Te veel jizz EllaN?quote:Op zondag 10 april 2011 04:51 schreef EllaN het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Achja en ijn buren afgelopen?
#dronkenmaarhet gaatwel
Ja maar tijdens een appèl word daar dan niet bv. de naam (een paar keer) opgroepen van de omgekomen, om vervolgens te horen dat de omgekomen de rangen heeft verlaten? Of iets in dien trant?quote:Op zondag 10 april 2011 04:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het heel soms een zinnetje in een toespraak en 4mei maar helaas worden onze helden na 2weken vergeten
Zo blijkt ook maar weer uit deze bezuinigingen
Voor zover ik het weet niet maar daarvoor zouden achja en C4 even moeten andwoordenquote:Op zondag 10 april 2011 04:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar tijdens een appèl word daar dan niet bv. de naam (een paar keer) opgroepen van de omgekomen, om vervolgens te horen dat de omgekomen de rangen heeft verlaten? Of iets in dien trant?
Gelukkigquote:Op zondag 10 april 2011 04:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
heb met achja contact gehad: en het is in de hand!
Teveel Alles Sinequote:Op zondag 10 april 2011 04:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Te veel jizz EllaN?
[..]
Ja maar tijdens een appèl word daar dan niet bv. de naam (een paar keer) opgroepen van de omgekomen, om vervolgens te horen dat de omgekomen de rangen heeft verlaten? Of iets in dien trant?
neem ewat melkh werkt beterquote:
K, wacht wel even af tot ze weer in de lucht zijn (online zijn). Maar hier gedenken wij onze gevallen wapenbroeders regelmattig. Ook op de dagen dat zij zijn omgekomen (bv. Feb. 21, July 8, Oct. 3, etc.) stoten we vaak even aan ter nagedachten van hen die op die dagen vielen.quote:Op zondag 10 april 2011 04:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet niet maar daarvoor zouden achja en C4 even moeten andwoorden
quote:Op zondag 10 april 2011 05:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik vertrouw water niet, vissen pissen, poepen en neuken er in.
Melk is een goede neutralisator.quote:Op zondag 10 april 2011 05:04 schreef EllaN het volgende:
[..]. Melk is effectief tegen scherp/heet eten, maar als anti-kater?
is voor een 'vetlaag' tegen jemaag wand waardoor het minder snel in je bloed komtquote:Op zondag 10 april 2011 05:04 schreef EllaN het volgende:
[..]. Melk is effectief tegen scherp/heet eten, maar als anti-kater?
Dat is nu net een van de woorden die je bij het vrouwelijk geslacht beter niet kan gebruiken, want dat werkt enkel maar averechts.quote:Op zondag 10 april 2011 05:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is voor een 'vetlaag' tegen jemaag wand waardoor het minder snel in je bloed komt
Met maar 2 Jillz zal water inderdaad wel genoeg zijn jaquote:Op zondag 10 april 2011 05:12 schreef EllaN het volgende:
. Water is altijd effectief gebleken. Wanneer het teleurstelt zal ik op melk overgaan!
vrouwen en alchoholquote:Op zondag 10 april 2011 05:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Met maar 2 Jillz zal water inderdaad wel genoeg zijn ja
We hadden het alleen over Jillz he. De rest van wat ik op heb, werd niet naar gevraagdquote:Op zondag 10 april 2011 05:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Met maar 2 Jillz zal water inderdaad wel genoeg zijn ja
heb alles netjes aangehouden hoorquote:
Dat is een stukje trainingquote:Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Moet echter toegeven dat ik met mijn 1.60m niet veel kan hebben.
IV? Die yanks kennen geen echte alchohol. Bud lightquote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wij gingen wel eens voor het stappen aan de IV, kon je iedereen onder de tafel zuipen.
Boeit me echt niet hoeveel ik drink in vergelijking met een "stoere drinker". Heb het net zo leuk zonder alcohol. Heb vandaag toevallig gedronken.quote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Thaboel het volgende:
@ellan. Kom op joh 2 jillz en hooguit wat wijn en wat wodka red bull. Dat is peanuts voor de eckte eckte drinker*heeft weer liefde voor ketel No.1*
Vrouwen hebben door hun lichaamsbouw een lager drempel.quote:Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef Thaboel het volgende:
@ellan. Kom op joh 2 jillz en hooguit wat wijn en wat wodka red bull. Dat is peanuts voor de eckte eckte drinker*heeft weer liefde voor ketel No.1*
Zijn ook wel andere drankjes en biertjes hier te krijgen.quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IV? Die yanks kennen geen echte alchohol. Bud light
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |