abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95278105
Het klinkt echt superkinderachtig.... en het is ook geen super groot probleem, maar ik heb het dus heel gezellig in mijn studentenhuis met allemaal meiden :) En we hebben het heel leuk, iedereen is er voor elkaar, iedereen is lief... maar, zoals overal in het leven, gaan sommigen leuker met elkaar om dan met de rest. En dan denk ik dat ik echt goede vriendinnen ben met ze (wat ook wel zo is, we hebben het heel gezellig!) maar ik voel me buitengesloten omdat de meesten, als ze elkaar zien, "schatje" zeggen ofzoiets liefs en een dikke knuffel geven... en ook op facebook naar elkaar schrijven "i love you"... allemaal heel lief, maar ik ben niet zo klef, ofzo... En als ik hen dan begroet dan is het "hey!" hoe gaat het? blablabla en soms een knuffel. Dus iets afstandelijker. T zal wel aan mij liggen, ik ben niet zo'n klit, en ik kijk snel de kat uit de boom... maar ik voel me er ook zo buitengesloten door :'( Soms gaan ze ook leuke dingen met elkaar doen en dan hoor ik het pas veel later....
Ik haat dit gevoel. Ik wil ook een soort beste vriendin relatie met iemand!

[ Bericht 1% gewijzigd door showme op 09-04-2011 22:18:03 ]
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:17:05 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_95278269
Wtf is dat voor raar apenhok waar je woont?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_95278291
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef Falco het volgende:
Wtf is dat voor raar apenhok waar je woont?
Haha... zo doen sommige meisjes en ik voel me er echt buitengesloten door :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:18:47 #4
339661 Yevoul
One more day.
pi_95278341
Hé lieve schat!

* Yevoul knuffelt showme
Hot damn that girl's on fire.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:18:50 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_95278345
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef showme het volgende:

[..]

Haha... zo doen sommige meisjes en ik voel me er echt buitengesloten door :)
Vind je het wel leuke meisjes met wie je samenwoont? Ze lijken me een beetje kinderachtig.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_95278378
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Falco het volgende:

[..]

Vind je het wel leuke meisjes met wie je samenwoont? Ze lijken me een beetje kinderachtig.
Ze zijn nog een jaar ouder dan ik ook :) Ik vind het een super huis, maar ga volgend jaar naar een andere stad verhuizen...
pi_95278411
Echt hoor, waar sommige zich druk om maken

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_95278431
Waar studeer je precies? Ik wil je ook best knuffelen hoor.

*glas water ontwijkt*
pi_95278464
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:19 schreef showme het volgende:

[..]

Ze zijn nog een jaar ouders dan ik ook :) Ik vind het een super huis, maar ga volgend jaar naar een andere stad verhuizen...
Nou, als je toch weggaat kun je net zo goed geen verdere vriendinnen met hun worden, straks lig je weer te janken van ; Nee, ik wil niet bij ze weg, ik heb zo'n goeie band

BLA
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:22:03 #10
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95278467
Hmmz, werd je vroeger gepest?
There is a long line down from heaven.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:22:15 #11
339661 Yevoul
One more day.
pi_95278473
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef TBNA het volgende:
Waar studeer je precies? Ik wil je ook best knuffelen hoor.

*glas water ontwijkt*
Ik was eerder met het knuffelen ja.
Hot damn that girl's on fire.
pi_95278477
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Echt hoor, waar sommige zich druk om maken

[ afbeelding ]
Hallo, vind jij het niet leuk "to be loved", om aandacht en affectie te krijgen en erbij te horen? Jij bent een man, misschien is het voor hen minder gecompliceerd...
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:22:22 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_95278481
Ik zie eigenlijk het probleem niet. Ga gewoon mee knuffelen joh.
pi_95278494
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Nou, als je toch weggaat kun je net zo goed geen verdere vriendinnen met hun worden, straks lig je weer te janken van ; Nee, ik wil niet bij ze weg, ik heb zo'n goeie band

BLA
Natuurlijk ga ik dan nog bij ze langs.
pi_95278538
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef Falco het volgende:
Ik zie eigenlijk het probleem niet. Ga gewoon mee knuffelen joh.
Snap dat dan, ik hoor er niet echt bij. En ik wil tips hebben om dat na mijn verhuizing te ontwijken.. Om me open te leren stellen en wel leuk genoeg te zijn om erbij te horen :) (emotioneel er dus echt bij te horen)...
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:25:27 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_95278627
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef showme het volgende:

[..]

Snap dat dan, ik hoor er niet echt bij. En ik wil tips hebben om dat na mijn verhuizing te ontwijken.. Om me open te leren stellen en wel leuk genoeg te zijn om erbij te horen :) (emotioneel er dus echt bij te horen)...
Knuffel hun eens?

Wie liefde geeft krijgt liefde terug. Op sommige gevallen na dan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_95278737
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Knuffel hun eens?

Wie liefde geeft krijgt liefde terug. Op sommige gevallen na dan.
Klopt :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:28:04 #18
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95278757
Je hoort er niet bij omdat je dat te graag wilt waarschijnlijk.

Relax.
pi_95278781
Maar serieus, misschien straal je ook onbewust uit dat je het graag wat afstandelijker houdt? Dat de andere meiden zoiets hebben van 'ze wil liever niet geknuffeld worden, dus doe ik het maar zo'? Dat, of je ziet er gewoon niet knuffelbaar uit, maar dat zou te controleren moeten zijn mbv foto's.

*nog een glas water ontwijkt*
pi_95278796
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef LostInSpace het volgende:
Je hoort er niet bij omdat je dat te graag wilt waarschijnlijk.

Relax.
denk je?
pi_95278846
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef TBNA het volgende:
Maar serieus, misschien straal je ook onbewust uit dat je het graag wat afstandelijker houdt? Dat de andere meiden zoiets hebben van 'ze wil liever niet geknuffeld worden, dus doe ik het maar zo'? Dat, of je ziet er gewoon niet knuffelbaar uit, maar dat zou te controleren moeten zijn mbv foto's.

Ik denk dat ik toen ik er net kwam wonen ook nog veel te onzeker was :) Maar ja, onbewust zou ik misschien zoiets kunnen uitstralen ja.. maar ik wil wel echt zo open zijn :) En meedoen enzo :) Dus die uitstraling is verkeerd.
Soms voel ik me alleen niet begrepen door hen.
pi_95279112
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:29 schreef showme het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toen ik er net kwam wonen ook nog veel te onzeker was :) Maar ja, onbewust zou ik misschien zoiets kunnen uitstralen ja.. maar ik wil wel echt zo open zijn :) En meedoen enzo :) Dus die uitstraling is verkeerd.
Als je snel die uitstraling wilt veranderen, is een goede manier om dat te doen een 'dommere' blik opzetten. Grotere ogen, minder gefronste wenkbrauwen etc doen wonderen wat dat betreft.
pi_95279133
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:29 schreef showme het volgende:
En meedoen enzo :) Dus die uitstraling is verkeerd.
Dus moet je hen knuffelen zodat zij zeker weten dat jij dat wel wilt. O+
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_95279154
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef TBNA het volgende:

[..]

Als je snel die uitstraling wilt veranderen, is een goede manier om dat te doen een 'dommere' blik opzetten. Grotere ogen, minder gefronste wenkbrauwen etc doen wonderen wat dat betreft.
serieus?
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:36:40 #25
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95279158
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef TBNA het volgende:
Heb je een trauma? :P

Het is iig geen soep of rode wijn.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:37:24 #26
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95279194
Zulke dames zijn bloedirritant wees blij
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95279249
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef n8n het volgende:
Zulke dames zijn bloedirritant wees blij
Ja, dat ben ik niet, want ik hoor er niet bij :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:40:37 #28
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95279339
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef showme het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik niet, want ik hoor er niet bij :)
Ja maar je wilt het wel graag? :P

Als je het uit jezelf niet doet, probeer het dan ook niet te forceren.
pi_95279388
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ja maar je wilt het wel graag? :P

Als je het uit jezelf niet doet, probeer het dan ook niet te forceren.
Nee, maar wat moet je dan? Gefrustreerd voelen, acceptatie? Leuker worden?
pi_95279418
Bwah niet te serieus erover doen want dan is het niet leuk meer. Je kan best als het toevallig zo uitkomt dat iedereen op FB elkaar knuffelt dat je dan comment 'hey en ik dan *knuffel* ;D' met een beetje een niet-serieuze ondertoon, dan zullen ze heus niet zeggen 'nee ga weg' maar eerder 'aww jij ook een knuffel *groepsknuffel*'

tl;dr het loopt wel los en je gaat toch verhuizen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:42:57 #31
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95279443
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef showme het volgende:

[..]

Het accepteren. Het maakt jou ook geen mindere vriendin ofzo. Vind ik dan.
pi_95279456
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Het accepteren. Het maakt jou ook geen mindere vriendin ofzo. Vind ik dan.
:)
pi_95279535
Ik denk dat je er onbewust eigenlijk niet een secht bij wil horen. Dat geknuffel enz is misschien niet helemaal jou ding. En geen behoefte om je daar aan aan te passen. Omdat hun dat wel doen lijkt het allsof je er niet helemaal bij hoort. Knuffelde je al mensen voordat je dat huis inging?
pi_95279564
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik denk dat je er onbewust eigenlijk niet een secht bij wil horen. Dat geknuffel enz is misschien niet helemaal jou ding. En geen behoefte om je daar aan aan te passen. Omdat hun dat wel doen lijkt het allsof je er niet helemaal bij hoort. Knuffelde je al mensen voordat je dat huis inging?
Soms, maar meer omdat dat hoorde ofzo..
Ik vind knuffellen fijn, maar om dat geforceerd te doen bij begroeting?
pi_95279769
Ik herken het wel een beetje.. Toen ik nog studeerde in Rotterdam gaven veel mensen als ze elkaar tegenkwamen een box, dus met de vuistjes tegen elkaar. Ik deed dat nooit voordat ik daar studeerde en vond het nogal irritant omdat wel te gaan doen. Maar idd als veel mensen dat doen en ik dan niet voel je jezelf iets wat buiten gesloten. Geef dan een hand dacht ik.
Je hebt niks aan dit verhaaltje maar vond de overeenkomst wel grappig.
pi_95280481
Ik begrijp je wel. Ik ben ook niet echt het knuffel kusje hou van jou type, maar een paar van mijn vriendinnen wel zij lijken dan ook veel closer met elkaar te zijn. Ik probeer het wel, knuffelen en kussen enzo, maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik een slok op heb en nuchter zou ik dat niet zo snel doen.
pi_95280673
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef showme het volgende:

[..]

Hallo, vind jij het niet leuk "to be loved", om aandacht en affectie te krijgen en erbij te horen? Jij bent een man, misschien is het voor hen minder gecompliceerd...
Erbij willen horen is alleen voor de zwakken van geest...
Beneath the gold, bitter steel
pi_95282215
Accepteren ze het van je? Of eissen ze het ook een beetje van jou?
Dat is zo'n verschil.

Want verschillen qua persoonlijkheid is normaal geen reden om je buitengesloten te voelen.
pi_95282279
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef showme het volgende:

[..]

serieus?
Het heeft bij mij heel erg geholpen om me wat opener te zetten, ja - net als jou had ik er ook moeite mee om er 'bij te horen' omdat ik alles altijd zo serieus opnam en zat te analyseren. Voelde me ook buitengesloten totdat ik besefte dat het ook een beetje aan mezelf lag, qua uitstraling zag ik er ook niet echt 'ontvankelijk' uit voor sociale meuk, waardoor anderen het idee hadden 'die stelt het toch niet zo op prijs' en me maar met rust lieten wat dat betreft, wat weer leidde dat ik me nog meer buitengesloten voelde, nog meer die uitstraling had, etc. Uiteindelijk kreeg ik dit een beetje door en besloot mezelf een wat 'dommere' houding te geven, wat me idd wat opener heeft gemaakt, ik hoef niet meer alles te analyseren en voel me ook een stuk ontspannender. Sociale dingen als knuffels, 'boksen' etc vind ik nog een beetje onzin maar ik kan er veel makkelijker mee omgaan nu.

Nogmaals, weet niet of dit bij jou ook het geval is, maar je verhaal komt me iig bekend voor.
pi_95287989
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef showme het volgende:
studentenhuis
op facebook naar elkaar schrijven "i love you"...
Weet je zeker dat het geen Mbo'ers huis is?
pi_95290411
Nooit gesnapt dat mensen elkaar berichtjes versturen als "i love you" en elkaar altijd zoenen.
Ken een hoop jongens die bijvoorbeeld altijd standaard 3 zoenen geven aan meiden (die al een relatie hebben), terwijl ik juist vind dat je alle seksen als gelijk moet behandelen.

Een jongen zoent toch ook een jongen niet...
  zondag 10 april 2011 @ 08:17:00 #42
30252 Soempie
Procreating
pi_95290468
Ik moet steeds in gedachten houden dat het om meiden in een studentenhuis gaat, omdat het klinkt alsof ze in de brugklas zitten. Zou je echt zo klef willen zijn? Je kunt er ook bij horen en niet zulke aanstellerige begroetingsrituelen hebben, toch?

En dat ze zonder jou dingen ondernemen, tja. Misschien kun je zelf initiatief nemen door iets te organiseren en aangeven dat je het leuk vindt om met z'n allen zoiets te doen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95290669
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 07:55 schreef trekeennummertje het volgende:
Nooit gesnapt dat mensen elkaar berichtjes versturen als "i love you" en elkaar altijd zoenen.
Ken een hoop jongens die bijvoorbeeld altijd standaard 3 zoenen geven aan meiden (die al een relatie hebben), terwijl ik juist vind dat je alle seksen als gelijk moet behandelen.

Een jongen zoent toch ook een jongen niet...

Hier niet, in mediterraanse landen is ook dat redelijk normaal...
Beneath the gold, bitter steel
pi_95292719
Ja, giechelende meiden groepjes (zucht). Ik ken dat, ben zelf ook niet zo. Heb er eigenlijk een bloedhekel aan als mensen zo melig doen. Maar waarom zou ik anderen hun plezier ontzeggen, he? (als het al niet vooral bedoeld is om de 'buitenwereld' te laten zien dat ze het 'zooo leuk hebben')

Forceer jezelf niet tot iets wat je toch niet ligt. Zal nooit echt gemakkelijk voelen (tenzij je zelf ook zo wilt worden).
Je kunt blijkbaar toch goede sociale contacten onderhouden. Doe het op jouw manier. Als je dan met mensen een diepere band krijgt, is het op basis van wat je echt leuk vind.

Verder een beetje vaag en vriendelijk grijnzen als er weer zo reuzeleuk 'geknuffeld' wordt. En evt. een 'knuf' over je schouder gooien. Laat ze lol hebben op hun manier. Maar doe gewoon wat jij zelf leuk vind.
Zorg alleen dat je je er niet openlijk tegen af gaat zetten, want dan wordt het misschien nog wel erger. (om te provoceren, of omdat ze zich bekritiseerd voelen) ;)
pi_95293787
Jezelf afhankelijk maken van anderen om erbij te horen is niet zo geweldig.
pi_95294401
Ik herrinner me op eens een scene:
De groep waarin ik gewoon een gewaardeerd mede-lid was (en waarbij ik met een aantal wat nauwer contact had), hield een gezellige borrel als afsluiting. Iedereen zat her en der geanimeerd te praten.
Toen begon een clupje van de dames (die in de groep altijd een beetje het dominante groepje waren) opeens precies zo melig te doen. Ik sloeg stiekem mijn ogen ten hemel, en zocht met een vriendelijke glimlach even elders mijn heil. Toen zag ik dat een ander groepslid (die in het gewone leven psychiater was) mijn reaktie had gezien, en zachtjes bij zichzelf zat te lachen. Die herkende duidelijk de situatie dat een aantal mensen reuze leuk bezig is, terwijl dat een ander totaal niet ligt (zij deed ook niet mee trouwens).
Ik haalde er toen een (officieel gepatenteerde :o ) bevestiging voor mezelf uit (best fijn, ook al wist ik zelf natuurlijk heel goed wat ik wel en niet leuk vind). Misschien sterkt dit jou ook wel in het bij je eigen voorkeuren blijven..
pi_95447357
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik herken het wel een beetje.. Toen ik nog studeerde in Rotterdam gaven veel mensen als ze elkaar tegenkwamen een box, dus met de vuistjes tegen elkaar. Ik deed dat nooit voordat ik daar studeerde en vond het nogal irritant omdat wel te gaan doen. Maar idd als veel mensen dat doen en ik dan niet voel je jezelf iets wat buiten gesloten. Geef dan een hand dacht ik.
Je hebt niks aan dit verhaaltje maar vond de overeenkomst wel grappig.
Weet je wat pas irritant is. Als je iemand een box wilt geven als je weggaat, en hij houdt zn hand op om een hand te geven. En dan denk je nou ja dan geef ik hem wel een hand, maar dan zit hij juist met zn boxhandje klaar. En dan denk je naja fuck it dan maar en zeg je gewoon "laterrrr gast!"
  woensdag 13 april 2011 @ 16:12:15 #48
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95447670
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef showme het volgende:

[..]

andere soortgelijke mensen als jezelf opzoeken, het zijn je huisgenoten maar
  woensdag 13 april 2011 @ 16:13:04 #49
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95447712
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef remixd het volgende:

[..]

Weet je wat pas irritant is. Als je iemand een box wilt geven als je weggaat, en hij houdt zn hand op om een hand te geven. En dan denk je nou ja dan geef ik hem wel een hand, maar dan zit hij juist met zn boxhandje klaar. En dan denk je naja fuck it dan maar en zeg je gewoon "laterrrr gast!"
als iemand een box klaar heeft kijk ik er heel gebiologeerd naar waarbij ik 'm rustig aantik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')