Oh, geen idee... Hebben ze daar ook een Sephora dan? Wellicht wel danquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Verkopen ze de palettes ook in Amstelveen? adners kan k zo wel ff kijken
Ohhhh! Wat leukk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef n0a het volgende:
Mijn vriend was ff alleen de stad in na het sporten. Hij neemt de Naked en Ammo palette voor me mee <3. Volgens hem lag er nog genoeg. (Sephora Rotterdam)
Wat vind je erg duur? Ik vind 'm voor zo'n 23 dollar.. -->quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
voor de ebayshopperts hier; klopt het dat hwet 72 diamond palette best wel duur is incl. verzenden?
of zoek ik gewoon weer eens niet goed?
Die verkoopsters in Maastricht zou ik niet vertrouwen. De dag dat bekend wordt dat UD de maandag daarna in de Sephora komt te liggen heb ik nog gevraagd of ze iets wisten qua datum. Neuh, ze wisten nog niet eens waar het te staan kwam.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren alsnog vergeten te bellen naar sephora
![]()
Maar volgens de verkoopster is ie al lang uitverkocht (zei die kennis van me)..Apart. Aangezien UD er nog maar vanaf maandag ligt. Misschien had ze het op een ander palette.
Ahja.. *wacht 'geduldig' tot ie weer online beschikbaar komt*
ik neem aan een lijntje tegen je wimperrand aan? ik hou sowieso altijd dat oog dicht. en eventueel met je vrije hand bij je wenkbrauw de huid iets straktrekken naar boven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef morgane het volgende:
Jullie hebben verstand van make-up he? Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst oogpotlood op mijn bovenste ooglid kan aanbrengen? Ik krijg het maar niet voor elkaar doordat ik steeds met m'n ogen ga knipperen enzo.
Nee idd.. Met mn MAC kwasten nooit problemenquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef GotC het volgende:
Weet niet wat voor kwasten je hebt? Ik heb kwasten van MAC, geen problemen mee
Ja dat bedoel ik. Ik ga het dan maar eens zo proberen, dank je!quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ik neem aan een lijntje tegen je wimperrand aan? ik hou sowieso altijd dat oog dicht. en eventueel met je vrije hand bij je wenkbrauw de huid iets straktrekken naar boven.
ik heb zelf trouwens ook ff een vraagje: ik heb een aantal nieuwe kwasten, maar ze verharen nogal. is dit te verhelpen door ze te wassen, of blijft dat zo (omdat het aan de kwaliteit ligt)?
Ik ook, mac is fantastisch, Sigma een goed(koper) alternatief en sommige kwasten van Crown zijn ook goed!quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier kwarsten van mac en sigma, allebei geweldig!
Die heb ik ook, fijne setquote:Op maandag 25 april 2011 22:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb kwasten van Fraulein 38, via Ebay gekocht, gelijk hele set van 24 kwasten. Was beetje huiverig qua kwaliteit enzo, maar het zijn echt superkwasten!
Heb ook een paar Hema kwasten, die vind ik ook erg fijn.
Hihi liefquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef GotC het volgende:
Ik zag de naked palette in Den Haag liggen vandaag en moest gelijk aan jullie denken
Had t achteraf wel kunnen doen hahaquote:Op woensdag 27 april 2011 15:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi lief![]()
Maar je hebt 'm niet eens ff gekocht voor ons??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |