jawel maar je moet toch goed zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
er staan wel meerdere goede nummers in
quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
31 Cliff Richard & The Young Ones LIVING DOLL
die is wel leuk
goffer straks ga ik bommie voorbij dan heb ik echt geen leven meerquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)2-2011&sub_forum=194
gestegen ... en flink ook
maar ja... ik heb vakantie
die mark heeft ook geen leven hequote:Op zondag 10 april 2011 01:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goffer straks ga ik bommie voorbij dan heb ik echt geen leven meer
eerst bommie, benny en bollo voorbij....quote:Op zondag 10 april 2011 01:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goffer straks ga ik bommie voorbij dan heb ik echt geen leven meer
Je hebt me bijna ingehaaldquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)2-2011&sub_forum=194
gestegen ... en flink ook
maar ja... ik heb vakantie
de onbetwiste nummer een....quote:
quote:
die kerel kan wel goed zingen gister eens op joeptjoep gekeken, paul samen met adele, ilse delange, laura jansenquote:Op zondag 10 april 2011 01:19 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 zit nu mee te blerren met paul de leeuw![]()
![]()
numa nuam song hierquote:Op zondag 10 april 2011 01:19 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 zit nu mee te blerren met paul de leeuw![]()
![]()
ik wil ook zeker niet op 1 staanquote:
echt wel!quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan wel goed zingen gister eens op joeptjoep gekeken, paul samen met adele, ilse delange, laura jansen
echt prachtig
Paul kan echt wel zingen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan wel goed zingen gister eens op joeptjoep gekeken, paul samen met adele, ilse delange, laura jansen
echt prachtig
niet in de ochtend neem ik aan....quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dan kan je nog een stukje klimmen! ik ben gewoon computerloos tot half 7 elke dag...
Nee s'avonds ik heb tot half 6 stage en dan ben ik om half 7 thuis...quote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet in de ochtend neem ik aan....
geen zorgen bol.... jij krijgt morgen familie op bezoek dus dan moet je even door de afkickverschijnselen heen terwijl mark gewoon doorpostquote:
daarom maar ze komen pas in de nacht aan dus morgen zal het nog nietb stil zijnquote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen zorgen bol.... jij krijgt morgen familie op bezoek dus dan moet je even door de afkickverschijnselen heen terwijl mark gewoon doorpost
quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom maar ze komen pas in de nacht aan dus morgen zal het nog nietb stil zijn
ik ben normaal ook rond zessen thuis, eten maken etc. en rond 7 uur 's avonds pas online... krijg alleen wel wat te weinig slaap door SST en vooral de fok SCquote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee s'avonds ik heb tot half 6 stage en dan ben ik om half 7 thuis...
ja heb ik ook last vanquote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben normaal ook rond zessen thuis, eten maken etc. en rond 7 uur 's avonds pas online... krijg alleen wel wat te weinig slaap door SST en vooral de fok SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |