Zelfde.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef drumstickNL het volgende:
Heb 'm al ge-preordered. Co-op gaat echt geniaal worden.
Duidelijk.quote:We're going to send out some more details on that, but when you buy the PS3 version there'll be a key code in the box , and when you first bring up Steamworks in the PS3 game, that allows you to link your Steam account with your PSN account. That's where you punch in the code, and once you've used that code it's spent. With that link, you automatically own the game for PC and you can download it on any PC or Mac that you have. If you don't have a Steam account you can instantly create one through a quick sign up, and then you can activate that later as a full Steam account on your PC.
Deze reactie is zo kansloos.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Echtjammer het volgende:
Dit spel is zo kansloos, wat is nu het doel ?
quote:
Oja,quote:
Nee dat heb ik nooit gespeeld, ik wil het wel proberen maar wij hier in Brabant hebben geen steamquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oja,heb je portal 1 gespeeld? Een van de meeste populaire puzzel games ooit, dit kansloos noemen is gewoon triest op zichzelf..
Maar ik snap die principe niet kut, beetje portals schieten...quote:
I see, maar wtf is er met die voice.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is van de oude game. Kun je het basisprincipe wel in zien hoop ik.
Dat je hem kan preloaden betekent niet dat je hem kan spelen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef DeeCruise het volgende:
Portal is uit!
Nu te downloaden via steam
Ik kwam er net achter en wou al editten... mezelf blij gemaakt met een dode musquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat je hem kan preloaden betekent niet dat je hem kan spelen he
Nog sowieso 65 uur, wellicht minder als die indigames veel gespeeld en gekocht wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter en wou al editten... mezelf blij gemaakt met een dode musSorry!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Kutzooi, ik heb net een livestream zitten kijken en nu heb ik t einde al gezien
Kon me echt niet inhouden, nou kan ik m net zogoed niet meer kopen..
Het spel blijft natuurlijk leuk om te spelen,ongeacht het verhaal, en zelfs dan heb je nog coop!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Kutzooi, ik heb net een livestream zitten kijken en nu heb ik t einde al gezien
Kon me echt niet inhouden, nou kan ik m net zogoed niet meer kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |