abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:26:27 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95281536
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef bastibro het volgende:

[..]

Over Hamdaoui gesproken. .
Er wordt hier en daar al gesuggereerd dat die Tristan van der Vlis bekeerd is tot de islam :Y
Kan niet, Moslims plegen geen zelfmoord. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_95281558
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Fanatieke gamers, die boys die écht dag en nacht zgn. onschuldig gamen, creëren een hele korte scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid of realiteit zo u wilt. Met alle kwalijke gevolgen van dien. :{

Laatst had een boy in Japan/China/Korea zijn vader vermoord omdat zijn internet werd afgesloten. :{

Er zijn ook weleens mensen om andere redenen vermoord... dus wat lul je dom?
pi_95281566
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

niet? en al die zelfmoordterroristen dan?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_95281570
Winkelcentrum Atlas in Alphen aan den Rijn is inmiddels weer vrijgegeven door de politie.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:27:14 #155
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_95281571
quote:

[..]

Poepen ze wel? Of ook niet?
Stop the world, I want to get out.
pi_95281601
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Lkw het volgende:

[..]

Voornamelijk uit de mond. Damn wat hebben die lui een adem zeg..
pi_95281608
quote:

[..]

Zelfmoordterrorist..? Dan krijgen ze 50 maagden omdat het martelaren zijn.

Wie helpt ons die pedofiel te overtuigen dat als hij als martelaar sterft hij 50 kleine jongetjes krijgt? :D :')
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:28:09 #158
13462 BansheeBoy
pi_95281612
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

niet? en al die zelfmoordterroristen dan?
Is niets Islamitisch aan, maar die nemen nog een hoop mensen mee tijdens hun zelfmoordaanslag. De boy van vandaag schoot zichzelf gewoon dood. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_95281616
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Vreselijk, ben zelf neergeschoten in Jordanie tijdens mijn vakantie. Mijn kamergenoot heeft het helaas niet overleefd. Het is heel lastig om dat te verwerken en dit soort momenten helpen ook niet echt. Zeker niet omdat het in mijn woonplaats gebeurd is.
Nou dat is behoorlijk heftig.. Mijn broer heeft alleen flashbacks en onmacht gevoel en alles maar dit is misschien wel pittiger. Ik kan mij best wel voorstellen dat deze gebeurtenis moeilijk voor jou is. Ik hoop dat je er goed mee om kan gaan, praten helpt!
-weg-
pi_95281624
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:25 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat mensen dan in ieder geval een KANS hebben om zichzelf te verdedigen. Die hebben ze nu nooit gehad.
Of een kans om het allemaal nog veel erger te maken..
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:28:37 #161
207372 bastibro
I`ll get there
pi_95281641
quote:

[..]

Niets is minder waar. Iedere keer dat ze Israel aanvallen is dat zelfmoord ;) .
Maar off topic.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:28:59 #162
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_95281662
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Fanatieke gamers, die boys die écht dag en nacht zgn. onschuldig gamen, creëren een hele korte scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid of realiteit zo u wilt. Met alle kwalijke gevolgen van dien.

Wat een onbenullige conclusie zonder enkel bewijs....
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:29:09 #163
13462 BansheeBoy
pi_95281673
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja, ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de bron van dat gerucht. :{

pi_95281682
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Auti het volgende:

[..]

Nou dat is behoorlijk heftig.. Mijn broer heeft alleen flashbacks en onmacht gevoel en alles maar dit is misschien wel pittiger. Ik kan mij best wel voorstellen dat deze gebeurtenis moeilijk voor jou is. Ik hoop dat je er goed mee om kan gaan, praten helpt!
Praten helpt zeker, het is alleen lastig om mensen te vinden die begrijpen wat er in je om gaat.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_95281684
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is niets Islamitisch aan, maar die nemen nog een hoop mensen mee tijdens hun zelfmoordaanslag. De boy van vandaag schoot zichzelf gewoon dood. :{

Dat getroll van jou begint nu wel knap vervelend te worden. :{
pi_95281715
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dat weet je niet, als je wapenbezit makkelijker maakt en mensen aanmoedigt om te oefenen met vuurwapens, dan zouden dit soort dingen weleens snel in de kiem gesmoord kunnen worden.
Heb jij weleens gehoord over een spree-killing op een wapenshow in de VS?
In de VS zijn in de afgelopen jaren wel vaker van 'dit soort' schietpartijen geweest. Wapenbezit is daar inderdaad toegestaan. Tóch is het nog steeds niet voorgekomen dat dit soort 'gekken' door burgers zijn neergeschoten. Tot nu toe zijn dit soort daders alleen omgekomen door politiekogels of door zelfmoord.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:30:12 #167
13462 BansheeBoy
pi_95281723
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Praten helpt zeker, het is alleen lastig om mensen te vinden die begrijpen wat er in je om gaat.
Ja, lijkt me erg lastig. Zeker omdat er weinig ervaringsdeskundigen zijn. :{

pi_95281724
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Of een kans om het allemaal nog veel erger te maken..
Ja, de slachtbank is een veel beter alternatief.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_95281736
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef just me het volgende:
Hoe wisten ze eigenlijk welke auto van de schutter was?
Hij heeft bij zijn auto meteen al iemand neergeschoten (de bestuurder van die grijze auto).
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_95281744
quote:

[..]

Ik weet wel dat mensen dan in ieder geval een KANS hebben om zichzelf te verdedigen. Die hebben ze nu nooit gehad.
:')

Hoe vaak helpt het nou in Amerika dat iedereen legaal een wapen mag dragen?
pi_95281745
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

dat lijkt me wel lastig, zullen niet veel mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en waarmee je dit kunt delen
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 23:31:09 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95281767
bansheeboy, ga alstjeblieft ergens anders spelen

je domme reacties, je 'grappige' gebruik van engelse woordjes in je zinnen en god weet wat nog meer zijn hier niet op zijn plaats

bekende reactie: maar ik ben reuze oprecht, dit en dat bladiebla

ophouden alstublieft
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_95281779
quote:

[..]

Hoeveel mensen denk je dat er werkelijk in staat zijn onder stress de situatie te realiseren, de juiste beslissing te maken en dan ook het lef te hebben gericht op een mens te schieten met het doel die persoon uit te schakelen ? Getrainde politiemensen hebben daar al moeite mee en jij denkt dat een willekeurige burger dat zomaar doet ? Dat is pas naief.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:31:35 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_95281792
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:23 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dat weet je niet, als je wapenbezit makkelijker maakt en mensen aanmoedigt om te oefenen met vuurwapens, dan zouden dit soort dingen weleens snel in de kiem gesmoord kunnen worden.
Dat vraag ik mij af, een gevoel van veiligheid hebben omdat je een wapen binnen handbereik hebt of het daadwerkelijk veiliger zijn ?
Stel het zou mogen, dan moet je nog eens gaan bedenken (Wettelijke regels bij Byzondere Wetten) hoe je dat vorm zou moeten geven. Mag iemand na 60 schietbeurten de sleutel van de wapenkast bij zich dragen, waar zit de wapenkast etc etc. Tegen de tijd dat 1 personeelslid het wapen daadwerkelijk in zijn handen heeft en het ding schietklaar is dan is de * Tristan* alweer vele winkeldeuren verder, de winkelmedewerker zal dan moeten gaan rennen en al zoekende moeten gaan kijken waar de *Tristan* is..

Kan mij nog steeds niet voorstellen dat het dan beter zou gaan aflopen.

quote:
Heb jij weleens gehoord over een spree-killing op een wapenshow in de VS?
Neen? Wanneer zou dat geweest moeten zijn?
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:32:16 #175
13462 BansheeBoy
pi_95281823
Ik hoorde het vandaag op de radio, ik was onderweg naar Duitsland. Anders had ik nog niet eens geweten. Ik heb daardoor best een hoop gemist. :{

pi_95281855
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat lijkt me wel lastig, zullen niet veel mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en waarmee je dit kunt delen
Misschien dat mensen steun aan elkaar kunnen hebben? Er waren natuurlijk wel redelijk wat mensen hier bij betrokken vandaag.
pi_95281872
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:30 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ja, de slachtbank is een veel beter alternatief.
Ik heb op de boogschutterij nieuwe leden meegemaakt die het nog niet eens voor elkaar kregen om op 5 meter afstand een schietschijf met een diameter van een meter te raken, en dat was dan ook nog eens in een situatie van totale rust. Ik moet er niet aan denken dat dat soort mensen ineens in een situatie met veel stress de held willen gaan uithangen met hun wapen...
pi_95281895
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Misschien dat mensen steun aan elkaar kunnen hebben? Er waren natuurlijk wel redelijk wat mensen hier bij betrokken vandaag.
na vandaag zal hij inderdaad met meer mensen hierover kunnen praten :{
pi_95281906
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoeveel mensen denk je dat er werkelijk in staat zijn onder stress de situatie te realiseren, de juiste beslissing te maken en dan ook het lef te hebben gericht op een mens te schieten met het doel die persoon uit te schakelen ? Getrainde politiemensen hebben daar al moeite mee en jij denkt dat een willekeurige burger dat zomaar doet ? Dat is pas naief.
Dat is inderdaad misschien naief, wat is het alternatief? Wapens verbieden garandeert alleen maar dat alleen criminelen aan wapens kunnen komen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:34:15 #180
13462 BansheeBoy
pi_95281913
Zijn er trouwens al berichten vanuit zijn direct omgeving de wereld in geholpen? :{

† In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:34:52 #181
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_95281944
quote:

[..]

Je hoeft niet hetzelfde te hebben meegmaakt om iemand te kunnen steunen/begrijpen.
pi_95281949
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij af, een gevoel van veiligheid hebben omdat je een wapen binnen handbereik hebt of het daadwerkelijk veiliger zijn ?
Stel het zou mogen, dan moet je nog eens gaan bedenken (Wettelijke regels bij Byzondere Wetten) hoe je dat vorm zou moeten geven. Mag iemand na 60 schietbeurten de sleutel van de wapenkast bij zich dragen, waar zit de wapenkast etc etc. Tegen de tijd dat 1 personeelslid het wapen daadwerkelijk in zijn handen heeft en het ding schietklaar is dan is de * Tristan* alweer vele winkeldeuren verder, de winkelmedewerker zal dan moeten gaan rennen en al zoekende moeten gaan kijken waar de *Tristan* is..

Kan mij nog steeds niet voorstellen dat het dan beter zou gaan aflopen.

[..]

Neen? Wanneer zou dat geweest moeten zijn?
Dat dus.

Als je het nu volgens de NL wet doet betekend het dat je naar de kluizen moet lopen, beide kluizen moet openen, de magazijnen moet vullen, magazijn in het pistool, doorladen, veiligheidspal en dan ben je pas klaar..

In die tijd kun je allang weggerend zijn.
pi_95281974
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad misschien naief, wat is het alternatief? Wapens verbieden garandeert alleen maar dat alleen criminelen aan wapens kunnen komen.
Criminelen EN mensen die ervoor getraind hebben om met een wapen om te gaan (politie).
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:35:38 #184
13462 BansheeBoy
pi_95281976
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je hoeft niet hetzelfde te hebben meegmaakt om iemand te kunnen steunen/begrijpen.
Mee eens, maar een ervaringdeskundige heeft wel altijd een streepje voor. Die weet écht wat er speelt. :{

pi_95281983
quote:

[..]

Ja, het lijkt me ook niet dat je snel met een psycholoog/psychiater hierover gaat praten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_95282000
quote:

[..]

om te steunen niet, maar om te begrijpen wel..

ik kan wel zeggen dat ik begrijp hoe hij zich voelt, maar ik heb ik werkelijk geen idee
pi_95282021
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:35 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Criminelen EN mensen die ervoor getraind hebben om met een wapen om te gaan.
Mensen die op een schietvereniging zitten moeten vaker schieten dan agenten.
pi_95282027
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mee eens, maar een ervaringdeskundige heeft wel altijd een streepje voor. Die weet écht wat er speelt. :{

Dude kap eens met dat die irritante schrijfstijl van je.
All good things are wild and free.
pi_95282037
Lifeline 1 trauma helikopter Amsterdam gaat zojuist retour. Staat niet meer standby Alphen a/d Rijn
-weg-
pi_95282059
quote:

[..]

Het alternatief is realiseren dat dit soort dingen kunnen gebeuren. De kans dat het je overkomt is bijna verwaarloosbaar klein. De kans dat je slachtoffer wordt van een vuurwapen wordt veel groter als je iedereen van een wapen voorziet. Zo staan de zaken. Je voorkomt heel misschien dat een psycho een paar slachtoffers maakt, daar tegenover staan tientallen andere slachtoffers.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:38:11 #191
13462 BansheeBoy
pi_95282085
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef Auti het volgende:
Lifeline 1 trauma helikopter Amsterdam gaat zojuist retour. Staat niet meer standby Alphen a/d Rijn
Ok, betekent dit dat er geen doden meer vallen? Er zijn nog alleen lichtgewonden toch? :?

Me dunkt? :{

pi_95282108
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, betekent dit dat er geen doden meer vallen. Er zijn nog alleen lichtgewonden toch? :?

dat is wel een voorbarige conclusie
pi_95282112
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mensen op een schietbaan staan niet bloot aan de druk en de stress die zo'n situatie met zich meebrengen en zijn in zo'n situatie ongetraind en dus compleet nutteloos.
pi_95282123
quote:

[..]

Iemand steunen kan, begrijpen is veel lastiger.
pi_95282126
quote:

[..]

Mensen die willekeurig mensen gaan doodschieten zijn over het algemeen niet al langer (zwaar) crimineel. Dat zijn mensen die over het algemeen een onopvallend leven leiden en waar niemand echt een beeld bij heeft. Om wat voor reden dan ook komen ze soms toch aan een wapen en knapt een draadje waardoor dit soort gebeurtenissen plaatsvind.

Wanneer wapens vrij verkrijgbaar zijn zullen er vaker dit soort incidenten plaatsvinden omdat er genoeg zijn waarbij het draadje knapt zonder dat ze toegang hebben tot wapens.
pi_95282130
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En hebben fasoenlijke wapens, meer kennis en schieten per jaar minimaal 100 keer meer :)
pi_95282182
quote:

[..]

Ok, betekent dit dat er geen doden meer vallen. Er zijn nog alleen lichtgewonden toch? :?

Het is een rustgevend teken, ze zijn echter nog steeds bezig met het zoeken naar explosieven, maar de dreiging is nu wel stukken lager. Men kan naar bed ;) Maar ze gaan door voor zekerheid.
-weg-
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:40:16 #198
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_95282202
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kan, maar je kunt volkomen andere gevoelens hebben over exact dezelfde situatie en elkaar dus daardoor toch totaal niet begrijpen :P
pi_95282205
quote:

[..]

:? Er liggen nog mensen zwaargewond in het ziekenhuis, dus dit zijn voorbarige conclusies. Ik denk dat die trauma helikopter vooral voor voorzorg nog standby stond.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_95282206
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef -0- het volgende:

[..]

Mensen die willekeurig mensen gaan doodschieten zijn over het algemeen niet al langer (zwaar) crimineel. Dat zijn mensen die over het algemeen een onopvallend leven leiden en waar niemand echt een beeld bij heeft. Om wat voor reden dan ook komen ze soms toch aan een wapen en knapt een draadje waardoor dit soort gebeurtenissen plaatsvind.

Wanneer wapens vrij verkrijgbaar zijn zullen er vaker dit soort incidenten plaatsvinden omdat er genoeg zijn waarbij het draadje knapt zonder dat ze toegang hebben tot wapens.
Als ze zeggen dat deze jongen al een bekende van de politie is dan is het vreemd dat hij een wapenvergunning heeft. Zelfs in Amerika mogen boeven geen vuurwapens hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')