Het was nou ook niet een van de hogere feesten hoor maar het gaat om het punt: een dronken gast gooit een fles alcohol leeg boven jouw hoofd. Niet leukquote:
Gast... wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef luckass het volgende:
Nu al terug zijn. Ik zit op FOK!
.
[ afbeelding ]
kan niet maar een lap kan kennelijk wel dronke zijn haha ja togquote:
ik heb het niet over de terechtheid van de klacht vriendquote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Het was nou ook niet een van de hogere feesten hoor maar het gaat om het punt: een dronken gast gooit een fles alcohol leeg boven jouw hoofd. Niet leuk
hij is nooit weggegaan:quote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Gast... wat doe jij hier dan?
Deze boy heeft vandaag wedstrijd gehad en gaat morgen knallen voor zijn tentamen van maandag.quote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Gast... wat doe jij hier dan?
In veel gevallen wel.quote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef finsdefis het volgende:
Doordeweeks gaan zuipen is dan ook veel beter.
Ja en dan met een zware kater op je werk zitten klooien zekerquote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef finsdefis het volgende:
Doordeweeks gaan zuipen is dan ook veel beter.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef TWP het volgende:
ik had ook een dronken lap ging ik een bort afdrogen kotst die over mn bort wtf xD xD
Goed idee trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ja en dan met een zware kater op je werk zitten klooien zeker
bakje koffie, college om 11 uur en gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ja en dan met een zware kater op je werk zitten klooien zeker
quote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Deze boy heeft vandaag wedstrijd gehad en gaat morgen knallen voor zijn tentamen van maandag.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef TWP het volgende:
ik had ook een dronken lap ging ik een bort afdrogen kotst die over mn bort wtf xD xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |