Nein! Ben je helemaal gek. Verander van gedachten zoals een bipolaire ex-vriendin van ex veranderd. En ze bezuinigen nu ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga je nou in september in het leger?
- van dan maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nein! Ben je helemaal gek. Verander van gedachten zoals een bipolaire ex-vriendin van ex veranderd. En ze bezuinigen nu ook.
quote:
Nee, ik heb nog wel steeds dezelfde klas als in oktober, maar dat wordt nu weer langzaam afgebouwd omdat diegene die ik vervang weer terugkomt. Dus voor na de meivakantie en volgend schooljaar is het weer afwachten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met jouw werk? Heb je inmiddels vast baan als leraar? Of was dat iemand anders?
zekers, de passie die die man legde in wezenloos voor zich uitstaren is ongeevenaard!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deed die vent met een drums al, buiten Hoogh Catherijne.
Zo is het goed jaquote:
Nee joh, helemaal niet, ik sta al sinds oktober fulltime voor de klas, ik heb er wel vertrouwen in dat als ik straks weer weg moet bij m'n huidige klas er snel wat nieuws komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm ja balen wel. Is er echt zo weinig werk voor leraren op basisscholen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zekers, de passie die die man legde in wezenloos voor zich uitstaren is ongeevenaard!
2 maanden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Rauzer het volgende:
Nou het bier roept mij dus tot over twee maanden dan maar![]()
.
Kusje op je pilsener! Joe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Rauzer het volgende:
Nou het bier roept mij dus tot over twee maanden dan maar![]()
.
geef haar al je geld, dan houdt ze wel opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik word via Skype gestalkt door een Algarijnse
Zeg dat als ze niet ophoudt er misschien ook wel een oorlog komt in haar land. Die mensen zijn super bijgelovig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik word via Skype gestalkt door een Algarijnse
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geef haar al je geld, dan houdt ze wel op
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg dat als ze niet ophoudt er misschien ook wel een oorlog komt in haar land. Die mensen zijn super bijgelovig.
Eigenlijk niks boeiends... en begrijp het ook niet helemaalquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of Algerije wel of geen pokemon is
Wel toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of Algerije wel of geen pokemon is
ja, Algerije is de evolutie van Saharaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel toch?
Nu ben ik toch benieuwd, snap je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |