dat je geen BIN hebt gezet ;)
Het is vrij druk nu, dus je zal er nog wel een redelijke prijs voor krijgen :)
pi_95420499
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wees blij dat je geen BIN hebt gezet ;)
Het is vrij druk nu, dus je zal er nog wel een redelijke prijs voor krijgen :)
ja daar dacht ik ook nog aan :P nou ik ben benieuwd, gekocht voor 11,5 K.... :{
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:45:06 #191
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95421028
IF = In Form

TIF.. SIF?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_95421133
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
IF = In Form

TIF.. SIF?
Second/Super, Third
pi_95421197
sommige mensen zijn zo dom he :')
staat de current bid op 1500, bied iemand 6000 meteen :')
afwachten maar, beter maak ik nog winst :P
pi_95421307
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
sommige mensen zijn zo dom he :')
staat de current bid op 1500, bied iemand 6000 meteen :')
afwachten maar, beter maak ik nog winst :P
Dat is juist helemaal niet dom. Nog altijd ver onder de marktprijs en het schrikt alvast een grote groep mensen af die bargain hunten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95421382
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is juist helemaal niet dom. Nog altijd ver onder de marktprijs en het schrikt alvast een grote groep mensen af die bargain hunten.
Eens, anders heb je in no-time opeens 20 man die hem op de watch list hebben staan, dat moet je niet hebben als je die speler wil.
pi_95421615
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

hmm ja oke op zich heb je daar wel een punt natuurlijk :@ :@
als mn BPL team af is kan ik weer online spelen, ik heb weer gold *O*
zo ibra is weg, 2K verlies... valt mee :{

[ Bericht 7% gewijzigd door Dudeweiser op 12-04-2011 23:03:35 ]
pi_95423785
Echt niet normaal dit. Ik ga de hele dag al zo bizar slecht. Geef ik echt een extreem zachte pass, kiest de computer een target aan de andere kant van het veld. Verdedigers die bij een aanval stil blijven staan en al m'n spelers lijken wel er uit gerend te worden. Echt weer zo'n moment om iets te slopen, kan daar echt pissig van worden...
pi_95424160
ik vraag me toch af hoe jullie het voor elkaar krijgen om zoveelcoins bijeen te schrapen.... :{ ja handelen, maar bij mij gaat dat niet echt meer de laatste tijd, hoe doen jullie dat 59th minute handelen nou precies?
pi_95425140
Zit erover na te denken om Ozil te kopen, zou me 7,6k kosten en hij komt dan op de plaats waar nu Sahin speelt (links op het middenveld in een 433). Weet echter niet of dat het nou waard is, gezien ze beiden min of meer even goed zijn..
pi_95426087
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Eens, anders heb je in no-time opeens 20 man die hem op de watch list hebben staan, dat moet je niet hebben als je die speler wil.
Bovendien kan het iemand zijn die via de webapp biedt en dan heeft hij maar een beperkt aantal tokens en dan is een bid war niet wat je wilt.
pi_95426559
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef Keselo het volgende:
Zit erover na te denken om Ozil te kopen, zou me 7,6k kosten en hij komt dan op de plaats waar nu Sahin speelt (links op het middenveld in een 433). Weet echter niet of dat het nou waard is, gezien ze beiden min of meer even goed zijn..
Ozil is beter joh. :P
pi_95427300
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Ozil is beter joh. :P
Heb een 84 Ozil voor 7k gekocht, niet slecht dus :)
pi_95427918
Netjes. Het is ook een linkspoot en veel sneller dan Nuri Sahin. Behoorlijke dribble, pass en schot. Kan zelfs koppen (ook al staat er 55 hea of zo).
pi_95428030
Helaas ben ik een ramp wat betreft dribbelen, win m'n meeste games door veel en goed passen, met of een voorzet op het hoofd van Gomez, een steekballetje op 1 van mijn 3 Forwards of een poeier van Ballack.

Zojuist 5 pakjes met 12 spelers gekocht, zat zoals ouderwets weer geen zak in. Het beste was een Mascherano..
pi_95431141
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef StijnDa het volgende:
Kaká is een baas natuurlijk, maar hij ziet er scherp uit :)
Het is alleen meer game art... Zo zie je je spelers bijna nooit..
Dit was bijvoorbeeld de eerste screen bij FIFA 10:

pi_95431487
Pakjes met 12 spelers zijn ook gewoon een scam, omdat er maar 1 rare in zit. Dan kun je beter gewoon een pakje van 7.500 kopen.
pi_95434119
Vanaf nu ga ik nog voor één speler sparen.... Jullie moeten raden welke. :D
  woensdag 13 april 2011 @ 10:42:47 #208
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95434265
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:37 schreef KentdeBruin het volgende:
Messi :P
  woensdag 13 april 2011 @ 10:51:19 #209
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_95434520
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:37 schreef KentdeBruin het volgende:
Ronaldo
PieAir
pi_95434592
Ik heb even de 4 goedkoopste van Persies die ik kon vinden opgekocht, duurste was 13.000. Eens kijken hoeveel winst op kan maken.
pi_95436539
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:42 schreef mr-green het volgende:

[..]

Messi :P
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef jpg97 het volgende:

[..]
Ronaldo
FOUT!
Het is een IF
pi_95436666
Here are the players that have made TOTW for April 13th-20th, available in packs from 6pm UK time today (Wednesday).

GK; Wiese (Werder Bremen, 83 >> 86)
RB; Stankevicius (Valencia, 74 >> 79)
CB; Albiol (Real Madrid, 83 >> 85) _O_
CB; Toulalan (Lyon, 83 >> 85)
RM; Reus (Borussia M'Gladbach, 77 >> 81)
CM; Scharner (West Brom, 77 >> 81)
CAM; Kaka (Real Madrid, 86 >> 88) _O_ :9~ _O_
LM; Pepe (Juventus, 79 >> 82)
CF; Totti (Roma, 82 >> 85)
ST; Lakic (Kaiserslautern, 76 >> 80)
ST; Carroll (Liverpool, 81 >> 84)

Subs:

GK; Al-Habsi (Wigan, 72 >> 74)
CB; Djordjevic (Krylya Sovetov Samara, 70 >> 74)
LWB; Lorel (Lorient, 72 >> 74)
LM; Lesoimier (Brestois 29, 70 >> 74)
CAM; Ferriera (Dallas, 73 >> 79)
LW; Everton (Heracles Almelo, 68 >> 80)
ST; Sturridge (Bolton, 76 >>80)

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kK70iegabaIfN
pi_95437118
everton van 68 naar 80 vind ik best wel ziek hoor
pi_95437191
Everton van 68 naar 80 _O-
pi_95437228
Kaka 88 kan ik nooit betalen. :{ . ik dacht dat hij 87 zou worden.. :{
pi_95437308
Holy wow. Kaka 88 ga ik zeker kopen. Die stats :9~ . Hij kan perfect als ST spelen. _O_

Edit : Wel een aantal belachelijke stats. Toulalan 90 defense :') :')

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 12:10:29 ]
pi_95438041
Albiol 89 defence is ook wel leuk.. alleen Vidic, Puyol en Lucio hebben hoger.

edit. en Toulalan nu dus ook
pi_95438376
quote:
Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Everton van 68 naar 80 _O-
Nu is hij niets waard :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95440147
Heerlijke finale gespeeld toe net. In de 85e min 2-4 achter tegen een gast die echt effectief is. Dan maakt Pedro de aansluitingstreffer en in de blessuretijd kom ik er nog 2x met Adebayor doorheen met als resultaat 5-4 winst :D.

Had eerder in de wedstrijd al 2x de paal en 1x de lat geraakt.
pi_95440582
Wat is ook alweer de website om spelersprijzen te vergelijken (ps3)?
pi_95440654
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef 81Renrew het volgende:
http://www.fut11info.nl/
pi_95441821
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef 81Renrew het volgende:
We hebben niet voor niets een mooie openingspost in dit topic ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95442375
quote:
Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

We hebben niet voor niets een mooie openingspost in dit topic ;)
Blijkbaar wel :)
pi_95442801
Ik maak een Bundesliga team maar kan echt geen goede linksback vinden. Heb nu Aogo (77) en Kadlec (77), is er iets beters wat ik op die positie kan krijgen?
pi_95443050
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef Keselo het volgende:
Ik maak een Bundesliga team maar kan echt geen goede linksback vinden. Heb nu Aogo (77) en Kadlec (77), is er iets beters wat ik op die positie kan krijgen?
Nee, die is redelijk problematisch. Beste opties zijn IF Pranjic en IF Schmelzer (respectievelijk Bayern en Dortmund) maar buiten de IF's is Aogo de beste optie. Prima speler overigens..je moet je ook niet blind staren op rating. Speel in de Eredivisie met 2 silvers en die doen het fantastisch tegen de Messi's en Ronaldo's van deze wereld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95444172
Snap ik ja, bedankt :). Vroeg me alleen af of ik nergens overheen keek..
  woensdag 13 april 2011 @ 15:11:06 #227
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_95444624
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef Keselo het volgende:
Pander _O_

Die heeft ook een hele hoge rating voor vrije trappen.
PieAir
pi_95447616
hoef nog maar drie spelers voor mn bpl team.. ik ga denk ik silva halen voor het middenveld en tevez en bent ( :') ) in de spits. beetje goed idee of wa?
  woensdag 13 april 2011 @ 16:20:00 #229
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_95448051
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
hoef nog maar drie spelers voor mn bpl team.. ik ga denk ik silva halen voor het middenveld en tevez en bent ( :') ) in de spits. beetje goed idee of wa?
Of neem Abonglahor: gewoon naar voren rammen die bal en dan rennen, net als die andere Abonglahor hoeren :r :r
PieAir
pi_95449142
quote:
Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Of neem Abonglahor: gewoon naar voren rammen die bal en dan rennen, net als die andere Abonglahor hoeren :r :r
ik was juist van plan dat niet te gaan doen :P
pi_95449191
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Hangt geheel van je speelstijl af. Hoe wil je ze gebruiken? Bent en Tevez zijn beweeglijke tanks..Anelka past daar ook wel bij. In de categorie finesse heb je iemand als Van Persie, in de categorie targetman bijvoorbeeld Dzeko en in de categorie rennen voor volk en vaderland Agbonlahor..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95449459
quote:
Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hangt geheel van je speelstijl af. Hoe wil je ze gebruiken? Bent en Tevez zijn beweeglijke tanks..Anelka past daar ook wel bij. In de categorie finesse heb je iemand als Van Persie, in de categorie targetman bijvoorbeeld Dzeko en in de categorie rennen voor volk en vaderland Agbonlahor..
dzeko heb ik al, anelka is inderdaad een optie, ik zal ns ff kijken :) dank voor de tips :P
pi_95449627
Hernandez van Man U is trouwens echt een goede spits en mega cheap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95449656
Hoe zit dat ook al weer met host? ik speel uit. en de wedstrijd is gefreezed. Ik stond 2-0 voor. en hij had z'n controller weggelegd. Moet ik nu gewoon wachten?!
Want ik ga niet mijn DNF modefier verkloten.
pi_95449744
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef KentdeBruin het volgende:
Hoe zit dat ook al weer met host? ik speel uit. en de wedstrijd is gefreezed. Ik stond 2-0 voor. en hij had z'n controller weggelegd. Moet ik nu gewoon wachten?!
Want ik ga niet mijn DIF modefier verkloten.

Ja, echt fucked up. Het is dan een waiting game, first to quit loses the match..ook al sta je voor. Ik zou je status even op offline zetten, dan denkt hij misschien dat je weg bent en dat hij toch maar moet quitten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95449821
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, echt fucked up. Het is dan een waiting game, first to quit loses the match..ook al sta je voor. Ik zou je status even op offline zetten, dan denkt hij misschien dat je weg bent en dat hij toch maar moet quitten.
Hij heeft het opgegeven!
pi_95450882
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:56 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Hij heeft het opgegeven!
^O^
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95451415

Teams bouwen is te verslavend :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95452308
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Teams bouwen is te verslavend :')
mooi teampje hoor :D
hoe ben je eigenlijk aan zoveel geld gekomen, ik kan nergens meer spelers vinden die goed zijn om mee te handelen :@
pi_95453343
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

mooi teampje hoor :D
hoe ben je eigenlijk aan zoveel geld gekomen, ik kan nergens meer spelers vinden die goed zijn om mee te handelen :@
5.5 miljoen trade profit ftw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 13 april 2011 @ 18:27:33 #241
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95453469
quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

5.5 miljoen trade profit ftw
Hoeveel profit maak jij ongeveer per speler denk je? Want volgens mij ben jij niet echt heel erg een bargain hunter, maar meer iemand die z'n vaste spelers heeft om winst mee te maken?
  woensdag 13 april 2011 @ 18:32:08 #242
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95453659
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Hoeveel profit maak jij ongeveer per speler denk je? Want volgens mij ben jij niet echt heel erg een bargain hunter, maar meer iemand die z'n vaste spelers heeft om winst mee te maken?
wat dacht je van heel veel online zijn en uren zeg dagen (weken) te traden ;)
  woensdag 13 april 2011 @ 18:34:30 #243
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95453754
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:

[..]

wat dacht je van heel veel online zijn en uren zeg dagen (weken) te traden ;)
Is op zich niet per se nodig. Ik verdien ook wel wat coins, en dat doe ik meestal vooral door 's nachts als ik toch nog wakker ben veel goedkope spelers te kopen binnen zeg een half uur. Deze gaan dan voor 12 uur de TP op en 's middags ben ik het meeste wel kwijt.
pi_95453953
Zo doe ik het ook ja. En als student ben ik veel thuis aan het studeren en dan staat de webapp regelmatig op de achtergrond. Gewoon een paar spelers kiezen waar je je op gaat focussen en leer die markt kennen. Zie wat de verschillen zijn per formatie etc. Bij veel spelers is de gemiddelde BIN 1.5K, maar is de gemiddelde BIN voor een 4-4-2/4-3-3 rond de 4K en voor 4-1-2-1-2 zelfs 6 of 7K. Bijna niemand heeft dat door en daar valt echt een dikke marge mee te behalen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95454533
hahah net mn eerste online match met mijn eredivisie ultimate team gedaan :D
die gast had IF Joaquin--Agüero---Messi , 2-1 gewonnen _O_
messi kon niet eens op tegen van der wiel, hij werd gewoon telkens van de bal gezet :')
en in deze wedstrijd kon je ook mooi zien wat een beer van een gozer Douglas is, niemand kwam er langs :P
pi_95454999
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef KentdeBruin het volgende:

CB; Albiol (Real Madrid, 83 >> 85) _O_

CAM; Kaka (Real Madrid, 86 >> 88) _O_ :9~ _O_

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kK70iegabaIfN
_O_
Mits Albiol ook sneller is geworden, want wat een slak :')
pi_95455047
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:

[..]

_O_
Mits Albiol ook sneller is geworden, want wat een slak :')
Albiol heeft nu 75 pace!! :P
pi_95455299
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
hahah net mn eerste online match met mijn eredivisie ultimate team gedaan :D
die gast had IF Joaquin--Agüero---Messi , 2-1 gewonnen _O_
messi kon niet eens op tegen van der wiel, hij werd gewoon telkens van de bal gezet :')
en in deze wedstrijd kon je ook mooi zien wat een beer van een gozer Douglas is, niemand kwam er langs :P
Om Messi in FUT te gebruiken moet je echt skills hebben en dat heeft bijna niemand van die gasten :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95455411
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Om Messi in FUT te gebruiken moet je echt skills hebben en dat heeft bijna niemand van die gasten :D
hij was ook gewoon ziek slecht, hij trapte de hele tijd in het aloude naar binnen kappen met een nepschot :')
leverde me zelfs een penalty op :D
is een 4-1-2-1-2 Berbatov voor 1500 beetje goedkoop of wa? :P
pi_95456479
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Albiol heeft nu 75 pace!! :P
Ik zie het, en zieke verdediging :D
Op verlanglijstje, nadat ik IF Pepe heb gekocht vanavond *O*
Wel weer even opnieuw sparen dan :P Zal wel zo'n 150k gaan kosten.
pi_95457046
quote:
Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik zie het, en zieke verdediging :D
Op verlanglijstje, nadat ik IF Pepe heb gekocht vanavond *O*
Wel weer even opnieuw sparen dan :P Zal wel zo'n 150k gaan kosten.
Ik ga vanaf nu sparen voor IF Kaka :-)
pi_95457125
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ik ga vanaf nu sparen voor IF Kaka :-)
Tot over een half jaar.
pi_95457638
quote:
Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Tot over een half jaar.
ik weet het... Dat gaat heel lang duren. Maar ik moet hem gewoon.
pi_95457769
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

ik weet het... Dat gaat heel lang duren. Maar ik moet hem gewoon.
Hoe rijk ben je? :P
pi_95457818
IF Kaka lijkt iig niet zo belachelijk rare als IF Drogba. Heb hem maar voor 1 miljoen BIN laten lopen..denk dat die nog wel rond de 700-800k gaat eindigen.
pi_95457891
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef Confetti het volgende:
IF Kaka lijkt iig niet zo belachelijk rare als IF Drogba. Heb hem maar voor 1 miljoen BIN laten lopen..denk dat die nog wel rond de 700-800k gaat eindigen.
Ja hij is nu sowieso duurder dan hij gaat worden ;)
Heb je je bankrekening zo vol staan dan?
pi_95458304
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja hij is nu sowieso duurder dan hij gaat worden ;)
Heb je je bankrekening zo vol staan dan?
2.5 miljoen :P . Kaka lijkt me de perfecte spits met zijn 87 passing :9~
pi_95458480
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Confetti het volgende:

[..]

2.5 miljoen :P . Kaka lijkt me de perfecte spits met zijn 87 passing :9~
Juist perfect voor achter de spits :)
Bovendien zijn zijn afstandsschoten nog beter dan het afmaken van dichtbij.
Maar met 2,5 mln kom je behoorlijk ver ja ;) Wat heb je verder lopen in je team?
pi_95458786
Hoe kom je aan zoveel coins :D
pi_95458906
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Juist perfect voor achter de spits :)
Bovendien zijn zijn afstandsschoten nog beter dan het afmaken van dichtbij.
Maar met 2,5 mln kom je behoorlijk ver ja ;) Wat heb je verder lopen in je team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hJgAHvqwbaIup

En Kaka moet wel in de spits ivm met chemistry ;(

In 4222 zit een bug dat die 2 spitsen elkaar geen chemistry geven of afpakken, zo kan ik Kaka al 9 chemistry geven met alleen Aguero als link :P
pi_95459180
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

In 4222 zit een bug dat die 2 spitsen elkaar geen chemistry geven of afpakken, zo kan ik Kaka al 9 chemistry geven met alleen Aguero als link :P
PS3 of Xbox.?
Waarom richt je je team niet op één competitie. Ik denk dat het dan veel chiller zou kunnen zijn..
pi_95459504
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

PS3 of Xbox.?
Waarom richt je je team niet op één competitie. Ik denk dat het dan veel chiller zou kunnen zijn..
Vind hem wel mooi zo :)
Kan je het beste uit meerdere competities halen.
Met 2 spitsen systeem is de 87 passing wel een meerwaarde lijkt me ja, want de spitsen brengen elkaar ook in stelling dan :) Anders is de spits bijna altijd het eindpunt. Ibra heeft ook al een goede passing.

Bijgeloof trouwens, die bronzen op de bank?
pi_95459942
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

[..]

Vind hem wel mooi zo :)
Kan je het beste uit meerdere competities halen.
Met 2 spitsen systeem is de 87 passing wel een meerwaarde lijkt me ja, want de spitsen brengen elkaar ook in stelling dan :) Anders is de spits bijna altijd het eindpunt. Ibra heeft ook al een goede passing.

Bijgeloof trouwens, die bronzen op de bank?
Ja, meer keuzes dan Serie A alleen is toch wat leuker..als het maar qua chemistry past.

Bronze is bijgeloof ja. Vanmiddag had ik weer een dag dat niets lukte en heb toen mijn teamrating maar omlaag gehaald..niet dat het veel helpt mja :P
pi_95461074
Het is echt een gekkenhuis in trade, ik weet niet wat er aan de hand is maar de prijzen zijn bizar laag...
pi_95461174
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is echt een gekkenhuis in trade, ik weet niet wat er aan de hand is maar de prijzen zijn bizar laag...
Ik weet het wel, nieuwe TOTW is uitgekomen, mensen kopen veel pakjes nu, de boel gaat de trade pile op dus er is een supergroot aanbod ;)
pi_95462726
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
noem er eens een paar, bij mijn vaste spelers zie ik het niet ;(
pi_95463286
Normaal gesproken als je zoekt op max price op 150 krijg je de 1e op 40 minuten. Nu staan er gewoon 86 eto'o op 150 met nog 2 minuten over. Echt bizar!
  woensdag 13 april 2011 @ 21:23:54 #268
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95463758
Wanneer komt happy hour weer?
pi_95464062
Is er een limiet betreft het aantal auctions dat je kan starten op een bepaalde dag oid? Kan namelijk mijn verlopen veilingen niet verlengen..
pi_95464871
serieus, een UP modric voor 2,2K.... :{
pi_95466916
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Keselo het volgende:
Is er een limiet betreft het aantal auctions dat je kan starten op een bepaalde dag oid? Kan namelijk mijn verlopen veilingen niet verlengen..
godver ik heb het nu ook, zoveel heb ik er niet opgezet :(
pi_95466982
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

godver ik heb het nu ook, zoveel heb ik er niet opgezet :(
Denk dat er wat mis is met de EA servers. Kan nu ook al geen spelers die ik net heb gekocht in mijn Trade Pile zetten (optie staat er gewoon niet tussen).
pi_95466987
Het gaat even helemaal fout op de trade. Daarom kan je ook voor zo goedkoop spelers halen. Bij mij staan er nu 30 players in m'n trade list die expired zijn maar kan ze ook niet verlengen. Er staan ook iets van 70 spelers in m'n watchlist, wachten tot ze verkocht kunnen worden.
pi_95467105
Snel even van profiteren dan. O-)
pi_95467765
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/73799906

buitenspel! en wat een rare kwaliteit
pi_95469546
net tegen een duitser met vol Bayern team... 2-0 voor na 23 minuten... gelijk in message lopen janken dat ik loop te glitchen (hij was echt te slecht voor woorden)...

Wel grappig hoe mijn keeper 2 reddingen achter elkaar maakte:

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/73802748
pi_95470657
Godver, kwam 1.7k coins te kort voor een Ribery van 30k waar voor de rest niemand op heeft geboden.
pi_95471046
pfff anders mis ik ff deze kopbal >.<

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/73804863
pi_95472002
Tjongejonge... Mensen die met nog 11 minuten te gaan een veiling van 1k naar 22.5k schoppen en nu constant tegen elkaar opbieden... Snapt dat volk niet dat het zo uiteindelijk alleen maar duurder voor ze gaat worden...
pi_95474807
Tja, ze gunnen het allebei de ander niet. Als je zelf stopt met bieden schiet je er zelf niets mee op...

Ik dacht, ik ga eens een keer met m'n B-team online spelen. Het was toch de 1e ronde... Speel ik toch een goede partij, die gozer werd (met z'n net wat betere team) helemaal weggespeeld. Paar mooie acties gemaakt, ik vind deze doelpuntjes altijd wel lekker, ultieme vernedering of moet er dan een truc aan te pas komen?

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/73807001
pi_95476257
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Tja, ze gunnen het allebei de ander niet. Als je zelf stopt met bieden schiet je er zelf niets mee op...
Daar schiet je juist wel wat mee op, sowieso altijd wachten tot de laatste 15 seconden om de prijs zo laag mogelijk te houden.
pi_95476416
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef Keselo het volgende:

[..]

Daar schiet je juist wel wat mee op, sowieso altijd wachten tot de laatste 15 seconden om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Nee, dat is onzin. Door eerder de prijs te verhogen schrik je veel bargain hunters al af voor het tot een bidding war komt. Beide methodes hebben hun voor- en nadelen, maar die laatste 15sec vallen echt wel mee. Omdat de prijs zo laag blijft staat hij bij veel op de watchlist en zijn er vaak wel mensen die door blijven bieden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 14 april 2011 @ 01:25:02 #283
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95476454
Ik bied vaak op de allerlaatste seconde :P Het is erg irritant voor de ander, want het lijkt dan een seconde of 2 net of de auction al expired is.
pi_95476470
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef Keselo het volgende:

[..]

Tot de 15sec wachten is gewoon uitstel van executie, iedereen heeft toch wel een idee wat ze er voor willen betalen. Het is per auction verschillend wat de beste manier is om te bieden. Het is zeker niet zo dat wachten tot de deadline altijd de beste manier is.
pi_95476558
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:25 schreef GuRBuH het volgende:
Ik bied vaak op de allerlaatste seconde :P Het is erg irritant voor de ander, want het lijkt dan een seconde of 2 net of de auction al expired is.
Irritant is dat volk ja :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95476624
Ik handel altijd via de webapp, dus ik wacht altijd zo lang mogelijk (behalve BIN uiteraard).. als iemand anders toch al de prijs wilt betalen dan is dat zonde van mijn token (en tokens kopen ga ik echt nooit doen).
  donderdag 14 april 2011 @ 01:43:27 #287
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95476724
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Irritant is dat volk ja :')
I know, vind het zelf ook irritant als zij het doen :') Maar het heeft me wel een aantal mooie bargains opgeleverd.
pi_95476985
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:43 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

I know, vind het zelf ook irritant als zij het doen :') Maar het heeft me wel een aantal mooie bargains opgeleverd.
Ach, het is een dog eat dog world. Beter irritant doen met handelen dan tijdens wedstrijden :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95477011
Net een heerlijke finale gespeeld in dat 4K toernooi (1 league only). Won met 7-1 en echt alles lukte. Zijn goal was een lucky en verder echt keihard gedomineerd met alle soorten doelpunten..zo lekker zijn die wedstrijden. Kreeg naderhand ook een message van hem met complimenten, dat is altijd wel leuk..doe ik ook als ik zoek ben gespeeld en die kerel zich sportief gedroeg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 14 april 2011 @ 02:10:08 #290
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_95477017
Jep. Bij handelen vind ik het er enigzins bij horen, hetzelfde als vroeg opbieden om hunters af te schrikken. Bij spelen is het nasty, vooral glitchen etc. Plus dat als de ander oplet hij nog gewoon weer 14 secs heeft om te overbieden.
pi_95478941
Voor het einde van de maand komen er blijkbaar weer UP spelers. Hopen op UP Busquets en Abidal.
pi_95481962
Gisteren 4x van Persie gekocht en weer verkocht voor bij elkaar zo'n 15k winst :)

Vanochtend Pique gekocht voor 11k, gelijk verkocht voor 16k (ook geen topprijs, maar ach het is winst).
Valdes gekocht voor 3k, nu voor 5k er op gezet, moet ook wel lukken.
pi_95483116
WTF. Gister voor het slapen gaan Casillas weer te koop gezet. Toen had ik 15k ofzo. En nu heb ik +80k ZONDER dat ik Casillas heb verkocht... wtf happend LOL :D :P
pi_95483238
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef laucas het volgende:
WTF. Gister voor het slapen gaan Casillas weer te koop gezet. Toen had ik 15k ofzo. En nu heb ik +80k ZONDER dat ik Casillas heb verkocht... wtf happend LOL :D :P
Speel je PS3? Heb je gister na 6en een pakje gekocht? Waarschijnlijk had je een speler gekregen die eigenlijk IF had moeten zijn. Dat was vorige week ook al gebeurd. Je krijgt dan van EA de waarde van de speler. Hier kan je meer info vinden.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/540025.page
pi_95483314
Ja ik heb er rond 7 uur eentje gekocht :P Wel netjes van ze! Ook wel benieuwd wie die IF zou zijn geweest.
pi_95483544
Als je er 65k bij hebt gekregen, zal het wel iemand zijn die gemiddeld ongeveer zoveel waard is.

Djordjevic of Sturridge denk ik.
pi_95483848
Als je hem hebt verkocht kan je hem in je tradefeed wel zien op de webapp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95484555
Die tradefeed werkt voor geen meter, 3/4 staat er niet op :{
pi_95484987
Alleen als de BIN prijs is betaald staat het er bij.
pi_95487216
ik ga aan m'n Nederlandse team werken.. op het moment heb ik dit:

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#irwxAQVqbaIG3
pi_95489722
Doei!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')