quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Vooral gaan quoten ook, dan.
sorryquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]is niet zo handig idd, maar als hij bedoelt dat je uiteindelijk bij GladOS komt is het prima, ik het spel nog niet uit dus was bang voor grote spoilers oid
Was er dan iets mis met de PC versiequote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja joh, Noem bioware. Met mass effect 2 en Dragon age 2
Flaming starting under this post in 3.... 2.... 1....quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:05 schreef Sloggi het volgende:
Uitgespeeld. Grappig, mooi en gewoon leuk. Er zitten een paar mooie puzzels tussen, maar echt moeilijk is het jammer genoeg nooit geweest.
Maar ach, mensen met een console moeten 'm ook uit kunnen spelen hè.
Toch zit er wat in hoor. In een hoop teaserfilmpjes zie je erg gave puzzels waarbij perfecte timing en in hoog tempo al vliegend portals maken noodzakelijk zijn, dan valt het uiteindelijke niveau in 't spel toch best tegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Flaming starting under this post in 3.... 2.... 1....
Ik wil wel, maar psn ligt er uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand die met mij de co-op van het begin wil doen?
Je kan ook co-op doen tussen pc en ps3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uur maar van elke seconde genotenBinnenkort eens aan de co-op beginnen.
Lastigste puzzels waar ik toch even over moest nadenken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
De meeste Steam-gebruikers vast welquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef delano.888 het volgende:
MarkoAlmelo heeft dit spel gedownload btw, just sayin.
Er miste een woordje.quote:
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..quote:
Uhu en op deze manier gaat mijn bankrekening ook naar de klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..
Door klootzakken als jou gaat de game industrie naar de klote en zullen er uiteindelijk steeds duurdere en minder goede games komen..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..
Door klootzakken als jou gaat de game industrie naar de klote en zullen er uiteindelijk steeds duurdere en minder goede games komen..
Dus? Dat bevestigd alleen maar wat ik zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]_! 80% v/d games die uitkomt zijn zowiezo niet goed te noemen...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus? Dat bevestigd alleen maar wat ik zeg.
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.
Wat een ontzettend gevatte reactie van je, bravo, daar heb je vast heel lang over na gedacht.quote:
Ik denk niet dat alleen de downloaders valt te verwijten dat de kwaliteit van games tegenwoordig deprimerend is (portal 2 is oke fyi).quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus? Dat bevestigd alleen maar wat ik zeg.
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |