Steam verkoopt hem al een tijdje.quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Echtjammer het volgende:
Ben nu echt helemaal hyped, wat een awsome game
Iemand al een winkel gezien met vroegtijdig verkoop?
Ik bedoel een retail verkoopquote:
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Echtjammer het volgende:
Ik hoop dat mediamarkt hengelo hem morgen heeft
Ben ik van bewust, maar ik hoop dat ze hem vroeg in de verkoop gooien.quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.
Mwah... hier een aio positie in Nederland:quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het bruto loon veel hoger ligt in Nederland, laat staan de APT en BNP per capita. En volgens mij verdien je in Nederland toch écht meer dan Spanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-19-portal-2-reviewquote:Portal is perfect. Portal 2 is not. It's something better than that. It's human: hot-blooded, silly, poignant, irreverent, base, ingenious and loving. It's never less than a pure video game, but it's often more, and it will no doubt stand as one of the best entertainments in any medium at the end of this year. It's a masterpiece.
Doen! Ik kan amper stoppen met spelen. GLaDOS is nóg beter dan in deel 1! En Wheatley is een geniale toevoegingquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef themole het volgende:
Zit te twijfelen om hem te kopen, maar het begint steeds interessanter te worden.Vond het eerste deel geniaal.
Heerlijke humor.
Wut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
Wow, net even gestart, het voelt als een fucking console port. Het menu is echt kut.
Define plox.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
50 euro voor 3 uur speeltijd
80 euro DLC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |