Ik heb de mijne gewoon via Boozyshop besteld voor 18,95quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik op ebay de 88 warm palette wil bestellen.. Moet ik erg uitkijken voor 'nepperds' ? Ik zie namelijk heel veel prijs verschil en vraag me wel af of dat kan kloppen
Ja zat daar ook aan te denken iddquote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gewoon via Boozyshop besteld voor 18,95Kwam snel+heel aan (en ben er nog steeds héél blij mee!)
Dat valt me nog reuze mee die prijs danquote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gewoon via Boozyshop besteld voor 18,95Kwam snel+heel aan (en ben er nog steeds héél blij mee!)
Cliniquequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef electronique het volgende:
ik kan écht niet met gel liner werken. liever potloodjes. en dan met voorkeur die van chanel of clinique
Jaa die foundation is prettig hequote:Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ik gebruik ook altijd die van chanel
quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik heb gewoon bijna 1/3e make-uptopic gemist!
Oh noeesss!quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik heb gewoon bijna 1/3e make-uptopic gemist!
Ik dacht een beetje een mix. Felle zomerse kleuren, pastelkleuren, neutrale lippen, knalrode lippen.. Tsjaquote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ik stond vanmorgen voor de spiegel me op te maken en vond dat het tijd werd voor zomerse kleuren. Wie heeft er een idee wat leuk/hip is voor de zomer qua kleuren?
ik draag normaal redelijk donkere makeup (zwart, bruintinten) en als ik in de stemming ben draag ik van MAC patina met beautiful iris met patina en een heeeel klein beetje carbon + oogpotlood en mascara.quote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ik stond vanmorgen voor de spiegel me op te maken en vond dat het tijd werd voor zomerse kleuren. Wie heeft er een idee wat leuk/hip is voor de zomer qua kleuren?
Ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef electronique het volgende:
[..]
ik draag normaal redelijk donkere makeup (zwart, bruintinten) en als ik in de stemming ben draag ik van MAC patina met beautiful iris met patina en een heeeel klein beetje carbon + oogpotlood en mascara.
[ afbeelding ]
Pastel, niet te veel zwart... Kies bijvoorbeeld ipv zwarte eyeliner eens een bruine enzoquote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Koningin het volgende:
Jaaa, die heb ik ook, die is zoo mooi voor paarse en smokey looksquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
beetje het idee van dit palette, en dan de middelste kleuren gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |