Toch zit er wat in hoor. In een hoop teaserfilmpjes zie je erg gave puzzels waarbij perfecte timing en in hoog tempo al vliegend portals maken noodzakelijk zijn, dan valt het uiteindelijke niveau in 't spel toch best tegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Flaming starting under this post in 3.... 2.... 1....
Ik wil wel, maar psn ligt er uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand die met mij de co-op van het begin wil doen?
Je kan ook co-op doen tussen pc en ps3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uur maar van elke seconde genotenBinnenkort eens aan de co-op beginnen.
Lastigste puzzels waar ik toch even over moest nadenken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
De meeste Steam-gebruikers vast welquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef delano.888 het volgende:
MarkoAlmelo heeft dit spel gedownload btw, just sayin.
Er miste een woordje.quote:
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..quote:
Uhu en op deze manier gaat mijn bankrekening ook naar de klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..
Door klootzakken als jou gaat de game industrie naar de klote en zullen er uiteindelijk steeds duurdere en minder goede games komen..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jammer he, denk je dat je door een dm te sturen zorgt dat niet iedereen weet dat je illegaal download, verneuk ik het toch. Helaas..
Door klootzakken als jou gaat de game industrie naar de klote en zullen er uiteindelijk steeds duurdere en minder goede games komen..
Dus? Dat bevestigd alleen maar wat ik zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]_! 80% v/d games die uitkomt zijn zowiezo niet goed te noemen...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus? Dat bevestigd alleen maar wat ik zeg.
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.
Wat een ontzettend gevatte reactie van je, bravo, daar heb je vast heel lang over na gedacht.quote:
Ik denk niet dat alleen de downloaders valt te verwijten dat de kwaliteit van games tegenwoordig deprimerend is (portal 2 is oke fyi).quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gevatte reactie van je, bravo, daar heb je vast heel lang over na gedacht.
Mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Gamer_V het volgende:
Aan een stuk door uitgespeeld, was geweldig
Klein beetje pittiger dan deel één, script heul veul beter, geweldig einde. Ik zou klagen dat ie wat kort was met zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uur maar van elke seconde genotenBinnenkort eens aan de co-op beginnen.
Lastigste puzzels waar ik toch even over moest nadenken:Damn, dan heb je m wel echt anders gespeeld dan ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
moeilijk he, begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als 80% van de mensen portal 2 download, komt er never nooit geen portal 3 meer.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He wat zonde, bij dat stukje dacht ik nog: zal ik de moeite doen om hem ook ff te vermoorden? Nehh geen zin in.. Jammer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:yeah was daar inderdaad tegenaan gelopen, maar ik dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn, dan heb je m wel echt anders gespeeld dan ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat eerste stuk bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., erg onduidelijk. Maar goed, uiteindelijk zijn we er beiden en ik gok de meeste mensen ook wel langsgekomen dus het zal wel in orde zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef Echtjammer het volgende:
Daar moest ik wel het hardste om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
momenteel zit ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 22-04-2011 22:01:36 ]![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef mschol het volgende:
momenteel zit ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow:Ik neem aan dat je oranje bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
als opvolger voor die bird:quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je oranje bedoeld.
"... lucky for him"
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!![]()
en blauw.. ik was er volgens mij niet helemaal bij toen ik dat tiktequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je oranje bedoeld.![]()
![]()
Damn net uitgespeeld, uur of 6/7 over gedaan denk ik.
Geniale humor ook echt weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie, heerlijk spel![]()
![]()
Mooi spel, daarnet uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Zojuist uitgespeeld, geniaal spel.
Mooie omgevingen, leuke puzzels, gaaf verhaal.
De humor in dit spel is wel![]()
![]()
in 12 minuten weer een verrassing van valve:
http://valvearg.com/c/o/u/n/t/down/Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25... .WNNNNNNNMNa+...
..gNNNNNm, .TNNNNNNNNNNNNNN,
.JMNNNNNNNNNNN, TMNNNNNNNNNNN@ a,
.MNNNNMNNMNNMNNNNN, 7MNMNNNNNNN@ MNMa.
.NNNNNMNNNMNNNNMNNNNNMx. ?HNNMNNNN@ MNNNNa.
"""""""""""""""""""""""""' ,WNNMNN@ MNNNNNN,
..............., .TNNN@ MNNNNNNNb`
JNNNNNNNNNNNNMD` TM@ MNNMNNNNMb
.NNNNNNNNNNNM" ^ MNNNNNNNNNb
.NNNNNMNNNMM= MNNNMNNNN@!
JNNNNNNNM#^ MNNNNMMD``.e
MNNNNMN@! .J MNNMM" .MNN
NNNMMD` .dNM APERTURE LABORATORIES MNM= .MNNNN
MNM" .MNNNM (c) 1998 #^ ..NNNNNNM
d= .MNNNNNM .JNNNNNNNNF
..NNNNNNNNM .dNNNNNNNNMN'
vNNNNNNMNNM . .MNNNNNNMNNMNF
UNNMNNNNNM gNx. .MNNNNNNNNNNNN@
TNNNNNNNM gNNNa. ,"""""""""""""""
?MNNMNNM gNNNNNm, ..........................
TNNNNM gNNMNNNMN, TMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNP`
TMNM gNNNMNNNNNN, 7MNNNNNNNNNNNNNNNMD`
`?9 gNNNNNNNNNNNNx. ?MNNNNNNNNNNM#=
?MNMNNMNMNNNNNNa. ,WNNMNNM"^
?""HMMNNNNNNNm, ."=`-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
niet echt een verrassing dus...quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:48 schreef Echtjammer het volgende:
in 12 minuten weer een verrassing van valve:
http://valvearg.com/c/o/u/n/t/down/![]()
Hehe weer zoiets. Op het moment dat je in die kamer met die 3 lasers bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op het moment dat je ze alle 3 raak hebt maken ze zo'n leuk muziekje.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Uitgespeeld, wat een geniale game
Nu maar hopen dat Portal 3 komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef Knuck-les het volgende:
Uitgespeeld, wat een geniale game
Nu maar hopen dat Portal 3 komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Net uitgespeeld, ook.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: