IV? Die yanks kennen geen echte alchohol. Bud lightquote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wij gingen wel eens voor het stappen aan de IV, kon je iedereen onder de tafel zuipen.
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.quote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Thaboel het volgende:
@ellan. Kom op joh 2 jillz en hooguit wat wijn en wat wodka red bull. Dat is peanuts voor de eckte eckte drinker*heeft weer liefde voor ketel No.1*
Vrouwen hebben door hun lichaamsbouw een lager drempel.quote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Thaboel het volgende:
@ellan. Kom op joh 2 jillz en hooguit wat wijn en wat wodka red bull. Dat is peanuts voor de eckte eckte drinker*heeft weer liefde voor ketel No.1*
Zijn ook wel andere drankjes en biertjes hier te krijgen.quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IV? Die yanks kennen geen echte alchohol. Bud light
Maak ook maar een geintje met je;) Hoeveelheden maken niet uit zolang het maar gezellig was en je veilig thuis bent;)quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.
quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2011 05:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maak ook maar een geintje met je;) Hoeveelheden maken niet uit zolang het maar gezellig was en je veilig thuis bent;)
Goede instelling EllaN, drinken doe je tenslotte omdat het smaakt niet om stoer te doen.quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Trustequote:Op zondag 10 april 2011 05:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ik ga nog even wat water downen en lekker slapen!
Fijne nacht/dag allen!
xxx
Vuurtje? Maar nee bedankt, ik dip.quote:Op zondag 10 april 2011 05:25 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een saffie? Ik doe er nog 1. Morgen weer fris bij de voetbal zijn. We gaan kampioen worden!!!
Vuurtje? VUURTJE?? Je rent je peuk maar aan!!!quote:Op zondag 10 april 2011 05:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vuurtje? Maar nee bedankt, ik dip.
Het poesje van je oma. Durf er om te wedden dat je meteen nuchter bent als je die ziet.quote:Op zondag 10 april 2011 09:34 schreef kronolith het volgende:
Goedemorreguh
Iemand nog een goed middel tegen een kater ?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het poesje van je oma. Durf er om te wedden dat je meteen nuchter bent als je die ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |