verdrongen...quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
maar help eens in die tijd van aqua met barbie girl waren er veel mee van die nr's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Heb Niki al ge-dm-ed....quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
maar help eens in die tijd van aqua met barbie girl waren er veel mee van die nr's
quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
verdrongen...staat er al inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:
ja juist uit de tijd van barbie girl waren er toch veel meer van dat kaliber liedjesquote:
ik heb niet met barbies gespeeld, welke tijd was dat?quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foute nummers nodig voor Bollo's lijst uit de Barbie tijd
Mister blue (rene klein)???quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foute nummers nodig voor Bollo's lijst uit de Barbie tijd
jouw meisjetijdquote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb niet met barbies gespeeld, welke tijd was dat?
pff ik vond die eerste al zo vermoeiend, krijg je dat gelazer nog een keer?quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat komt tegelijk met je tweede jeugd![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff ik vond die eerste al zo vermoeiend, krijg je dat gelazer nog een keer?
quote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
O-ZONE - DRAGOSTEA DIN TEI mag ook niet missen
OMG .... de vogeltjesdans heb je ook al toegevoegd.....quote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
O-ZONE - DRAGOSTEA DIN TEI mag ook niet missen
mmm die zijn niet allemaal foutquote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
Ben even bij de nummer 1 hits uit dat jaar aan het kijken:
Something About the Way You Look Tonight
"Let a Boy Cry"
"Un-Break My Heart"
"Freed from Desire"
"María"
"Alane"
"Savoir aimer"
En natuurlijk Barbie Girl zelf
quote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG .... de vogeltjesdans heb je ook al toegevoegd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |