Jammer genoeg leveren ze niet vaak op tijd en kan je je portal 2 twee weken na de release verwachtenquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
http://www.zavvi.nl/games(...)pc/mac/10215567.html
28,95 voor de pc-versie inclusief verzenden.
Daar heb ik wel 20 euro voor over hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Jammer genoeg leveren ze niet vaak op tijd en kan je je portal 2 twee weken na de release verwachten
Op Steam is Portal 2 34 euro, 30 als je het met een vriend koopt. Dus je bespaart 1-6 euro, niet 20...quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb ik wel 20 euro voor over hoor.
Geef mij ff een linkje naar Steam waar ie 34 euro is. Bij mij is ie namelijk gewoon 45 euro. En dat is met 10% korting, standaard is ie 50 euro. 50-30 is bij mij 20 euro.quote:Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Op Steam is Portal 2 34 euro, 30 als je het met een vriend koopt. Dus je bespaart 1-6 euro, niet 20...
Haha, vet. Heeft in Spanje wonen toch z'n voordelen. Dacht dat de hele euro zone wel hetzelfde zou zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Geef mij ff een linkje naar Steam waar ie 34 euro is. Bij mij is ie namelijk gewoon 45 euro. En dat is met 10% korting, standaard is ie 50 euro. 50-30 is bij mij 20 euro.
Maar goed, het interesseert mij ook niet wat jij en anderen vinden en extra geld willen neerleggen voor het misschien een week eerder kunnen spelen van dit spel. Ik plaats een aanbieding, doe ermee wat je wil, behalve zeiken.
Nou, ik kan me wel een aantal nadelen voorstellen van het wonen in Spanje, die iets zwaarder wegen dan die paar euro voordeel op je games op Steamquote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Haha, vet. Heeft in Spanje wonen toch z'n voordelen. Dacht dat de hele euro zone wel hetzelfde zou zijn!
Mooie vrouwen, lekker weer. Kan weinig nadelen verzinnen eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel een aantal nadelen voorstellen van het wonen in Spanje, die iets zwaarder wegen dan die paar euro voordeel op je games op Steam.
Lonen liggen een stuk lager. Spanje en Portugal zijn zowat 2e wereld landen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef Bart het volgende:
Mooie vrouwen heb je hier ook. En mijn vrienden en familie ook, die mis ik daar. En ik vind het daar veel te warm. Plus dat gemiddeld de lonen daar ook lager liggen dan hier, dus je game is absoluut weliswaar goedkoper, maar relatief misschien niet...
Ach, ik ben doctoraal student, dus de lonen overal zijn belachelijk laagquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lonen liggen een stuk lager. Spanje en Portugal zijn zowat 2e wereld landen.
Key waarvan ? =Dquote:
Gast, ga mij niet voor bazelaar uitmaken als je zelf poep praatquote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ach, ik ben doctoraal student, dus de lonen overal zijn belachelijk laagVoor ik verhuisde heb ik het ff nagekeken en ik verdien hier ongeveer net zoveel als in Nederland (is iets minder, maar de kosten gelukkig ook). Maar back ontopic. Heb op http://www.steamprices.com/eu2/app/620/portal-2 gekeken en Bart bazelt gewoon: er is een platte eurozone prijs en dat is 34 euro (met de 10% pre-order korting). Misschien heb je de prijs in $ bekeken ipv ¤?!
Okee. Mijn onderzoek gaat gelukkig niet over de prijzen op Steam.quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Bart het volgende:
En hier trouwens nog even de links waaruit blijkt dat er meerdere EU-zones zijn:
http://www.steamprices.com/eu/app/620/portal-2
http://www.steamprices.com/eu2/app/620/portal-2 (jouw link, staat niet voor niets een 2 bij de EU-vlag)
Doctoraal student my ass.
Behalve dan dat het bruto loon veel hoger ligt in Nederland, laat staan de APT en BNP per capita. En volgens mij verdien je in Nederland toch écht meer dan Spanje.quote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ach, ik ben doctoraal student, dus de lonen overal zijn belachelijk laagVoor ik verhuisde heb ik het ff nagekeken en ik verdien hier ongeveer net zoveel als in Nederland (is iets minder, maar de kosten gelukkig ook). Maar back ontopic. Heb op http://www.steamprices.com/eu2/app/620/portal-2 gekeken en Bart bazelt gewoon: er is een platte eurozone prijs en dat is 34 euro (met de 10% pre-order korting). Misschien heb je de prijs in $ bekeken ipv ¤?!
Steam verkoopt hem al een tijdje.quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Echtjammer het volgende:
Ben nu echt helemaal hyped, wat een awsome game
Iemand al een winkel gezien met vroegtijdig verkoop?
Ik bedoel een retail verkoopquote:
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Echtjammer het volgende:
Ik hoop dat mediamarkt hengelo hem morgen heeft
Ben ik van bewust, maar ik hoop dat ze hem vroeg in de verkoop gooien.quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
De retail voor Portal 2 komt 2 dagen later uit meen ik. US release is op 19 april, Europe release op 21 april.
Mwah... hier een aio positie in Nederland:quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het bruto loon veel hoger ligt in Nederland, laat staan de APT en BNP per capita. En volgens mij verdien je in Nederland toch écht meer dan Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |