Lees idd wel veel topics dat mensen per ongeluk op "Create new Steam-account" hebben geklikt en dit niet ongedaan kunnen makenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben bang van niet, maar ik denk dat het heel simpel is:
-log in op psn
-maak via psn een steam account
-gebruik dat steam account om op de pc portal2 te downloaden
-log op je ps3 in met een compleet nieuw psn account
-speel op pc via dat eerste account tegen het nieuwe psn account.
Weet vrijwel zeker dat dit gaat werken, maar kan t dus nog ff niet proberen.
Ja dat had ik dus ook gedaan, terwijl ik me later bedacht dat ik liever een toffe naam wou ipv dx11_psnquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Lees idd wel veel topics dat mensen per ongeluk op "Create new Steam-account" hebben geklikt en dit niet ongedaan kunnen maken
Bevat zeker spoilers als je het nog niet gespeeld hebt?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Kennen jullie iJustine? Ze speelt voor de eerste keer portal (2), en snapt het nog niet helemaal, hilarisch om naar te kijken!
Dan heb je de 2e nog niet gezien denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:41 schreef koffiegast het volgende:
Bij eerste van min7-9.. ik zat echt van 'dit meen je niet'.
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minutenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Bevat zeker spoilers als je het nog niet gespeeld hebt?
Dan wacht ik nog ff met kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minuten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Ireyon het volgende:
Daar ben ik nu ongeveer, en ik moest echt zo hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de humor van dit spel echt waarderen!das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
2e gezien, een hele 10 mins en ze snapt er niks van desondanks ze al door wat portals liep. Zuchtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je de 2e nog niet gezien denk ik?
[..]
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minuten)
mijn hemel wat een irritante klotebitch is dat. Nog niet eens de eerste minuut kunnen doorkijken. Gadverdamme. zum kotsenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Kennen jullie iJustine? Ze speelt voor de eerste keer portal (2), en snapt het nog niet helemaal, hilarisch om naar te kijken!
Same brother, samequote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Moest net wel keihard lachen toen ik die megagrote hatch open maakte en zag wat er achter zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:25 schreef Smoofie het volgende:
Uitgespeeld, de laatste levels waren wel lastig. Jammer dat er geen referentie is naar HL op het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
your not much of a speaker, but jou can jump.. (oid)quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het begin ook, speak APPLE
Press space
<escape> restart level ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt, hoe kan ik terug naar het het begin van het level?
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2011 11:45:01 ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gast, spoilers?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door SpankmasterC op 22-04-2011 12:17:43 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op een gegeven moment zit je weer bij het einde van portal 1 ofniet?
Dat is geen spoiler, zelfs in de allereerste trailer werd al duidelijk dat glad0s terug is. Die is niet van plek veranderd want ze zit vast. DUS is het 100% voorspelbaar dat je op die plek terecht gaat komen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |