En jij maar hakken met het bijgeleverde bijltje.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ijsgrot veel fijner om af te koelen!
En de neveltuin! Dat klinkt ook veel prettiger
IJsgrot was ook heerlijk idd, daar gingen we met zijn 4en dansen (want we waren als enigen), dat was echt heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ijsgrot veel fijner om af te koelen!
En de neveltuin! Dat klinkt ook veel prettiger
quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
En ik had die top tot teen behandeling toevallig als laatste
Je wordt helemaal ingesmeerd met amandelolie, dan in plastic gevouwen, handdoek erop en dan zo'n zware deken, dan krijg je een gezichtsmasker, alles mag 15 minuten intrekken en dan ben je daar na helemaal zacht en gehydrateerd
Kon daar ook ja, maar vond ik te duurquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zul je lekker ruiken nu.![]()
Ik heb ooit een chocoladepakking gehad, is ook njam!
Oh, dan moet je het niet doen neequote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik hou niet van die pakkingen, want stel dat je jeuk aan je knie krijgt dan lig je daar helemaal ingepaktVoel me er altijd een beetje 'opgesloten' door.
Plus het feit dat ik het niet prettig vind als een wildvreemde me met die zooi insmeert overal enzeau![]()
![]()
/zeikwijf
Ja, dat was even eenquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik hou niet van die pakkingen, want stel dat je jeuk aan je knie krijgt dan lig je daar helemaal ingepaktVoel me er altijd een beetje 'opgesloten' door.
Plus het feit dat ik het niet prettig vind als een wildvreemde me met die zooi insmeert overal enzeau![]()
![]()
/zeikwijf
Volgens mij werd die area bij mij afgedekt met een strategisch geplaatst handdoekje. Wat op het allerlaatst natuurlijk weg moest maar toen ging FLOEP het plastic al om me heen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het niet doen nee
Ach, als je gedelete bent kan dat ook wel
Dan heb je een Choco-slipquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Het is heeerlijk Greys, maar dan liefst wel mét broekje
Je loopt de hele dag naakt, en DAN een broekje?quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Het is heeerlijk Greys, maar dan liefst wel mét broekje
Bij mij ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij werd die area bij mij afgedekt met een strategisch geplaatst handdoekje. Wat op het allerlaatst natuurlijk weg moest maar toen ging FLOEP het plastic al om me heen.
Ging altijd naar de bikinidagen en nu hebben vrienden een saunaquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je loopt de hele dag naakt, en DAN een broekje?
[..]
Bij mij ookEn die bleef liggen, maar je borsten smeren ze wel in (na vragen hoor
)
Maar ik vind juist alles eromheen zo lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ging altijd naar de bikinidagen en nu hebben vrienden een sauna
Wij ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik vind juist alles eromheen zo lekker
Maar ook 10 verschillende sauna's, dompelbaden, zwembaden, scrubruimtes etc?quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij ooker is een behandelruimte bij
quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ook 10 verschillende sauna's, dompelbaden, zwembaden, scrubruimtes etc?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ook 10 verschillende sauna's, dompelbaden, zwembaden, scrubruimtes etc?
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben meestal na een uur of drie wel klaar
Volgens mij blijft hij in het bubbelbad hangen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?
Dat kan nooit in drie uur.
Als ik Tombo's lijstje zag minimaal 2 dagenquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?
Dat kan nooit in drie uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |